Underbara Day of Defeat

Skägg.
10 Chambers
Underbara Day of Defeat

#Valve laddade upp den gamla #Day of Defeat: Source-trailern igår och bara musiken ger mig rysningar. Ett fantastiskt tight, roligt och oförlåtande multiplayerspel som jag spenderat många timmar i. Varför Valve la upp den nu, flera år efter att spelet släppts, är oklart men många vill gärna spekulera, hitta treor överallt...

#blogg


signatur
Medlem
Underbara Day of Defeat

Nostalgi! Valve har inte gjort ett enda dåligt multiplayerspel än.

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mjaeaeae. Inte om man läser på Metacritics användarbetyg!

10/10.
"OMG THE IS THE BEST GAME EVER MADE PLEASE WE NEED RICOCHET 2 VALVe!!! I MEAN, THIS GAMEPLAY AND THE SKILLS REQUIRED TO PLAY THIS GAME ARE JUST UNBELIEVABLE, THAT'S WHY NO ONE PLAYS BECAUSE THEY LACK THE SKILL TO PLAY WELL"

I rest my case!

Skägg.
10 Chambers

Hahaha. Objection!


signatur
Medlem

På tal om själva spelet, de borde implementera den grain-effekten som finns i trailern (samt i Mass Effect), det ser faktiskt bra ut. Hade höjt den lilla andra världskrigskänslan som finns.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Bästa minnet jag har från DoD är min sega internetuppkoppling vs. viljan att spela sniper... Var en liten vinst varje gång man lyckades.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

AH, Day of Defeat Source. Många underbara timmar som har spenderats i det spelet. Det är nästan så att jag måste ta och installera och spela lite, hoppas att det är några som fortfarande spelar.

Medlem

Ricochet är ju skitkul! Nått säger mig att Calle åkte på lite stålfrisbeedäng back in the day.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Du fick just mig att installera DoD source igen!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

den finns ju!

Shame on me! Det har jag missat, eller så är det minnet som sviker.

Medlem

Fan, saknar beta 3.1, jävlar va bra!

Borde varit fängelsestraff på att dom tog bort Thunder i version 1.0

1
Skriv svar