Final Fantasy XIV släpps i augusti till PC och PS3

Robot
Final Fantasy XIV släpps i augusti till PC och PS3

Mmo- och Final Fantasy-fantaster kommer dansa på moln inom kort.

#final-fantasy-xiv-a-realm-reborn


Medlem
Final Fantasy XIV släpps i augusti till PC och PS3

Önskar verkligen att det där hade varit ingame... Kommer nog faktiskt köpa detta till PS3.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Önskar verkligen att det där hade varit ingame... Kommer nog faktiskt köpa detta till PS3.

Samma för mig även om det är skit

Medlem

Endgame fightas mot bahamot 60 raid ?

Medlem

Naje, så sent... ;__; Ahoja, ser ut som att jag får börja med ett annat MMO temporärt då. Hade hoppats på en release tills Juni-Juli.

Medlem

Om ni är intresserade av att skaffa det till PC så finns det på Green Man Gaming, Standard Edition och Digital Collectors. Med rabattkoden i deras blog så kostade Digital Collectors 320SEK

Medlem

perfekt att det inte kommer mitt i sommaren


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Med tanke på vilken flopp den första versionen var, och hur många MMORPG:n har floppat efter bara några månader så skulle jag verkligen akta mig för att förboka. Bättre är att vänta 3-4 månader efter launch och se om spelet ännu lever.

Medlem

Alla som förhandsbokar får early access, inte bara de som förhandsbokar CE.

Från den officiella sidan
"If you pre-order FFXIV: A Realm Reborn from a participating retailer and register the pre-order code within the specificied time period, you will be granted access to play FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn prior to the official launch! "

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Med tanke på vilken flopp den första versionen var, och hur många MMORPG:n har floppat efter bara några månader så skulle jag verkligen akta mig för att förboka. Bättre är att vänta 3-4 månader efter launch och se om spelet ännu lever.

Ja den första versionen var en total flopp. Dom har dock gjort en väldigt omfattande redesign på spelet.
Testade den första versionen och dissade den totalt. Provade ARR nu under Beta P2 och blev helt såld så det är en jäkla skillnad på spelet mot förut.

Medlem
Skrivet av Shirken:
Skrivet av Sethernis:

Med tanke på vilken flopp den första versionen var, och hur många MMORPG:n har floppat efter bara några månader så skulle jag verkligen akta mig för att förboka. Bättre är att vänta 3-4 månader efter launch och se om spelet ännu lever.

Ja den första versionen var en total flopp. Dom har dock gjort en väldigt omfattande redesign på spelet.
Testade den första versionen och dissade den totalt. Provade ARR nu under Beta P2 och blev helt såld så det är en jäkla skillnad på spelet mot förut.

Go on...

Medlem
Skrivet av Shirken:
Skrivet av Sethernis:

Med tanke på vilken flopp den första versionen var, och hur många MMORPG:n har floppat efter bara några månader så skulle jag verkligen akta mig för att förboka. Bättre är att vänta 3-4 månader efter launch och se om spelet ännu lever.

Ja den första versionen var en total flopp. Dom har dock gjort en väldigt omfattande redesign på spelet.
Testade den första versionen och dissade den totalt. Provade ARR nu under Beta P2 och blev helt såld så det är en jäkla skillnad på spelet mot förut.

Kan inte mer än hålla med, kan inte bärga mig tills det bli open beta. För vad jag har fattat det så ska karaktärer förasöver till retail.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

1
Skriv svar