Grönt är skönt – så här ser Xbox One-fodralen ut

Robot
Grönt är skönt – så här ser Xbox One-fodralen ut
Medlem
Grönt är skönt – så här ser Xbox One-fodralen ut

Xbox one ser verkligen ut som en gammal VHS.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Va.....grönt

Medlem

En rätt kraftfull sådan dock


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Den hade vart snygg om den var helblank upptill.. men nu har den räfflor.. på halva maskinen.. ish

Medlem

kan inte ens tänka mig hur mycket dam och skit som kommer att samlas i den

Medlem

jag som trodde den skulel vara svart och vit


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Omg jag kan knappt vänta! Forza nörd som man är!

Medlem

Så, den är ekologisk?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

Den drar definitivt till sig uppmärksamhet på hyllorna, så det är ju positivt Ur ett marknadsföringsperspektiv. Designen på Xboxen tycker jag är svincool,man får en härlig retrokänsla och jag tror att föräldrar hellre har en sån i hyllan än en löjlig "utspace:ad" futuristiskinspirerad krimskramslåda.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Den drar definitivt till sig uppmärksamhet på hyllorna, så det är ju positivt Ur ett marknadsföringsperspektiv. Designen på Xboxen tycker jag är svincool,man får en härlig retrokänsla och jag tror att uföräldrar hellre har en sån i hyllan än en löjlig "utspace:ad" futuristiskinspirerad krimskramslåda.

+1

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Xbox one ser verkligen ut som en gammal VHS.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Xbox one ser verkligen ut som en gammal VHS.

Och jag gillar det. ^^

Medlem

Varken vackra eller hiskeliga, till skillnad från konsolen som ser horribel ut.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Dum fråga kanske, men blir det blu-ray?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Dum fråga kanske, men blir det blu-ray?

Yepp


signatur

"eyuup"

Medlem

Videoband?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

kan inte ens tänka mig hur mycket dam och skit som kommer att samlas i den

En viktigt punkt du tog upp. Min bluray som står i ett halvöppet skåp under TV:n samlar damm som sjutton, men tack och lov är den inte öppen på ovansidan. Xbox One verkar vara öppen upptill.

Undrar hur Xbox One fungerar efter 1-2 år när kretskorten och fläktarna ludnat till ordentligt?

Skribent
Skrivet av Kerrai:

Den hade vart snygg om den var helblank upptill.. men nu har den räfflor.. på halva maskinen.. ish

Räfflorna är säkert så man ska kunna grilla korv på den. Xbox One ska inte bara ta över vardagsrummet – utan även trädgården!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Det börjar redan bli ganska tjatigt att likna Xbox One vid en VHS-spelare, grabbar.

Jag tycker den är snygg och stilren. Den kommer smälta in bra bland allting annat under TVn, och den är lätt att förvara och stapla saker på p.g.a. dess platta, kantiga form.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

det får du leva med för den är ful som stryk, inte stilren för fem öre som ps3 var... var detta det bästa dom kunde komma på? och den fattiga loggan ser ju så imponerande ut... INTE

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

det får du leva med för den är ful som stryk, inte stilren för fem öre som ps3 var... var detta det bästa dom kunde komma på? och den fattiga loggan ser ju så imponerande ut... INTE

hmm loggan ser bra ut som den är.. Dom kan inte bara byta logga på xbox så fort dom släpper ny konsoll förstår du väll, då kommer folk inte känna igen deras logga.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Kerrai:

Den hade vart snygg om den var helblank upptill.. men nu har den räfflor.. på halva maskinen.. ish

Räfflorna är säkert så man ska kunna grilla korv på den. Xbox One ska inte bara ta över vardagsrummet – utan även trädgården!

Fast är det inte meningen att de skulle ha löst värme problemet vid det här laget?

Damm och åter damm kommer att samlas, men det är väl därför som Mr.V-Cleaner finns.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såvitt jag ser så är räfflorna enbart design på ovansidan, och en del av ventilationen sitter på höger sida utav konsolen.

Ovanifrån :
http://s3.gamefreaks.co.nz/wp-content/uploads/2013/05/Xbox-On...

Från sidan (höger) :
http://gamer.blorge.com/wp-content/uploads/2013/05/Xbox_one_s...

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

det får du leva med för den är ful som stryk, inte stilren för fem öre som ps3 var... var detta det bästa dom kunde komma på? och den fattiga loggan ser ju så imponerande ut... INTE

ps3 var snygg ja men den superslimmade ps3 an med lucka som man får stänga för hand tar nog alla rekord i fulhet.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Den drar definitivt till sig uppmärksamhet på hyllorna, så det är ju positivt Ur ett marknadsföringsperspektiv. Designen på Xboxen tycker jag är svincool,man får en härlig retrokänsla och jag tror att föräldrar hellre har en sån i hyllan än en löjlig "utspace:ad" futuristiskinspirerad krimskramslåda.

Jag tycker personligen att den ser ut som allmän elektronikartikel nr 123. Skulle inte känna igen den om den stod på en hylla bland andra teknikgrunkor. 360 stack ju ut en del med sin slanka form, inbuktning mot mitten och enorma startknapp.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

De som inte tycker om designen är säkert de som inte vet hur en vhs-spelare ser ut.

Medlem

Xbox one ser verkligen ut som en gammal VHS.

Möjligtvis Panasonics i så fall, Sabas var feeta, både VHS och Betamax, Xone så mkt tråkigare ut, till och med att Xbox var snyggare, X360 är en fullträff, framförallt med jasper, sval och fin.

Xone är en multimedia maskin med begränsningar medans PS4 är en nöjesmaskin för både spel och arkadkänsla.

Go Sony!!!


signatur

Denon / Pioneer

phi
Medlem
Skrivet av Subzero199:

De som inte tycker om designen är säkert de som inte vet hur en vhs-spelare ser ut.

Så vad du säger är alltså att om man vet hur en VHS-spelare såg ut så tycker man per automatik att designen är snygg?

Personligen tycker jag att den har en väldigt tråkig och ful design.

12
Skriv svar