Dragon's Prophet – öppen beta nästa vecka

Robot
Dragon's Prophet – öppen beta nästa vecka

Har du alltid drömt om att få bli en riktig draktränare? Nästa vecka får du chansen att testa på det.

#nyhetstips, #dragons-prophet


Medlem
Dragon's Prophet – öppen beta nästa vecka

Det här spelet ser grymt ut!

För mer info om spelet gå till: http://www.twitch.tv/dragons_prophet/videos

Inaktiv

Haha, animationerna var nog det sämsta jag sett i strid. Vad går det ut på, annat än att samla drakar? Pokémon 2013?

Medlem
Skrivet av Segas:

Haha, animationerna var nog det sämsta jag sett i strid. Vad går det ut på, annat än att samla drakar? Pokémon 2013?

Det är tidig beta VÄLDIGT mycket kommer ändras och fixas inför full release.

Skribent

Tycker det verkar lite intressant. Tack för tipset Naida.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Testade spelet, väldigt dåliga animationer och combaten är ganska halvdan imo.
Det positiva med combaten är att man kan kombinera attacker för att få olika utkomster av dem.

Medlem

Dargon's Prophet!

vad är en Dargon?

Medlem

Dargon's Prophet ja! Han är en härlig karl den där Dargon. =P

Medlem

Det som fick mig att alls bry mig om detta spel var när jag fick höra om hur dom gör med spelare ägda hus.

Kort och gott så ska man kunna köpa mark och bygga hus på olika flygande öar (instanser), dessa öar ska vara rätt så stora så en massa annat folk kommer att kunna bosätta sig på samma ö. Men spinnen på det hela är att denna ö kan ägas av en clan, och dom bestämmer skatterna som ska betalas av befolkning, vilket lär skapa en hel del bråk.

Skribent
Skrivet av Sanazin:

Dargon's Prophet ja! Han är en härlig karl den där Dargon. =P

Jag tänkte att det inte skulle kunna gå mer fel än när jag skrev Pohpet genom hela texten, men du överbevisade mig Tror det är dags för den här skribenten att sova.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tetade spelet och kommer nog fortsätta spela Tera. Med andra ord vart jag inte särskilt imponerad..

Medlem

Är det ett mmo ? Fattar ingenting

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Tycker det verkar lite intressant. Tack för tipset Naida.

Inga problem

Skrivet av vuze2143:

Är det ett mmo ? Fattar ingenting

Ja, det är ett mmo.
Ser själv framemot öppna betan verkar väldigt kul tycker jag åtminstone.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Tetade spelet och kommer nog fortsätta spela Tera. Med andra ord vart jag inte särskilt imponerad..

Hur testade du det? Köpte du vip acces?

Medlem
Skrivet av gusgun577:
Skrivet av BeeJac:

Tetade spelet och kommer nog fortsätta spela Tera. Med andra ord vart jag inte särskilt imponerad..

Hur testade du det? Köpte du vip acces?

Det gick att ansöka om en nyckel till den stängda betan. Gjorde det själv och fick en nyckel inom ett par dagar (US nyckel då).

Spelade det i några timmar och det kändes så alpha så det var inte sant. Hälften av sakerna var inte översatta eller hade placeholder meningar istället. Animationerna kändes extremt stela ibland och det var svårt att förstå vad man skulle göra i sina quests eller vart man enns skulle gå.

Visst, det var stängd beta... Men det kändes mer som Alpha.

Medlem

Har testat det här spelet i closed beta, inte särskillt imponerad då man har spelat Neverwinter, då detta kändes väldigt stelt i jämförelse.

Medlem
Skrivet av Lillsjon:

Har testat det här spelet i closed beta, inte särskillt imponerad då man har spelat Neverwinter, då detta kändes väldigt stelt i jämförelse.

har du inte gett upp neverwinter då? dom har ju fuckat hela ekonomin i betan med fusk och det blir ju inga server wipes så jag tröttnade på grund av det. annars var spelet riktigt kul !

Medlem
Skrivet av gusgun577:
Skrivet av Lillsjon:

Har testat det här spelet i closed beta, inte särskillt imponerad då man har spelat Neverwinter, då detta kändes väldigt stelt i jämförelse.

har du inte gett upp neverwinter då? dom har ju fuckat hela ekonomin i betan med fusk och det blir ju inga server wipes så jag tröttnade på grund av det. annars var spelet riktigt kul !

Spelar fortfarande Neverwinter men ja.. det är skyhöga priser på vissa saker men det betyder att man också kan sälja för lika högt pris ifall man får tag i nått set item från epic dungeons

1
Skriv svar