Känt namn från Rare återuppstår till Xbox One

Robot
Känt namn från Rare återuppstår till Xbox One

Microsoft kommer visa ett Rare-spel under E3 – som kommer glädja gamla fans.

#microsoft, #rare, #perfect-dark-zero, #conker-live-reloaded


Redaktör
Ponny
Känt namn från Rare återuppstår till Xbox One

Jag vill se Banjo-Kazooie 3 – på riktigt, alltså.


signatur

En Bamseponny av folket

Snälla snälla snälla, släpp en värdig uppföljare/prequel till Perfect Dark 64!


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Rare ligger mig varmt om hjärtat men tyvärr var det länge sedan jag såg ett spel från detta bolag som var riktigt bra. Jag har länge hoppats på ett nytt KI men Microsoft, det kommer inte hjälpa om ett nytt KI även skulle vara bättre än det första.

Ni har mycket att bevisa på årets E3 Microsoft, ni anar nog inte hur mycket hela eran framtid som konsoltillverkare kommer vara beroende av vad ni visar upp på den mässan. Enda räddningen (om inte spelen som visas upp är spel som man bara måste ha) kommer vara priset för den stora massan kommer aldrig betala lika mycket pengar som en core/hardcore köpare.

Medlem

Heja Conker (inte Reloaded-versionen)!

Jävligt underhållande "vuxenspel".

Medlem

Jag vill se en värdig uppföljare till Perfect Dark och inte som skitet som släpptes till 360s release

Medlem

Nytt Kameo. Det var trevligt till 360.

Medlem

Conker SNÄLLA!!!!!!!

Medlem
Skrivet av ThePunisher_313:

Snälla snälla snälla, släpp en värdig uppföljare/prequel till Perfect Dark 64!

Verkligen! Perfect Dark Zero var bland den värsta dyngan jag spelat samtidigt som Perfect Dark 64 är bland de bästa.

Medlem

Jag gissar på Perfect Dark: One

Medlem

Det vore kul om Rare kunde göra något vettigt igen.

Microsoft har verkligen sänkt denna studio som har gått från legendarisk status till att harva på med Kinect-spel.

Medlem

Ett nytt donkey kong country hade varit riktigt fint

Medlem

Finns ju ingen från Nintendo tiden kvar på Rare så det är inte mycket att hetsa upp sig för vad dom än gör. Rare är numera ett själlöst skal som spottar ur sig kinect titlar.

Ett nytt Killer Instict hade kunnat varit intressant men man vet redan nu att dom skulle pula in kinect i eländet.

Medlem

Ett daikatana hade varit trevligt..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag vill inte se Banjo på Xbox igen! D: Det hör hemma hos Nintendo.

Medlem

PERFECT DARK!!!

Körde det till N64 som en tok.

Medlem

Jet Force Gemini.
Perfect Dark.
Battletoads.

Vilket som helst av dessa. Dock lutar det åt en PS4 om inte blir en rejäl spel uppvisning på E3 för Xbox.

Inaktiv

Riktiga Rare har varit döda sen länge under MIcrosofts styre.

Medlem

Jet Force Gemini, lätt val!

Medlem

Banjo & threeie så klart!

Fast både Conquer och Perfect Dark hade varit av intresse.
Blir saftigt besviken om det är Killer Instinct.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Conker! CONKER!

Eller kanske en spin-off med Gregg som kan förklara hans förhållande till katter...

"Gregg: Conker! Conker! Conker! Yes you, boy! You're dead! You are dead! Dead as a do... dead as a... I can't be arsed with this bloody, ridiculous contraption! Whose idea was this anyway? (pause) Right... hello... um... my name's Gregg... the Grim Reaper, and don't laugh!
Conker: Aren't you a little short to be a Grim Reaper?
Gregg: Well, how many Grim Reapers have you met before, mate? Well, what am I supposed to look like?
Conker: Yeah... that's a good point, and well made.
Gregg: Now... let's see... ah yes, Conker. Surname?
Conker: The Squirrel.
Gregg: The Squirrel... the... oh bloody hell, you would have to be a sodding squirrel, wouldn't you?
Conker: Why? Is there a problem with that?
Gregg: Well yes there is, actually! It's like those bloody cats! Such a pain in the arse! You're one of these special cases!
Conker: Oh really!
Gregg: Yes! Apparently, according to the powers that be... I'm just doing my job. I do what I'm told, and don't even get paid very much. Apprently, squirrels can have as many lives as they think they can get away with!
Conker: Oh, I see! So I'm not dead!
Gregg: You're dead, but not quite.
Conker: Huh! Right! I'll be off then!
Gregg: Tsuh! Just you wait, smartarse! You don't get out of that easily. Now, the thing is, you may not be dead, but that doesn't mean you can't die. You just have a few more, shall we say, chances. Yeah. Like cats! I hate those things! Right! Distributed around your little world are these tail things! Squirrels' tails. If you can get them, I'll give you an extra chance, understand?
Conker: Um... well... sounds a bit strange, but okay.
Gregg: Strange? It's the best bloody deal you're going to get, you little prick! Right! That's it! Piss off! I've got some cats to see! Bloody things... I hate those bloody cats... the way they meow and they piss everywhere... and their shit smells just bloody awful... (mumbles)"

1
Skriv svar