Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats

Robot
Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats
Inaktiv
Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats

Undra vilka affärer som kommer sälja Ouya i Sverige,
i Usa så ska Gamestop sälja vad man hört.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Undra vilka affärer som kommer sälja Ouya i Sverige,
i Usa så ska Gamestop sälja vad man hört.

varit i kontakt med Gamestop Sverige, de har sagt att de är väldigt intresserad av att sälja OUYA men att de måste se hur populärt konsolen är på tex E3 innan de gör ett beslut.

Annars så tror jag Komplett och Webhallen (som för övrigt är samma ägare nu) säljer OUYA i Sverige.

"GameStop Sweden Hej Johan! Inget ännu, vi hoppas få mer information om den på E3 den 11-13/6.

Medlem

"Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats" är inte det lite mobbad plats???
taskigt......


signatur

How you doin?!

Medlem
Skrivet av weevil:

"Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats" är inte det lite mobbad plats???
taskigt......

Tror inte att folk är hype för Ouya, asso en emulator som är sämre än nuvarande telefoner. Jag är ingen hatare men jag tror Ouya blir begravd


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av weevil:

"Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats" är inte det lite mobbad plats???
taskigt......

Tror inte att folk är hype för Ouya, asso en emulator som är sämre än nuvarande telefoner. Jag är ingen hatare men jag tror Ouya blir begravd

spel på mobil är kul i 1min

1000kr är inte så mycket att bråka om, prefekt att ha exempelvis i sovrummet o lira lite på kvällen eller titta på film med xbmc


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Några bra spel lär ju komma och så det att man ska kunna köra emulator och roms,
har ju en hel del rom till megadrive, snes och n64,
vore mysigt att ha ouyan stående vid sängen och lira gamla godingar innan man sover sött.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av weevil:

"Ouya visas upp under E3 – på en parkeringsplats" är inte det lite mobbad plats???
taskigt......

Tror inte att folk är hype för Ouya, asso en emulator som är sämre än nuvarande telefoner. Jag är ingen hatare men jag tror Ouya blir begravd

det tror jag med men man vet aldrig


signatur

How you doin?!

Inaktiv

Det spelar väl ingen roll var den visas upp, den är ju inte tänkt att vara en Playstation och Xbox mördare utan en hobbygrej mer eller mindre,
en billig grej på en billig visningsplats behöver inte betyda att det blir ett dåligt spelnöje.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Aftonbladet titeln passar inte så bra imo.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Aftonbladet titeln passar inte så bra imo.

Vilken aftonbladettitel?


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Inaktiv

Sån riktig skitkonsol, förstår inte hur den kommer sälja. Riktig skithårdvara har den också.
Folk tjatar om att den är "öppen" och "fri".
Den där cuben är ett riktigt hemmabygge man själv skulle kunna göra hemma i sitt garage.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av Nattfisk:
Skrivet av Rakoon:

Aftonbladet titeln passar inte så bra imo.

Vilken aftonbladettitel?

Man skriver att den visas upp på en parkeringsplats för att skapa uppmärksamhet och klickvänlighet. Det kan diskuteras om det i rubriken är relevant att skriva att den visas upp på en parkering.

Aftonbladet har ju folk anställda som bara sysslar med rubriksättning eftersom folk i allmänhet klickar på rubriker som förmedlar skadeglädje, avundsjuka eller missunnsamhet.

Medlem

Ouya kanske slår genom man vet aldrig.....dom har ju sagt att folket kan öppna den och ändra allt hardware som software va dom har sagt
men vi får se.........


signatur

How you doin?!

Medlem
Skrivet av weevil:

Ouya kanske slår genom man vet aldrig.....dom har ju sagt att folket kan öppna den och ändra allt hardware som software va dom har sagt
men vi får se.........

Allt beror som vanligt på spelen. Om Ouya får riktligt med bra spel ser jag ingen anledning att den INTE skulle slå igenom.

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av weevil:

Ouya kanske slår genom man vet aldrig.....dom har ju sagt att folket kan öppna den och ändra allt hardware som software va dom har sagt
men vi får se.........

Allt beror som vanligt på spelen. Om Ouya får riktligt med bra spel ser jag ingen anledning att den INTE skulle slå igenom.

Precis det är spelen som spelar störst roll.


signatur

How you doin?!

Medlem

Det osar N-Gage om Ouya

Medlem

Köper hellre en blu ray spelare för 1000 kr med usb ingång än att använda Ouya för att kolla på filmer.. Dessutom finns det GRATIS emulatorer på datorn. Inget trassel. Vill du köra på TV? Go ahead, koppla hdmi..
Känns som att de som köpt en har dragits med av all hype när den var på kickstarter och vägrar att använda förnuftet.
BTW Tror ni seriöst att något bra spel kommer bli exklusivt släppt på Ouya? Om ni seriöst tror det så bör ni undersöka huvudet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag hade trott mer på Ouya om det var samma hårdvara som Nvidia Shield. Ouya skulle då kunna köra spel utvecklade för Shield och Shield skulle kunna köra spel utvecklade för Ouya med liknande kvalitet på upplevelsen.

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av Nattfisk:
Skrivet av Rakoon:

Aftonbladet titeln passar inte så bra imo.

Vilken aftonbladettitel?

Man skriver att den visas upp på en parkeringsplats för att skapa uppmärksamhet och klickvänlighet. Det kan diskuteras om det i rubriken är relevant att skriva att den visas upp på en parkering.

Aftonbladet har ju folk anställda som bara sysslar med rubriksättning eftersom folk i allmänhet klickar på rubriker som förmedlar skadeglädje, avundsjuka eller missunnsamhet.

Klart det är relevant. En aftonbladetrubrik i mina ögon är en sensationsrubrik som är precis på gränsen till att vara sann. Att enbart "Ouya visas upp under E3" hade varit mer missvisande.


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

1
Skriv svar