Första teaser för nya Shadow Warrior

Robot
Första teaser för nya Shadow Warrior

Svärd, pistoler och det gamla ultravåldet - se den första trailern.

#devolver-digital, #hotline-miami, #shadow-warrior


Medlem
Första teaser för nya Shadow Warrior

Gameplay tack ja...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Det verkar vara lite mer hitman-stämning i det här spelet än i originalet... Synd som fan, det SKA vara en sjukt over the top Lo Wang.

Medlem

Trailern kunde ju gjort en slags mer komisk jämförelse med originalet och det nya spelet. Påminner ju faktiskt inte ens om originalspelet alls så som det verkar nu...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag kan se att de inte vill jämföra sig med den skapligt rasistiske föregångaren

Medlem
Skrivet av mrburner:

Jag kan se att de inte vill jämföra sig med den skapligt rasistiske föregångaren

Rasism? Knappast, snarare stereotyper.

Hursomhelst var det kul som attans.

Medlem
Skrivet av mrburner:

Jag kan se att de inte vill jämföra sig med den skapligt rasistiske föregångaren

klurigt för dom att inte bli jämförda med föregångaren då dom valt namnet "shadow warrior". money talks

Medlem
Skribent

Nyheten har uppdaterats med rykande färska skärmdumpar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Vart är humorn?!?!?!?!


signatur

Nämen!

Medlem

Aa instämmer, vars är humorn?.
Shadow warrior måste vara en av spelen som gett mig bästa möjliga minnen i spelrelaterat sammanhang, eftersom jag var en lite knutte när jag spelade det. sjukt bra spel!

Men dessa screenshots och trailern ger mig inge nostalgi eller ens relaterade känslor till orginalet? synd. hade hoppats på en lite mer påminnandes trailer.. får nästan painkiller vibbar av screens :S, hoppas dock att det kmr ut bättre och mer material snart!

Medlem

Åh, The Peanuts från 1959 <3

Medlem
Skrivet av Jonlissla:
Skrivet av mrburner:

Jag kan se att de inte vill jämföra sig med den skapligt rasistiske föregångaren

Rasism? Knappast, snarare stereotyper.

Hursomhelst var det kul som attans.

Det må ha varit roligt, jag spelade det då mycket i alla fall
Men jag är ganska så säker på att om det kom ett nytt spel i år, som hade samma skildring av asiater, eller annan folkgrupp, som Shadow Warrior hade, då skulle det bli ett jävla liv

Medlem

Orginalet från -97 är nu free to play på Steam!

Skribent
Skrivet av Zerox_no1:

Orginalet från -97 är nu free to play på Steam!

Jag kör en ny nyhet på det, tack!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar