Patrick Bach pratar om kampanjen i Battlefield 4

Robot
Patrick Bach pratar om kampanjen i Battlefield 4

När saker smäller, hur hårt kommer de smälla då? Många frågor och svar.

#battlefield-4, #digital-illusions-ce


Patrick Bach pratar om kampanjen i Battlefield 4

you know...


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Stavfel,
det ska vara Battlefield 3,5

Medlem

Åh Bach....din übersvenska brytning på engelskan är ju för underbar <3

Medlem

han pratar om layers som inte dom vissar än men kommer sen i spelet, pratar han om blå filter kanske??.

Inaktiv

Väntar tills man får se info ifrån multiplayer. Och förboka har aldrig riktigt varit min typ av affär.

[http://imageshack.us/photo/my-images/834/94377947638316577176...]

Inaktiv

Han marknadsför lilla Sverige bra med sin dialekt.

Medlem

Haha jag svensk engelska e den snyggaste engelskan!

Medlem
Skrivet av cinort:

Väntar tills man får se info ifrån multiplayer. Och förboka har aldrig riktigt varit min typ av affär.

[http://imageshack.us/photo/my-images/834/94377947638316577176...]

Om man förbokar finns det ju ingen anledning till att klaga. Lär ju troligen vara några månader mellan release och första dlcn.

Ifall man inte gör det, well.. det är väl en annan sak.

Medlem

Snackar han mycket skit?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Senaste omröstningen på battlelog, vad ser du fram emot mest i bf4, sp eller mp? Tror att sp hade 13 procent av rösterna. Undrar vad de grundar sitt påstående på, att folket verkligen vill ha sp kampanj... Tycker de kan släppa 2 versioner av bf4 Isådanafall, en sp och en med endast mp, för 200 kr/st.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Stavfel,
det ska vara Battlefield 3,5

Borde vara Battlefield 3. Spelet är inte ens klart än!

Inaktiv

Skitbra. Ta bort fokusen från MP och Premium.

Medlem

Kändes som jag just kollade på MTV... jag känner mig smutsig.

Medlem

Bla bla bla!

Jag kommer endast lira SP om det får stöd för Oculus Rift och då med konsument versionen av Riften.

Inaktiv

Det är lätt att kritisera, vilket jag ofta gör..
Men jag hoppas detta överstiger mina förväntningar.. jag skulle verkligen vilja ha en shooter som håller ett par år.
Bf2 höll länge medans BF3, där var man tvungen att investera i expansioner för att finna njutning.


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Ytterliggare lite BF4 hjärntvätt! Lägg bara ner dyngan tack!

Medlem
Skrivet av dotque:

Snackar han mycket skit?

Ja, som vanligt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av burkmopp:

Kändes som jag just kollade på MTV... jag känner mig smutsig.

MTV var bra en gång i tiden...:

Medlem

Skippa singleplayern och släng med editorn förfan, bf2 överlevde länge pga communityn som var stark pga att man kunde modda, och det är därifrån dom skulle få dom extra hängivna utvecklarna.. dom hadde det vinnande konceptet i handen och bara släpper det.. idioter.... tänk er ett zombie horde mod till bf3 hade ju varit svinskoj, hade ju kommit en alpha direkt så fort dom släppte toolsen..
den är ju trots allt vi som köper spelet deras "patent" kapitalistiska är ju inte progressivt för spelvärlden

Geeks Gaming

Även om jag känner att det kommer bli bf3.5 så längtar jag ändå. Tyckte singelplayer va faktiskt ganska bra. Bättre än många fps shooters

Medlem

Som vanligt så snackar Bach sjukt mycket PR skit.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

kan inte bli sämre än SP i BF3... den som gjorde den "upplevelsen" har redan nu förhoppningsvis fått sparken! SP läget i BF3 var något av det tråkigaste jag genomlidigt

Medlem

Men ta bort kampanjen helt och eliminera alla buggar istället. BF3 är fortfarande rena buggnästet.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

ingen ide att förboka för första dlc när man får allt i premium skiten än då

Skrivet av Biggles:

Åh Bach....din übersvenska brytning på engelskan är ju för underbar &lt;3

"Riiliease"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Eisenhart73:

Men ta bort kampanjen helt och eliminera alla buggar istället. BF3 är fortfarande rena buggnästet.

Jag har spelat över 300 timmar och inte stött på en enda, ej heller har spelet kraschat någon gång.

Vilka buggar tänker du på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Kändes som jag just kollade på MTV... jag känner mig smutsig.

Haha, känner igen den. När fjärren zap-fastnar en millisekund på MTV så känner jag alltid ett uns panik.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Eisenhart73:

Men ta bort kampanjen helt och eliminera alla buggar istället. BF3 är fortfarande rena buggnästet.

Jag har spelat över 300 timmar och inte stött på en enda, ej heller har spelet kraschat någon gång.

Vilka buggar tänker du på?

Det här är ju fan det dummaste jag hört "har inte stött på en enda". Förintelsen har aldrig ägt rum heller?
Dessutom har du 168 speltimmar.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av dotque:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Eisenhart73:

Men ta bort kampanjen helt och eliminera alla buggar istället. BF3 är fortfarande rena buggnästet.

Jag har spelat över 300 timmar och inte stött på en enda, ej heller har spelet kraschat någon gång.

Vilka buggar tänker du på?

Det här är ju fan det dummaste jag hört "har inte stött på en enda". Förintelsen har aldrig ägt rum heller?
Dessutom har du 168 speltimmar.

Jag har två konton min vän

Sorry, men inga buggar har kommit min väg, ledsen att göra dig besviken. Tråkigt att du drar en jämförelse med Förintelsen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar