Se det stora Xbox-avslöjandet live på FZ!

KoP
Medlem
Skrivet av Kvillen:

Hoppas bara för allt i världen att de skippar några jävla krav på "Live" konton som kostar pengar för att använda internettjänster på den, tar de betalt för saker som redan finns i spelet så som de gör nu så blir det PS4 till höst/nästa år istället. Tänker aldrig betala för något som ska vara, verkligen SKA vara gratis i detta sammanhang!

mvh

Jag betalar gärna för en bättre tjänst än den på PS3 (Jo, har både 360 och PS3 och en viss skillnad har man kunnat utröna under åren).

Men iaf.. 33 minuter kvar tills showen börjar nu! Är väl pre-show som någon sa. Kanske får vi se Major Nelson raljera?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Varför kan vi inte få ha fina saker utan att folk ska börja käbbla om PC vs Konsol?

Håller med helt, jag är själv PC nörd och föredrar PC, men det hindrar inte mig från att gilla konsoller för det. Det bästa med konsoller är att det är så lättillgängligt för alla. Alla kompisar är där, man behöver inga skype eller dylikt för att få bra multiplayer med polare så man kan snacka ihop sig, utan det brukar funka av sig själv. Det absolut bästa med konsoll är att man nästintill slipper alla fuskare i spel MP spel som BF3 m.m. Och konsoll är enkelt, oftast slipper man BSOD´s, CTD´s m.m på konsoll, så det är mindre "hassel" med konsoll. Och för andra delen så är pulandet just tjusningen med PC, man har oftast (iaf jag) byggt den från grunden upp själv, man har gjort sin egen designade Windows skiva som är exakt som man vill, man kan göra det mesta med en dator.

Jag älskar datorer, jag älskar konsoller, båda har sina bra sidor och dåliga sidor, därför blir jag irriterad när folk jämför dom för fast båda spelas spel på, så är det inget man ska jämföra mot varann. Det är som att jämföra en snygg mini cooper som är cool och lite gullig mot en Porsche 911. Ingen skulle tävla dom två mot varandra? Så varför försöka?

Det blir så dumt, och när nån kommer hit och skriver, ja den är ju stenålder redan innan den släpps eller dylikt, så förstör det nöjet för mig. Jag vill ha den positiva gruppen människor som ser fram emot dom här konsollerna som jag, men som vanligt så är det sådan extreme bortskämd negativitet från många vilket förstör för oss andra som vill det här och drar ner på den stämning vissa av oss har längtat flera år på.
SÅ det är svårt att låta bli skriva dumma saker till andra, som man tycker förstör nöjet för en? Jag förstår att alla kan inte tycka lika, men dom som inte gillar konsoller, kan inte dom hålla sig borta från dom här diskussionerna för det känns som dom kommer hit bara för att jävlas och spy galla på alla, bara för att dom är omogna, naiva, bortskämda, små skitar??? Näe nu lägger jag ner, börjar jag själv bli det jag gnäller om.

Edit:Tur nog så bryr jag mig inte om general oddball eller starbuxl eller vad han nu hette, om dom läser vad jag skriver, jag skriver mest för att få ur mig det jag tänker, sen om andra läser det eller inte är inte speciellt viktigt, speciellt inte såna där stavnings gestapo typer, vill inte börja en RANT om dom också, har gnällt tillräckligt för flera dagar idag. Men däremot håller jag med om att det ser snyggare och är lättar att läsa om det är lite ordning på det hela, så hoppas det ser LITE bättre ut nu iaf. Jag skriver väldigt fort, snabbare än dom flesta jag känner, så det är otroligt att jag har så lite fel ändå som jag har i texterna. Jag rättar inte för det mesta innan jag trycker på "Skicka" knappen, utan isåfall blir det som nu en redigering på efterhand...

SÅ HOPPAS MICROSOFT HAR BRA NYHETER TILL OSS, SÅ LÄNGE DOM INTE HAR "ALWAYS ONLINE" SÅ ÄR JAG MED, MEN HÖR JAG ETT ORD OM ALWAYS ONLINE SÅ HAR MS FÖRLORAT EN TROGEN KUND PÅ DERAS KONSOLLER OCH DÅ BLIR DET GARANTERAT PS4 FÖR MIN DEL. Ps vita är bästa köpet jag gjort senaste året spelmässigt, så SONY levererar tror jag.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Och naturligtsvis så börjar åskan dundra ute, nu kommer säkert bredbandet eller datorn dö,

JAG HATAR SOMMAREN,
åska mygg och herpes....


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Och naturligtsvis så börjar åskan dundra ute, nu kommer säkert bredbandet eller datorn dö,

JAG HATAR SOMMAREN,
åska mygg och herpes....

Ja eller hur, som jag sade, vi får hoppas det inte blir något "always online" från MS, det skulle vara det mest korkade dom någonsin gjort om inte Windows 8 är värre, men det är nära iaf. Men men, vi hoppas på det bästa nu. Positivitet vill vi ha!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

jisses vad sändningen slutade tvärt, man fick iaf se konsollen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

k3m
Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

Prata inte för mig, tack! Förresten så bryr jag mig om vad Atlas tasume skrev. Din kommentar var däremot onödig.

Ursäkta? Har jag pratat för dig? Har min herre månne varit och nallat i spritskåpet?

Du skrev "vi har alla..." det betyder att du pratade för mig också. Och du behöver inte prata för mig, jag kan föra min egen talan.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

Prata inte för mig, tack! Förresten så bryr jag mig om vad Atlas tasume skrev. Din kommentar var däremot onödig.

Ursäkta? Har jag pratat för dig? Har min herre månne varit och nallat i spritskåpet?

Du skrev "vi har alla..." det betyder att du pratade för mig också. Och du behöver inte prata för mig, jag kan föra min egen talan.

Wow, har man inget att klaga på så kan man ju alltid hitta på någonting. Good for you.

k3m
Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

Prata inte för mig, tack! Förresten så bryr jag mig om vad Atlas tasume skrev. Din kommentar var däremot onödig.

Ursäkta? Har jag pratat för dig? Har min herre månne varit och nallat i spritskåpet?

Du skrev "vi har alla..." det betyder att du pratade för mig också. Och du behöver inte prata för mig, jag kan föra min egen talan.

Wow, har man inget att klaga på så kan man ju alltid hitta på någonting. Good for you.

Vad är ditt problem egentligen? Du gjorde bort dig och nu kan du inte erkänna det!? Visst, fortsätt skylla i från dig och bete dig omoget. Jag bryr mig inte. Hejdå!

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av k3m:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

Prata inte för mig, tack! Förresten så bryr jag mig om vad Atlas tasume skrev. Din kommentar var däremot onödig.

Ursäkta? Har jag pratat för dig? Har min herre månne varit och nallat i spritskåpet?

Du skrev "vi har alla..." det betyder att du pratade för mig också. Och du behöver inte prata för mig, jag kan föra min egen talan.

Wow, har man inget att klaga på så kan man ju alltid hitta på någonting. Good for you.

Vad är ditt problem egentligen? Du gjorde bort dig och nu kan du inte erkänna det!? Visst, fortsätt skylla i från dig och bete dig omoget. Jag bryr mig inte. Hejdå!

Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag på falska grunder utgav mig för att föra din talan utan ditt tillsåtnd. Will never happen again.
Ber att få ändra mitt tidiage uttalande till:
"Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Jag har antecknat detta nu och bryr mig lika jättemycket som alltid, tack för informationen."

123
Skriv svar