Kommer Knights of the Old Republic till Ipad?

Robot
Medlem
Kommer Knights of the Old Republic till Ipad?

Riktigt trevligt om detta stämmer! Blir ett köp direkt!

Medlem

Japp. KOTOR är det bästa rollspelet jag nånsin spelat, tror jag. I varje fall är det i klass med Fallout 1, Wasteland och Baldurs Gate, om inte det bästa av dem.

Medlem

Chansen för en android-port är alltså obefintlig...

Medlem

Oh vad sugen jag blev på att spela KOTOR!

phi
Medlem

Instaköp om det stämmer!

Medlem

Jag måste ha spelat igenom KOTOR 10 gånger vid det här laget..Jag skulle gärna lira igenom det igen om det kommer till Ipad

Medlem

Ser gärna att det kommer till Android också. Hoppashoppashoppas! Annars kan de stoppa upp nåt nånstans.

Medlem

Fast snart så klarar väl en surfplatta med Windows 8 att köra det ursprungliga spelet utan problem, vore intressant att veta hur bra t.ex. en Acer Tab W700 klarar av klassiska spel som detta eller Baldur's Gate och Fallout...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Fast snart så klarar väl en surfplatta med Windows 8 att köra det ursprungliga spelet utan problem, vore intressant att veta hur bra t.ex. en Acer Tab W700 klarar av klassiska spel som detta eller Baldur's Gate och Fallout...

Jo, fast då kommer väl problemet med input.
Eftersom tangentbord mer eller mindre faller bort.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av skogsvilden:

Fast snart så klarar väl en surfplatta med Windows 8 att köra det ursprungliga spelet utan problem, vore intressant att veta hur bra t.ex. en Acer Tab W700 klarar av klassiska spel som detta eller Baldur's Gate och Fallout...

Jo, fast då kommer väl problemet med input.
Eftersom tangentbord mer eller mindre faller bort.

Fast den har ju tangentbord och en USB-port så man kan koppla in en mus...

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av skogsvilden:

Fast snart så klarar väl en surfplatta med Windows 8 att köra det ursprungliga spelet utan problem, vore intressant att veta hur bra t.ex. en Acer Tab W700 klarar av klassiska spel som detta eller Baldur's Gate och Fallout...

Jo menar mer läsplattor generellt.
Med ovanstående kan man ju i princip ha en ultrabook istället föe samma upplevelse.
Jo, fast då kommer väl problemet med input.
Eftersom tangentbord mer eller mindre faller bort.

Fast den har ju tangentbord och en USB-port så man kan koppla in en mus...
http://www.sweclockers.com/image/red/2013/04/20/Acer+W700-15....

http://www.sweclockers.com/image/red/2013/04/20/Acer+W700-12....

Jo menade läsplattor generellt, annars kan man ju lika gärna ha en ultrabook.

1
Skriv svar