En het bild från Xbox One-versionen av Thief

Robot
En het bild från Xbox One-versionen av Thief

Hur snygg är nästa generation? Kanske kan den här bilden skänka lite ljus över frågan.

#microsoft, #eidos-montreal, #thief


Medlem
En het bild från Xbox One-versionen av Thief

Grafik är bra om spelet är bra, dåligt spel kan inte räddas av ens den bästa grafiken. Allting jag läst om det här spelet pekar på ett spel mer i stil med Dishonored än en värdig uppföljare till Thief.

Medlem

Grafik är ingenting när man inte har någon bra design.

Säger detta innan en diskussion startas kring grafik

Medlem

Hoppas spelet håller "thief-andan", blev så satans besviken på dishonored.

Medlem

"Xbox One"... fan vad jag stör mig på namnet haha, Xbox 720 eller vad som helst hade passat bättre. Kommer bli svårt å välja men jag köper nog ett PS4 sen ;D

Medlem

Hur vet vi att det här inte är förrenderade bilder?

Jag är 99% säker på att spelutvecklarna kommer mata oss med dynga nu när Sony och Microsoft öppnat våra käftar. Frågan är bara om vi sväljer skiten eller orkar hålla oss tills vi har grisen i ladan.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Collie of duty? Trodde det var en schäfer...

Medlem

2D-Fasad.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Xbox One kör tydligen spelen i 900p

KoP
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Hur vet vi att det här inte är förrenderade bilder?

Jag är 99% säker på att spelutvecklarna kommer mata oss med dynga nu när Sony och Microsoft öppnat våra käftar. Frågan är bara om vi sväljer skiten eller orkar hålla oss tills vi har grisen i ladan.

Finns väl ingen anledning till att den skulle vara förrenderad? Hårdvarumässigt bör ju Xbox One ha tagit ett kliv uppåt jämnfört med Xbox 360. Simpelt.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Hoppas spelet håller "thief-andan", blev så satans besviken på dishonored.

Dishonored är inte Thief.

Medlem
Skrivet av Hazz:
Skrivet av Rakoon:

Hoppas spelet håller "thief-andan", blev så satans besviken på dishonored.

Dishonored är inte Thief.

Allting som jag sett från spelet får mig tyvärr att tänka mer på det spelet (som jag inte ens spelat) än på Thief. Jag tror att de som gillade gamla Thief kommer bli rejält besvikna, de som gillade Dishonored däremot kommer nog bli nöjda.

Medlem

FZ: Gör en "nyhetsartikel" av en enda bild från ett spel för att starta ytterligare en grafikdiskussion.

Precis vad sajten behöver!

Medlem

Har man sett något klipp som varit ingame hitills, där någon faktiskt spelat på maskinen ifråga? Gissar att allt visat material "so far" varit förrenderat?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Så rätt, hoppas det blir exklusivt Xbox.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Har man sett något klipp som varit ingame hitills, där någon faktiskt spelat på maskinen ifråga? Gissar att allt visat material "so far" varit förrenderat?

Behöver inte vara så. En del spel-studios har fått Xbox One dev kits och då är det inget förrenderat det handlar om utan bilder skapade med Xbox One-hårdvaran. Exempel på såna bilder här.

ZF
Medlem

elda på förväntningarna bara..

Inaktiv

första bilderna på ingame-grafik? ser ut som 2007, förutom elden

Medlem

Collie of duty?
Orka läsa skoj nyheter...

Medlem

Kommer Thief inte släppas på PS4? :/

Medlem

Nu vet man hur dem känner sig i husby!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av KoP:

Finns väl ingen anledning till att den skulle vara förrenderad?

För att hypa spelen och tekniken mer. Bara se på Skyrim, Aliens Colonial Marines, Far Cry 3 osv där alla förrenderade bilder och video som släpptes innan spelen som visade allt annat än sanningen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar