Bilder från Xbox One-spelen som presenterades igår

Robot
Bilder från Xbox One-spelen som presenterades igår

Se skärmdumpar från Remedys Quantum Break, Call of Duty: Ghosts och Forza Motorsport 5.

#call-of-duty-ghosts, #forza-motorsport-5, #quantum-break


Medlem
Bilder från Xbox One-spelen som presenterades igår

Dom visade väl fler spel? UFC, NFL, basket och fifa 14 också?

Medlem

Ingame eller inte, det är frågan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rakoon:

Dom visade väl fler spel? UFC, NFL, basket och fifa 14 också?

Sport? Justja...


signatur
Inaktiv

Forza kommer definitivt bli underbart, men de 8 nya exklusiva titlarna som ska visas på E3 är ju det som man verkligen vill se.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Ingame eller inte, det är frågan.

skärmdumparna kommer garanterat från renderade cutscenes.
precis som dom har gjort vid alla konsoll-lanseringar sen playstation 1

Medlem

Var osäker på om det var cutscenes eller ingame men även om det nu var ingame så blev jag inte så värst imponerad av något av dessa spel förrutom Forza dåra som faktiskt var riktigt fint.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

definitivt var det ingame då båten kraschade in i bron i Quantum Break


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Forza ser riktigt fräscht ut.

Medlem

Det är inte direkt så att jag tappar hakan. Visst är det vackert, men Metro 2034 ser bättre ut än CoD.


signatur

Nämen!

Medlem

Måste själv se spelen på en TV/skärm för att kunna veta om grafiken är som high-end PCs.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Även ett nytt NFS: hot pursuit som las upp på need for speed's officiella facebook sida igår med texten ""Have no rules, show no mercy."


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Dom visade väl fler spel? UFC, NFL, basket och fifa 14 också?

Japp men dom tog inte med dom bra spelen här på bildenra :/

Medlem
Skrivet av Caedmon:
Skrivet av conthox:

Ingame eller inte, det är frågan.

skärmdumparna kommer garanterat från renderade cutscenes.
precis som dom har gjort vid alla konsoll-lanseringar sen playstation 1

Medlem
Skrivet av conthox:

Ingame eller inte, det är frågan.

Skrivet av Caedmon:

skärmdumparna kommer garanterat från renderade cutscenes.
precis som dom har gjort vid alla konsoll-lanseringar sen playstation 1

Nej, det är absolut inte frågan. Nu får ni för fan ta ut morgonprillan och byta linsvätskan.

Naturligtvis är det vi sett renderat av konsollen, in-engine, men utan HUD-element (aka "in-game", for all intents and purposes). För som så många andra som har ögonen med sig också noterat, så hade det varit sjukt ful CGI om det nu var CGI. Långt sämre än t.ex. Blizzards cinematics i Warcraft 3 - från 2002.

Nej, som de flesta såklart insett omedelbart så är det inte direkt bländande vackert jämfört med Avatar, Transformers-filmerna eller för den delen Big Buck Bunny från några år sedan. Eller ens Metro: Last Light.

Vadå, tror ni Microsoft och EA skulle ha skimpat så mycket på sin renderingsbudget inför lanseringen av Xbox One att en persondator med ett Kepler-kort skulle kunna tävla med den? Om de nu fixat 15,000 servrar till lanseringen lär de väl ha tillgång till en renderingsfarm, eller har råd att outsorce'a till en? Kom igen nu, ta er samman för guds skull.

Enda anledningen till att jag påpekar det här är att det är så makalöst uppenbart. En helt ny konsollgeneration släpps efter att övrig hårdvaruutvecklig fortgått i runt 6 år. Grafiken tar ett skutt, doiii. Är det så ofattbart?

Concist exempel på andra personer med putsade glasögon;

Skrivet av HogisGuy:

Var osäker på om det var cutscenes eller ingame men även om det nu var ingame så blev jag inte så värst imponerad av något av dessa spel förrutom Forza dåra som faktiskt var riktigt fint.

Skrivet av WarpGuN:

definitivt var det ingame då båten kraschade in i bron i Quantum Break

Skrivet av Struggle:

Det är inte direkt så att jag tappar hakan. Visst är det vackert, men Metro 2034 ser bättre ut än CoD.

Skrivet av kill455:

Måste själv se spelen på en TV/skärm för att kunna veta om grafiken är som high-end PCs.

Inaktiv

Visste ni att fiskarna i nya CoD rör sig bort från dig om du närmar dom?

Next-gen

Medlem

Det enda som imponerade grafiskt var Forza, men jämfört med Drive Club känns det inte lika "fräscht." Jag spelar dock inte Forza eller något annat racing spel särskilt mycket, men Drive Club såg riktigt häftigt ut, med oerhört realistisk fps känsla.

Cod såg gräsligt ut i vanlig ordning. Vegetationen såg likadan ut som den alltid gjort. Massa Pixliga grenar och löv. Förstår inte att de lagt allt krut på fingernaglar när världen ser ut som den gör. Visserligen ett stort framsteg men fulare än Battlefield 3 och många andra spel på marknaden. Det känns som de tar steget de borde gjort 2010.

k3m
Medlem

Jag måste säga. Jag är imponerad av grafiken. Som pc-spelare så blir jag glad av att se lite grafiska framsteg (på tiden) på konsolsidan.

Medlem

Forza ser härligt ut. Imponerande om däckslitaget syns visuellt. Snygga omgivningar och drawdistance verkar vara ända till tjottahejti. Med tanke på hur mycket snyggare 4an är än 2an så bådar det gott för framtiden om detta är hur det ser ut på första försöket till en ny konsoll.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Clicky Clicky PS3.

(Nej inte ingame. Photo mode.)

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av conthox:

Ingame eller inte, det är frågan.

Skrivet av Caedmon:

skärmdumparna kommer garanterat från renderade cutscenes.
precis som dom har gjort vid alla konsoll-lanseringar sen playstation 1

Nej, det är absolut inte frågan. Nu får ni för fan ta ut morgonprillan och byta linsvätskan.

Naturligtvis är det vi sett renderat av konsollen, in-engine, men utan HUD-element (aka "in-game", for all intents and purposes). För som så många andra som har ögonen med sig också noterat, så hade det varit sjukt ful CGI om det nu var CGI. Långt sämre än t.ex. Blizzards cinematics i Warcraft 3 - från 2002.

Nej, som de flesta såklart insett omedelbart så är det inte direkt bländande vackert jämfört med Avatar, Transformers-filmerna eller för den delen Big Buck Bunny från några år sedan. Eller ens Metro: Last Light.

Vadå, tror ni Microsoft och EA skulle ha skimpat så mycket på sin renderingsbudget inför lanseringen av Xbox One att en persondator med ett Kepler-kort skulle kunna tävla med den? Om de nu fixat 15,000 servrar till lanseringen lär de väl ha tillgång till en renderingsfarm, eller har råd att outsorce'a till en? Kom igen nu, ta er samman för guds skull.

Enda anledningen till att jag påpekar det här är att det är så makalöst uppenbart. En helt ny konsollgeneration släpps efter att övrig hårdvaruutvecklig fortgått i runt 6 år. Grafiken tar ett skutt, doiii. Är det så ofattbart?

Concist exempel på andra personer med putsade glasögon;

Skrivet av HogisGuy:

Var osäker på om det var cutscenes eller ingame men även om det nu var ingame så blev jag inte så värst imponerad av något av dessa spel förrutom Forza dåra som faktiskt var riktigt fint.

Skrivet av WarpGuN:

definitivt var det ingame då båten kraschade in i bron i Quantum Break

Skrivet av Struggle:

Det är inte direkt så att jag tappar hakan. Visst är det vackert, men Metro 2034 ser bättre ut än CoD.

Skrivet av kill455:

Måste själv se spelen på en TV/skärm för att kunna veta om grafiken är som high-end PCs.

Bara för att det inte är högsta CGI-kvalité betyder det inte att det är in-game på motsvarande retail-konsoll.
Ingen har väl glömt bort Killzone 2-fiaskot för ps3ans pre-release-uppvisning?

Vanligtvis brukar det vara in-game med eftereffekter som kan ta bort jaggies och göra motionblur riktigt snyggt som minimum. Sen att skärmdumparna inte äns är i 1080p känns bara bissart

Medlem

Gå till forzamotorsport.net Där hittar du samma bilder i 1920x1080.

http://www.forzamotorsport.net/en-US/media/photo


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av conthox:

Ingame eller inte, det är frågan.

Skrivet av Caedmon:

skärmdumparna kommer garanterat från renderade cutscenes.
precis som dom har gjort vid alla konsoll-lanseringar sen playstation 1

Nej, det är absolut inte frågan. Nu får ni för fan ta ut morgonprillan och byta linsvätskan.

Naturligtvis är det vi sett renderat av konsollen, in-engine, men utan HUD-element (aka "in-game", for all intents and purposes). För som så många andra som har ögonen med sig också noterat, så hade det varit sjukt ful CGI om det nu var CGI. Långt sämre än t.ex. Blizzards cinematics i Warcraft 3 - från 2002.

Nej, som de flesta såklart insett omedelbart så är det inte direkt bländande vackert jämfört med Avatar, Transformers-filmerna eller för den delen Big Buck Bunny från några år sedan. Eller ens Metro: Last Light.

Vadå, tror ni Microsoft och EA skulle ha skimpat så mycket på sin renderingsbudget inför lanseringen av Xbox One att en persondator med ett Kepler-kort skulle kunna tävla med den? Om de nu fixat 15,000 servrar till lanseringen lär de väl ha tillgång till en renderingsfarm, eller har råd att outsorce'a till en? Kom igen nu, ta er samman för guds skull.

Enda anledningen till att jag påpekar det här är att det är så makalöst uppenbart. En helt ny konsollgeneration släpps efter att övrig hårdvaruutvecklig fortgått i runt 6 år. Grafiken tar ett skutt, doiii. Är det så ofattbart?

Concist exempel på andra personer med putsade glasögon;

Skrivet av HogisGuy:

Var osäker på om det var cutscenes eller ingame men även om det nu var ingame så blev jag inte så värst imponerad av något av dessa spel förrutom Forza dåra som faktiskt var riktigt fint.

Skrivet av WarpGuN:

definitivt var det ingame då båten kraschade in i bron i Quantum Break

Skrivet av Struggle:

Det är inte direkt så att jag tappar hakan. Visst är det vackert, men Metro 2034 ser bättre ut än CoD.

Skrivet av kill455:

Måste själv se spelen på en TV/skärm för att kunna veta om grafiken är som high-end PCs.

Jag säger inte att det promt är CG, men tänk på att det är fullt möjligt att de gjort CGn dålig med flit för att folk ska tro att det inte är CG.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av floke:

Gå till forzamotorsport.net Där hittar du samma bilder i 1920x1080.

http://www.forzamotorsport.net/en-US/media/photo

Bra skit. Kanske är fz.se vi ska klaga på?

1
Skriv svar