Rätt röst gör Batman i Arkham Origins

Robot
Rätt röst gör Batman i Arkham Origins

Kevin "Läderlappen" Conroy fortsätter att porträttera spandexhjälten i nästa Batman-spel.

#wb-games-montreal, #batman-arkham-origins, #rocksteady-studios


Medlem
Rätt röst gör Batman i Arkham Origins

Enormt viktigt!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Awesome news!

Medlem

Mark Hamill måste vara med!

Medlem

har man gjort rösten till batman i 20 år så är det klart han ska fortsätta tills den dagen han själv tröttnar

Medlem

Fast han har väl inte sagt rakt ut att han gör rösten för Batman, det är vad jag förstod iaf.

AW8
Medlem

YEEEHOW!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hur dom valde hans röst

Medlem

Förstår fortfarande inte varför fragzone envisas med att förringa Batman genom att skriva "läderlappen"?
Det är ju inte sådär jätteroligt längre...
Jag läser inga serietidningar eller så men till och med jag vet ju att han kallats Batman i sverige dom senaste 30-40 åren eller så.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Fast han har väl inte sagt rakt ut att han gör rösten för Batman, det är vad jag förstod iaf.

Kolla YT-videon i nyheten, han säger det själv där.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag börjar tro mer och mer på den här titeln.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Christian Bale eller gå och lägg er.

Medlem

Gillar Bale också men för mig kommer Kevin Conroy alltid att vara den rätta "rösten". Som att de skulle byta ut David Hayter som Solid Snake, skulle inte kännas bra det heller...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Nice, han gör en sjukt bra Batman röst!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Khorney:

Förstår fortfarande inte varför fragzone envisas med att förringa Batman genom att skriva "läderlappen"?
Det är ju inte sådär jätteroligt längre...
Jag läser inga serietidningar eller så men till och med jag vet ju att han kallats Batman i sverige dom senaste 30-40 åren eller så.

Läderlapp är ett gammalt svenskt ord för fladdermus, och även om det låter löjligt idag så tycker jag inte att det är förringande. Jag ser det snarare som en hyllning till den tiden vi översatte nästan alla titlar och namn i Sverige.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Han sade att han har jobbat på ett Arkham spel i 8-9 månader, behöver inte vara Origins. Kan vara ett annat som rocksteady jobbar på. Enligt IGN står det att Roger Craig Smith gör rösten till batman, han som gjort rösten till Ezio och Chris Redfield. Vill tillägga att Troy Baker (Booker DeWitt (Bioshock Infinite), Joel (Last of Us)) gör rösten för jokern. Här är länken till IGN: http://www.ign.com/articles/2013/05/20/batman-arkham-origins-...

Moderator | Testpilot

Tyvärr blev det här "debunkat" lika fort som det blev känt. Han gör inte rösten till Batman I origins, inte till den man spelar i alla fall.

Skulle vara att han möjligen gör det till den ÄLDRE Batman som då kanske berättar origins som en flashback eller ett nytt Arkham spel (ett annorlunda) som ryktas vara på gång.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar