Need For Speed: Rivals är racing till nästa generation

Robot
Need For Speed: Rivals är racing till nästa generation

Likt namnet de bär kom de ur tomma intet och gjorde ett överraskande tillkännagivande.

#nyhetstips, #electronic-arts, #ghost, #need-for-speed-rivals


Medlem
Need For Speed: Rivals är racing till nästa generation

Mer styling, mer trimning, mer av allt! Gör en Underground 3 uppföljare tack...

Medlem

Hur skulle det vara med ett Shift 3 i stället?!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Porsche challenge var det enda NFS jag orkade ta mig igenom. Allt annat är tonårsskräp med neonfärger.

Skribent

Vet inte varför jag blev taggad, kanske för att det är NEXT GEN! OH YEAH!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

får lite hot pursuit-känsla av fonten och loggan. mja

Medlem
Skrivet av rewoX:

Mer styling, mer trimning, mer av allt! Gör en Underground 3 uppföljare tack...

Inte för att de skulle göra det bra.. Men ja, det är ju ungefär vad jag skulle vilja ha också.. Underground 2 HD med poliserna från Most Wanted (originalet givetvis), typ.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Porsche challenge var det enda NFS jag orkade ta mig igenom. Allt annat är tonårsskräp med neonfärger.

Gillade det väldigt mycket med! Ett av de bästa NFS! Gillar heller inte all styling och allt neon etc.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nästa generation saknar ganska mycket GAMEPLAY

Medlem

Göteborg represents!

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Vet inte varför jag blev taggad, kanske för att det är NEXT GEN! OH YEAH!

Ska det enbart komma till Xbox One och PS4?

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Porsche challenge var det enda NFS jag orkade ta mig igenom. Allt annat är tonårsskräp med neonfärger.

Underground 1 & 2, Most Wanted & Carbon diggade jag väldigt mycket! sen även så va Undercover helt ok

Medlem

Nu när det ska vara nextgen spel så vill jag se en ordentlig destructiv simulation på bilarna. Inte fullständing men helst lite mer än den kosmetiska som varit i dem nyare nfs.

Medlem

Kommer slå till på Driveclub till min PS4, blir sjukt fett!

Medlem

Varför kan utvecklarna inte bara göra ett NFS utan trim och NOS... varför måste det finnas destruktiva möjligheter? Varför inte bara göra ett NFS där det handlar om att vinna med skicklighet och vinnarskalle?

Varje NFS är så likadant hela tiden.... utmana GT6 eller något....

Medlem
Skrivet av fjunmexikan:

Varför kan utvecklarna inte bara göra ett NFS utan trim och NOS... varför måste det finnas destruktiva möjligheter? Varför inte bara göra ett NFS där det handlar om att vinna med skicklighet och vinnarskalle?

Varje NFS är så likadant hela tiden.... utmana GT6 eller något....

Det är ju det detta nfs är ju.. Och om du vill helt seriöst att Nfs ska bli närmare simulator så får du spela gt, forza eller shift...

Medlem
Skrivet av Satheus:

Nu när det ska vara nextgen spel så vill jag se en ordentlig destructiv simulation på bilarna. Inte fullständing men helst lite mer än den kosmetiska som varit i dem nyare nfs.

kommer dock aldrig ske så länge dom har licenserade bilar då inte biltillverkarna tillåter realistiskt skada på sina bilar i spel.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av rewoX:

Mer styling, mer trimning, mer av allt! Gör en Underground 3 uppföljare tack...

kommer aldrig hända, EA lovar att i detta NFS spel ska det garanterat finnas mindre stylingmöjligheter!

Medlem

gör en undercover 2

1
Skriv svar