Halo blir tv-serie

Medlem
Halo blir tv-serie

Interesting. The weather patterns here seem natural, not artificial. I wonder if the Ring's environment system is malfunction or if the designers wanted the installation to have inclement weather?

Inaktiv

Hoppas detta blir av nu också! Epic!

Medlem

Riktigt trevligt ju! Forward unto dawn var ju helt fantastiskt så det här har sannerligen potential.

Medlem

Med tanke på hur bra Forward Unto Dawn blev har jag inga tvivel om att Spielberg kommer få till något riktigt vackert!

Medlem

kan blir bra


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Vem är regissör då?

Medlem

Det här är det bästa jag har läst på länge. Men! Jag läste även att det ska vara exklusivt till Xbox One, stämmer det?

Källan: http://www.joystiq.com/2013/05/21/microsoft-steven-spielberg-...

Medlem

Jag har väntat på det här sedan jag var 12 år gammal!

Medlem

Band of Brothers med Spartans och Warthogs? Ja tack!

Medlem

Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan VAD NAJS!!


signatur

Wai

Medlem
Medlem

Ska bli riktigt kul när den har premiär på piratebay!

Medlem

Spielberg ligger väl även bakom kalkonen falling skies? Eller kommer jag ihåg fel?

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Spielberg ligger väl även bakom kalkonen falling skies? Eller kommer jag ihåg fel?

Beror väl på vem man frågar, själv gillar jag den skarpt, och vet många andra som gör det också.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Spielberg ligger väl även bakom kalkonen falling skies? Eller kommer jag ihåg fel?

Spielberg ligger även bakom Band of Brothers, The Pacific, Saving Private Ryan och mycket mer. Alla stora prodeucenter/regissörer gör mågot som inte alla gillar alltid. Men Spielberg är fantastisk på sitt jobb så jag tror detta kommer bli bra.

1
Skriv svar