Resident Evil 7 på E3? Den stora finalen?

Robot
Resident Evil 7 på E3? Den stora finalen?

Enligt nytt rykte ska Capcom visa Resident Evil 7 under sommarens E3. Spana in en påstådd läckt logotyp.

#resident-evil-7, #resident-evil-6, #capcom


Medlem
Resident Evil 7 på E3? Den stora finalen?

Mjölkat tillräckligt nu va?


signatur
Medlem

Ge mig ett nytt RE1 och sen får det vara nog!

Medlem

Resident Evil 7 på E3?

Den stora finalen?

För många frågetecken i rubriken?

Jobbig typ i kommentatorsfältet nu igen?

En massa myggor som är otrevliga?

För många frågor?

Medlem
Skrivet av snoeppen:

Mjölkat tillräckligt nu va?

7-8 spel på ~19 år tycker inte jag är direkt att mjölka iaf. (Lägg märke till att jag pratar PC, har ingen koll på konsolspelen)

Geeks Gaming

Resident Evil är som CoD. Va bara 1-2 som va bra

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av snoeppen:

Mjölkat tillräckligt nu va?

7-8 spel på ~19 år tycker inte jag är direkt att mjölka iaf. (Lägg märke till att jag pratar PC, har ingen koll på konsolspelen)

24 spel på 16 år.....

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av snoeppen:

Mjölkat tillräckligt nu va?

7-8 spel på ~19 år tycker inte jag är direkt att mjölka iaf. (Lägg märke till att jag pratar PC, har ingen koll på konsolspelen)

23 resident evil spel har släppts men då räknar jag in även remakes. Samt snart 6 filmer + 2 cgi filmer.


signatur

God is dead

Medlem

Bara 1-2 som är bra i den serien, imo.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Lite mindre fokus på action, tack!

Medlem

När man tittar på the evil within spelet så får jag bra vibbar. Om RE lånar lite skräck från Deadspace 1 och lite smått och gott från andra skräck så kan det nog bli läbbigt :).

Medlem

inte haft nå intresse för spelen för utom första spelet. Filmerna där emot är väldigt intressanta, även om de inte är skräck längre utan mer sci-fi action.

Medlem

Jag vill ha mer Resident evil så det här passar mig utmärkt, om det nu är sant vill säga

Medlem

Eh, jag trodde vi skulle få en DLC-campaign till sexan där man spelar som Claire + nån mer. Ryktades att det skulle heta THE FINAL HOPE.

Fast det kanske blir både och, I hope.

Medlem

Ska dom avsluta serien så får dom göra det bra, ge oss en bra story och old school gameplay! Skräck istället för Michael Bay action osv osv


signatur

Game long and prosper

Redaktör
Ponny
Skrivet av DarkZide8:

Eh, jag trodde vi skulle få en DLC-campaign till sexan där man spelar som Claire + nån mer. Ryktades att det skulle heta THE FINAL HOPE.

Fast det kanske blir både och, I hope.

Åh, Claire. Det var längesen!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

The war ends now? Jag vill hellre ha the war ended with RE6. Vill inte ha ett till actionspel för att få slut på actionstuket.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Bara 1-2 som är bra i den serien, imo.

RE4 är ju magnifikt!

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Bara 1-2 som är bra i den serien, imo.

I agree, 3:an är ok men allt därefter är skräp mer eller mindre. 4:an gjorde något nytt, men det var episod baserat vilket suger. Och 5:an och 6:an är något av det sämsta som någonsin har gjorts.

2:an utan tvekan bäst.

Medlem
Skrivet av Brandter:

. Och 5:an och 6:an är något av det sämsta som någonsin har gjorts.

Dåliga spel är de ju inte, men de är ju inte särskilt mycket "Resident Evil". Jag har haft väldigt kul med båda de två spelen

Moderator | Testpilot
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Brandter:

. Och 5:an och 6:an är något av det sämsta som någonsin har gjorts.

Dåliga spel är de ju inte, men de är ju inte särskilt mycket "Resident Evil". Jag har haft väldigt kul med båda de två spelen

This ^

Det kanske är dåliga RE spel (om man ska gå efter det tidigare) när det kommer till skräck osv, men som actionspel är de roliga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Både femman och sexan var skit, dags att lämna resident evil som det är. Capcom har spytt ut allt för mycket skit på marknaden nu, de borde verkligen skärpa sig och göra bra spel igen.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Resident Evil 7 sen reboot.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av snoeppen:

Mjölkat tillräckligt nu va?

7-8 spel på ~19 år tycker inte jag är direkt att mjölka iaf. (Lägg märke till att jag pratar PC, har ingen koll på konsolspelen)

24 spel på 16 år.....

Till typ.... PS1, PS2, PS3, PSP, PSVita, GBA, DS, 3DS. GC, Wii, Wii U, Xbox, Xbox360 och PC. Glömde jag nån?
15 plattformar....okej, några enstaka kan man ta bort, eftersom det kommit till fler.
Men säg 10 plattformar då. 2,4 spel/plattform

Skrivet av Struggle:

Resident Evil 7 sen reboot.

Mycket troligt.

ELF
Medlem

Det var ju inget snuskigt med den bilden. Vad besviken jag blev....

PS.
Jag vill ha remake på 0, 1, 2 och 3.
Sen har jag för mig att det finns något mer spel mellan något av dessa som är bra, kommer dock ej ihåg namnet.
4 är inte lika bra, men går att spela, så en remake även på det skulle kunna få följa med på kuppen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Fy fan! Har i flera år sagt att Resident evil 7 är det bästa tillfället att avsluta serien på. Iallafall mainstoryn så att säga. Nummer 7 är ett ojämnt nummer och det passar resident evil på något vis. Och sen inte för många spel heller.

Nu verkar det som det blir så.

Jag kan kontrollera framtiden!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

För ett tag sedan ryktades det om en remake på Resident evil 2 (Vilket enligt mig är det bästa i serien). Hoppas innerligt att det är på G.

Men i väntan på det kan man ju åtminstone hoppas att 7an blir bättre än 6an i varje fall, för det var verkligen ingen höjdare.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Mirage:

Bara 1-2 som är bra i den serien, imo.

RE4 är ju magnifikt!

många gilla inte 5 men jag tyckte den var bättre än 4. Det nya revelation var bättre än 6 tyckte jag.

Jag vill inte att dom ska sluta göra historierna med Leon Jill och Chris, jag blev inte så glad när dom dödade Wesker i RE5, jag gillar dom gamla karaktärerna!

Medlem
Skrivet av IamNotCrazyIamBatman:

Jag vill inte att dom ska sluta göra historierna med Leon Jill och Chris, jag blev inte så glad när dom dödade Wesker i RE5, jag gillar dom gamla karaktärerna!

Galet gamal artikel som blev bumpad nu


signatur

Nämen!

12
Skriv svar