Lev livet som grävling i svenska Shelter

Medlem

Jag som såg fram emot bäverlivet! Kanske kan komma med i en expansion kallad "Bäverliv"? Borde vidarebefordras som förslag åt utvecklarna.

Hur som helst så är det en väldigt söt idé detta spel, som jag gärna provar på. Kul med lite udda idéer, för jag kan bara hålla med, jag är också väldigt trött på krigsspel.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av raslon:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kabex:

Hur var det med engelskakunskaperna?

Översatte inte ens, utan tittade på filmen och tänkte bäver. Vad ska mina barn tro om mig egentligen...

"Stockholmare?"

"Ja, från förorten".

En förort, långt, lågt bort antar jag!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av raslon:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kabex:

Hur var det med engelskakunskaperna?

Översatte inte ens, utan tittade på filmen och tänkte bäver. Vad ska mina barn tro om mig egentligen...

"Stockholmare?"

"Ja, från förorten".

En förort, långt, lågt bort antar jag!

Hökarängen, born and raised. Med varken bävrar eller grävlingar i sikte.


signatur
Inaktiv

Håller fullständigt med, också trött på att de flesta spel ska följa ett visst mönster och se lika dana ut.
Gillar när utvecklare tänker i andra banor och gör något lite mer annorlunda för en gångs skull


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Jag hatar grävlingar, aldrig i helsike att jag ska stödja detta

Medlem

Bra titel på spelet...

Medlem

Grävlingar anfaller inte rävar... wtf!

Inaktiv

haha i norrbotten ses grävlingar som skadedjur och flera talar om att de ska skjutas av. Så kommer detta spel XD

Badger, Badger, Badger, Badger mushroom mushroom!

Medlem

Ser ju riktigt trevligt ut! Fin stämning i trailern, lite Journey-vibbar. Tummen upp får det av mig!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Oftare man ser grävling-stekar längs med E6 än levande i skogen :S

Kreativt, men de får nog lobba fram en hel del kreativa moment för att få ett schysst gameplay.

Jag väntar förväntansfullt på ett DLC med laserkanoner och mini SAM-sites för att skydda sig mot höken.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Av någon anledning kom jag att tänka på detta när jag såg videon:

https://www.youtube.com/watch?v=jyF-VleZXJQ&feature=youtube_g...

Medlem
Skrivet av StarscreamSWE:

Grävlingar anfaller inte rävar... wtf!

En grävling skulle nog absolut anfalla en räv för att skydda sina ungar och räven skulle definitivt inte vinna den fighten.

Medlem

Onekligen nytänkande.

Medlem

Så våldsinslag från naturen med att djuren dödar andra djur och blir dödade av andra rovdjur är inte våld? Är riktigt förvirrad här.

ZF
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av raslon:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av kabex:

Hur var det med engelskakunskaperna?

Översatte inte ens, utan tittade på filmen och tänkte bäver. Vad ska mina barn tro om mig egentligen...

"Stockholmare?"

"Ja, från förorten".

En förort, långt, lågt bort antar jag!

Hökarängen, born and raised. Med varken bävrar eller grävlingar i sikte.

fel tid bara kanske, det finns gott om grävling i många storstäder. (bävrar, not so much pga bostadsbristen och jobbiga bygglovsregler..) gäller att vara antingen rejält morronpigg eller uppe väldigt sent, precis som djuret ifråga.

Skrivet av Ahris:
Skrivet av StarscreamSWE:

Grävlingar anfaller inte rävar... wtf!

En grävling skulle nog absolut anfalla en räv för att skydda sina ungar och räven skulle definitivt inte vinna den fighten.

en björn undviker helst den dansen, så inte så troligt iaf nej.

Medlem

Gillar verkligen konceptet, men hur fan ser det ut egentligen?

Förstår att dom siktar på nån sorts minimalistisk less is more-stil men tycker det ser ut som ett tidigt PS1-spel med buggade texturer.

Har normalt inga problem med low-fi-grafik men det här kommer jag få stålsätta mig rejält för att kunna spela.

Medlem
12
Skriv svar