Annons avslöjar – Playstation 4 till Europa under 2013

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Sethernis:

- Slipper betala för Xbox Live.

vet vi att psntjänsten blir gratis? Vet vi att xbox live kommer kosta?

Här på Fz antar vi saker, vi behöver inte basera något på riktig fakta.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Sethernis:

- Slipper betala för Xbox Live.

vet vi att psntjänsten blir gratis? Vet vi att xbox live kommer kosta?

Det mesta är ju spekulerat på vad som är nu och vad som visats upp innan E3.

Att microsoft skulle slopa gold avgiften för online spelande känns ungefär lika troligt som att de skulle skrota kinect.

Vad som jag vill höra mer om när det gäller förbättringen av kinnect är om de löst det hela med utrymmet som krävs framför tv'n för att få det att fungera.

Det var rätt jobbigt att behöva möblera om de fåtalet gånger man spelade lite kinnect sports med polarna för nöjets skull.
Många jag känner skulle inte ens kunna använda kinnect om de än så ville för de har inte den sortens yta framför tv'n.

Det var ju inte precis som om de hade massor av saker framför kinnecten under deras uppvisning och han stod relativt långt ifrån den.

Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Sethernis:

- Slipper betala för Xbox Live.

vet vi att psntjänsten blir gratis? Vet vi att xbox live kommer kosta?

Här på Fz antar vi saker, vi behöver inte basera något på riktig fakta.

Haha skulle va kul om det blev tvärtom som det är nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lite har man lärt sig under åren, blir inget köp förrän alla barnsjukdomar i hård eller mjukvara har utrotats, för något kommer dyka upp under resans gång, ingen maskin är perfekt från första början, men det känns som det lutar mot PS4. hoppade PS3 då jag tycker X360 var en bättre maskin, nu ser det ut att bli tvärt om, om sony är smarta så gör dem tvärt om mot M$ och det kommer dem tjäna pengar på, mkt pengar!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Säga vad man vill men PS3 "Fat" är den snyggaste konsollen än så länge!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Hade glömt motorstorm kommer det en som är lika bra som 1an å någon nirvana låt i den så blir jag riktigt glad! Till ps4 såklart.

Medlem

Jag är föresten rätt så säker på att sony kommer ta betalt för online möjligen inte lika mycket som 360 nu. Men hoppas att det är fel.

Medlem

Well, förra generationen gick till Xbox 360 för min del, men det var för att jag var en såndär 16-åring som extrajobbade ihop till en spelkonsol istället för en P12 som fick en serverad. Nu när jag är snart 23 år och har en heltidsanställning så kommer inte preiset vara lika stor faktor och således ser jag ingen anledning alls att inte skaffa Playstation 4, jag kan ju iofs vara nykär då jag köpte PS3:an för några månader sen...


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Tobs:

Kul att många som tidigare klagade på PS4 helt och hållet bortser Sonys presskonferens där det var bu och bä om sociala funktioner och att all gameplay var för-renderat o.s.v. Nu går MS igenom samma klagomål från samma personer.

Faktum är att bägge konsolerna (i min åsikt) har misslyckats i att framhäva den där speciella "hypen" från när förra generationen släpptes. Blir enbart PC denna gång.

Jo jag tycker också det är rätt kul att så många tyckte Sony:s presentation var tråkig och så visade Microsoft det här...

Däremot förstår jag inte riktigt det här med förrenderat och dylikt. Microsoft visade ju bara upp trailers. Sony visade detta och gav ett antal speldemos också. Sony verkar iaf förstå att det handlar om spelen.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Sethernis:

- Slipper betala för Xbox Live.

vet vi att psntjänsten blir gratis? Vet vi att xbox live kommer kosta?

Här på Fz antar vi saker, vi behöver inte basera något på riktig fakta.

Förutom att vi redan vet. Fail.

12
Skriv svar