I Wildstar kan man göra vissa vägval

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Undrar hur den där bygga hus klassen fungerar. Kommer det inte bli hus precis överallt om man kan bygga var man vill?

Spelet är likt wow men mycket är nytt och ser roligt ut. Och det kommer från mig som inte skulle röra wow med tång igen.

Jag håller med dig precis. Det är mycket WoW style i classerna. dock nya mechanics och ny lore och grafik. Det roliga är också att dem tar tillbaka lvl 60 epic 40man raids. Tagit RPG aspekter såsom Housing, Double jump, Och typisk FPS grej, Sprint. Verkar inovativt på ett sätt

40 manna raids? Nu blev även jag lite nyfiken!

Skribent
Skrivet av vuze2143:

var hälsad FZ. Tårtkillen är här! Som ni alla vet är key = baka kaka, och en Vuze håller alltid vad dom lovar !=D

Woho


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Segas:
Skrivet av burkmopp:

Jag undrar vad dom menar när det stod längst ner på sidan "Beta is here".

Jag vill verkligen pröva det, men samtidigt vill jag inte investera tid i karaktärer som kommer att försvinna och framförallt bli tvungen att spela om samma innehåll när det väl släpps... Vill säga om jag nu fann betan så rolig att jag skulle vilja köpa det... så jag vill pröva det meeen

moment 22?

Då har du helt missat poängen med beta. Det är till för att stress-testa, hitta buggar och rapportera dessa. Det är dock skoj, som du skriver, när man får behålla det man gjort när spelet går guld. Dock får ju den principen en klar fördel till de som fått en nyckel, inte bra för ett MMO. :/

Poängen med en beta går att diskuteras, även om jag vet vad du menar med det. Ja, jag rapporterar buggar och ja, jag har spelat många spel i beta. Men det är ignorant att påstå att det inte är en möjlighet för spelarna att pröva på en produkt innan det släppts för att på sätt kunna bilda sig en uppfattning om spelet. Som jag ser det så får man pröva spelet i utbyte mot information - och med det kommande stresstestet så kommer man som tack för att ha deltagit få chans att lira under mer stabila omständigheter senare under betan.

Vore en helt annan sak om vi snackade intern alpha/beta.

What the hell did i just read?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Typh00n:

Jag vill ha min beta-nyckel! Är riktigt sugen på att testa detta

Om vi mot all förmodan får en, så kommer jag personligen rösta för att killen som ska baka tårta åt hela FZ får den.

Hur många tårtor och kakor vill ni ha? Bara säg ett nummer MEN GE MIG EN BETA!

Medlem
Skrivet av Gameboy:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Undrar hur den där bygga hus klassen fungerar. Kommer det inte bli hus precis överallt om man kan bygga var man vill?

Spelet är likt wow men mycket är nytt och ser roligt ut. Och det kommer från mig som inte skulle röra wow med tång igen.

Jag håller med dig precis. Det är mycket WoW style i classerna. dock nya mechanics och ny lore och grafik. Det roliga är också att dem tar tillbaka lvl 60 epic 40man raids. Tagit RPG aspekter såsom Housing, Double jump, Och typisk FPS grej, Sprint. Verkar inovativt på ett sätt

40 manna raids? Nu blev även jag lite nyfiken!

Ja. Det är sant!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Typh00n:

Jag vill ha min beta-nyckel! Är riktigt sugen på att testa detta

Om vi mot all förmodan får en, så kommer jag personligen rösta för att killen som ska baka tårta åt hela FZ får den.

Skulle jag lätt kunna göra, fast vet inte hur fresh den kommer vara med transporten från Norrbotten

Skribent

Länge sedan jag var så här hypad. De får spela klart betan nu lite snabbt och sen släppa spelet!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

12
Skriv svar