Fira Unreals 15-årsdag

Medlem

Om folk är intresserade så spelas det fortfarande rä'tt så mycket UT2004, servrarna är uppe och senaste patchen kom nån gång 2011 Q4 eller 2012 Q1 har jag för mig, 1080p stöd och w7 stöd. its all good!

Medlem

haha va! herrejävlar! har det gått 15år! O_O
UT99 btw var det spelet som fick mej att som ung köpa mej min första EGNA dator <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

mer text:

UT2k3 och UT2k4 har jag lagt ner äckligt många timmar/dagar/månader/år på.
många år nästan varje dag spelades och svettandes! helt underbara spel.
UT2k3 var lite roligare än UT2k4, dock så hade UT2k4 bättre online kodning.

IceMan spelare i: Mommies boys[MsB] . IceTeam[IcT] . Porkflutes[oo] . PeriastroN [PTrOn]

Hedersomnämnande Claner: s3xy, Dolce far niente.

Många spelare man saknar <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

är det värt det? har funderat på att köpa ut2004 i flera år, men det har aldrig blivit av.

Medlem

Facing Worlds!

Medlem

Vi brukade spela unreal tournament när vi hade håltimme. Då smet vi in i teknikelevernas datorsal och spelade på cad-datorerna.

Många timmar spenderades på Deck 16... Med en flak cannon.. Så härliga minnen.

Medlem
Skrivet av Thunde:

är det värt det? har funderat på att köpa ut2004 i flera år, men det har aldrig blivit av.

Ja, det är värt det. Spelet är fortfarande en riktigt skön upplevelse som i mina ögon lätt kan mäta sig med dagens spel.

Medlem
Skrivet av Thunde:

är det värt det? har funderat på att köpa ut2004 i flera år, men det har aldrig blivit av.

Ja, det är det sista av bra MP spel.

Eller, painkiller kanske är det, om det kom efter, det var typ samtidigt eller något sådant.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

ELF
Medlem

Köpte UT2k4 för några månader sedan på gog och drog x antal omgångar. Riktigt skoj att det fortfarande spelas. Men blev lite sur då jag inte kunde komma in på en server pga att nyckeln var bannad. Tror jag läste mig till att alla har samma nyckel som köper det på gog.

När UT3 (2007) släpptes så köptes det på direkten och spelades så ögonen blödde. Nu mer får jag istället en tår i ögat om jag får för mig att spela. Finns nämligen nästan inga servrar med folk. Kanske max 3 servrar är fulla, om ens det.... Väldigt tråkigt då det är ett så oerhört bra spel med alla sina episka vapen och trebenta bläckfiskliknande mördarmaskiner.

EDIT:
Om någon skulle hitta UT3 billigare på något annat håll än Steam så går det att aktivera i Steam. Det behöver inte bara Black Edition, utan det kan vara vanliga. För när man aktiverar det i Steam så blir det Black Edition då det är det enda som finns på Steam.

Min kusin upptäckte detta en gång med sitt spel. Vips så hade vi båda Black Edition på Steam


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Vart ett köp
Var länge sen man lira ut2004

Medlem

bah inget för mig äger redan mer än en kopia av all dom spelen, även ett par fysiska skivor av 1&2 gillade 2an faktiskt var ganska så ensam om det när det begav sig...

Medlem

ÅH. I go buy.

Medlem

Grattis Unreal Tournament!

Flakmonkey
Skrivet av Sniper_Nr1:

UT2k4 ftw, clan s3xy ruled

Det gjorde vi ju faktiskt

Finns ingen spelserie som betytt lika mycket för mig som Unreal Tournament. Den gav mig nya vänner över hela världen, självförtroende, glädje och erfarenhet av att organisera turneringar, communites och en klan i så många år. Kommer nog alltid längta efter tiderna som var då och hoppas på att ett FPS av den typen kommer bli populär igen. Förmodligen en önskan som aldrig kommer infrias, men hoppet måste ju vara det sista som lämnar en

Medlem
12
Skriv svar