Följ med bakom kulisserna på Call of Duty: Ghosts

Robot
Följ med bakom kulisserna på Call of Duty: Ghosts

Det var inte bara tekniskt prat och hot om att ta över vardagsrum – vi fick spel också.

#call-of-duty-ghosts, #infinity-ward


Medlem
Följ med bakom kulisserna på Call of Duty: Ghosts

Kan vara bra. Lite fail dock att de var så glada över att fiskar gick ur vägen när du simmade förbi dem. Liksom har inte de där funnits i andra spel i åratal?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

INNOVATION!!!!!!!!!!!!


signatur
Medlem
Skrivet av kill455:

Kan vara bra. Lite fail dock att de var så glada över att fiskar gick ur vägen när du simmade förbi dem. Liksom har inte de där funnits i andra spel i åratal?

Fiskar har aldrig ändrat sitt beteende när en spelare är i närheten, men rätta mig om jag har fel.

Medlem

Orkade inte titta på videon.
Vilken era är Ghosts i?

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Orkade inte titta på videon.
Vilken era är Ghosts i?

Framtid fast icke futuristiska vapen, typ.

Inaktiv

Otroligt imponerande det där med fiskarna, det är nog vad COD saknat hela tiden.

Inaktiv

"We have the best fans in the world" Nej, COD-fanbois är de värsta.

För övrigt är det mod support som spelarna vill ha helst, men det är bara att glömma..

Medlem
Skrivet av User:
Skrivet av totte1015:

Orkade inte titta på videon.
Vilken era är Ghosts i?

Framtid fast icke futuristiska vapen, typ.

Ugh...................
Not interested :/

Medlem
Skrivet av kill455:

Kan vara bra. Lite fail dock att de var så glada över att fiskar gick ur vägen när du simmade förbi dem. Liksom har inte de där funnits i andra spel i åratal?

Jo, även att han var exalterad över att man kunde leapa över ett hinder, så som man kan i BF3 till exempel. En hand på staketet och benen över sådär snyggt.. Värsta nya grejen.. Och all denna entusiasm av allt som hade med den nya grafiken som var heeeelt revolutionerande...


signatur
Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av kill455:

Kan vara bra. Lite fail dock att de var så glada över att fiskar gick ur vägen när du simmade förbi dem. Liksom har inte de där funnits i andra spel i åratal?

Fiskar har aldrig ändrat sitt beteende när en spelare är i närheten, men rätta mig om jag har fel.

Trollar? :s

Medlem

vet inte om jag kan kalla det för en ny motor när det fortf är samma jävla quake 3 motor förutom att dom bara moddat lite mer på skiten. trodde verkligen dom skulle ta tummarna ur röven o göra en ny egen motor från grunden upp nu när dom tjänat in sjuka summor pengar.


signatur

God is dead

1
Skriv svar