Se en kort glimt av Call of Duty: Ghosts

Robot
Se en kort glimt av Call of Duty: Ghosts

Infinity Ward kittlar varenda actiontörstande nerv med ett sex sekunder långt klipp.

#infinity-ward, #call-of-duty-ghosts, #microsoft


Medlem
Se en kort glimt av Call of Duty: Ghosts

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

You are not alone.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

Om så hade varit fallet hade Call of Duty inte sålt i den mängd den gör.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Voorhees:

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

Du och MILJARDER andra spelare. Eller ja, en hel del spelare i alla fall. Gillar Call of Duty-serien som actionlir, men långt ifrån älskar det.

(Förutom första Modern Warfare, vilket är fps-jesus.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Voorhees:

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

Om så hade varit fallet hade Call of Duty inte sålt i den mängd den gör.

True dat.

Medlem
Medlem
Skrivet av Johan Olander:

(Förutom första Modern Warfare, vilket är fps-jesus.)

Häda inte! Quake är FPS-.Gud. Half-Life är FPS-jesus.

Medlem

Lägg ner CoD, länge leve Battlefield!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

Nääärå Jag diggar spelen jag med. Har MW1, MW2 (inte 3:an dock), Black Ops 1 och 2:an (vilket nötas flitigt). Alltid gillat Singleplayer kampanjen i CoD spelen, sen multiplayer är såklart najs också, speciellt i Blops 2 Jag är en Battlefield spelare, men jag diggar MPn i CoD just för att det är snabbt och pulsen bara ökar när man plockar kills i snabba vändor

Medlem

en ny motor skulle ju inte sitta fel


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Måste se om detta är något att ha Jag är nog den enda i hela världen som uppskattar CoD serien fortfarande.

Tycker att kampanjerna har varit ganska bra ändå.

Skrivet av Angust:

en ny motor skulle ju inte sitta fel

Indeed. Hoppas det blir nåt bra och inte IWEngine 5 bara

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Lägg ner CoD, länge leve Battlefield!

Eller varför inte ha båda så dem kan utmana varandra att göra bättre spel huh?

Benefits from Competition!

Medlem

Spelet blir säkert bra, men jag stör mig på namnet som f*n... vet inte varför det låter bara allmänt fult och töntigt

Medlem
Skrivet av Angust:

en ny motor skulle ju inte sitta fel

Ska vara ny motor, ja!

Medlem
Skrivet av Angust:

en ny motor skulle ju inte sitta fel

Sägs ska vara en ny motor, sen om det är sant eller ett säljsnack det visar sig, tar allt med en nypa salt ja.

Skribent
Skrivet av pelorat:
Skrivet av Johan Olander:

(Förutom första Modern Warfare, vilket är fps-jesus.)

Häda inte! Quake är FPS-.Gud. Half-Life är FPS-jesus.

Nu är det du som hädar, Half-Life kan omöjligt vara fps-jesus när det kom ut, vad, två år senare än fps-gud? Du väljer helt att bortse från syndafloden, vilket gör att jag starkt börjar ifrågasätta din tro.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det var på tiden att Call of Duty 4 skulle komma ut! (Call of Duty 2 och 3 är samma spel, Call of Duty: MW/BLOPS etc är samma spel)


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar