Batman får fler röstskådisar i Arkham Origins

Robot
Batman får fler röstskådisar i Arkham Origins

Sonic-röst kommer att porträttera en yngre och råare Batman i Arkham Origins.

#batman-arkham-origins, #wb-games-montreal, #bioshock-infinite, #brothers-in-arms, #mass-effect-3


Medlem
Batman får fler röstskådisar i Arkham Origins

Ingen Mark Hamill? Det var ju årets tråkigaste nyhet.

Medlem
Skrivet av purjo:

Ingen Mark Hamill? Det var ju årets tråkigaste nyhet.

Tror han slutade som röstis efter city. Vad jag kan minnas tror jag det var in en intervju jag läst de det. Men jag kan lika gärna ha fel :).

Medlem

City visade att de kan ha andra skurkar förutom Joker utan att det blir trist så avsaknaden av Hamill är kanske inte så problematiskt trots allt.

Medlem

Mr Hamill kan ju inte lägga tid på röstskåderi om han ska kunna klämma ner sig i jeditightsen inför epVII..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av floke:

Mr Hamill kan ju inte lägga tid på röstskåderi om han ska kunna klämma ner sig i jeditightsen inför epVII..

Indeed!


signatur

m ARK HAM ill - kommer ha en ganska framträdande roll i nya Star Wars-filmerna, så han har nog fullt upp med det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Folk säger han inte är med pågrund av Star Wars men det är ändå något som har kommit helt nyligt. Precis efter City var klart (inte släppts) så berättade han i intervjuer och cons att han "vill sluta när Jokern är som bäst".

Visst kan han inte komma tillbaka för han ska göra Star Wars, men det är inte den huvudsakliga anledningen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Troy Baker som Joker... what... Jag asocierar alltid Troy Baker med en massa anime-karaktärer. Får ju hoppas att han faktiskt kan göra en bra Joker-röst då.

Medlem

Kevin Conroy är antagligen med i Rocksteady:s nya spel

1
Skriv svar