Defiance gratis på Steam i helgen

Robot
Geeks Gaming
Defiance gratis på Steam i helgen

Går ju inte... är på steam men den skickar mig bara till köp sidan

Medlem

Man skulle vilja fråga, är det bra? Men då får man alltid en åsikt från någon annan, man kan se statistiskt, men då är det inte baserat på vad man själv gillar. Men nu kan man i alla fall testa själv. Och det kommer jag göra!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Går ju inte... är på steam men den skickar mig bara till köp sidan

Starta om STEAM, sen ligger det i din spel-lista.

Gen
Medlem
Skrivet av Wintermist:

Man skulle vilja fråga, är det bra? Men då får man alltid en åsikt från någon annan, man kan se statistiskt, men då är det inte baserat på vad man själv gillar. Men nu kan man i alla fall testa själv. Och det kommer jag göra!

Jag tycker inte det. Köpte det fullpris och måste säga att det nu i efterhand känns som man slängde pengarna i sjön. Doftar starkt av konsollportning och spelas föga förvånande bäst med gamepad.

Medlem

Tackar för tipset, blir att pröva!

Medlem

Ok, spelat ett par timmar nu. Det är roligt, eller ja, roligt men frustrerande. Det förklaras knappt hur någonting fungerar, man får massa mods, men kan inte använda dem, man vet inte varför, menyerna är bara gråa utan förklaring.

Googlade och fann att man måste typ fått en massa status innan man kan använda dem. Det ligger långt fram, så varför ens ge sån enormt massa mods så tidigt. Förvirrande alltihop.

Menyerna är dåliga också, men det kan man leva med om man vänjer sig.

Att skjuta och allt det är roligt, till en gräns, sen blir det lätt enformigt.

Annars är det rätt skoj, man kan jobba ihop och allt det där. Bra att det är köpa och spela för det är absolut inte värdigt att ha en subscription.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Ok, spelat ett par timmar nu. Det är roligt, eller ja, roligt men frustrerande. Det förklaras knappt hur någonting fungerar, man får massa mods, men kan inte använda dem, man vet inte varför, menyerna är bara gråa utan förklaring.

Googlade och fann att man måste typ fått en massa status innan man kan använda dem. Det ligger långt fram, så varför ens ge sån enormt massa mods så tidigt. Förvirrande alltihop.

Menyerna är dåliga också, men det kan man leva med om man vänjer sig.

Att skjuta och allt det är roligt, till en gräns, sen blir det lätt enformigt.

Annars är det rätt skoj, man kan jobba ihop och allt det där. Bra att det är köpa och spela för det är absolut inte värdigt att ha en subscription.

Du tröttnar helt och hållet efter 10 timmar


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Wintermist:

Ok, spelat ett par timmar nu. Det är roligt, eller ja, roligt men frustrerande. Det förklaras knappt hur någonting fungerar, man får massa mods, men kan inte använda dem, man vet inte varför, menyerna är bara gråa utan förklaring.

Googlade och fann att man måste typ fått en massa status innan man kan använda dem. Det ligger långt fram, så varför ens ge sån enormt massa mods så tidigt. Förvirrande alltihop.

Menyerna är dåliga också, men det kan man leva med om man vänjer sig.

Att skjuta och allt det är roligt, till en gräns, sen blir det lätt enformigt.

Annars är det rätt skoj, man kan jobba ihop och allt det där. Bra att det är köpa och spela för det är absolut inte värdigt att ha en subscription.

Du tröttnar helt och hållet efter 10 timmar

Japp. Är rätt trött på det nu. Samma sak hela tiden. Stick dit, skjut allt, håll in E, gå vidare. Spelar ingen roll vilken "klass" man väljer i början, allt är samma, man känner att det spelar inte så mycket roll någonting alls.

Medlem

Det har väl stressats fram för att hinna med serie releasen, serien är bra tycker jag

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Wintermist:

Man skulle vilja fråga, är det bra? Men då får man alltid en åsikt från någon annan, man kan se statistiskt, men då är det inte baserat på vad man själv gillar. Men nu kan man i alla fall testa själv. Och det kommer jag göra!

Jag tycker inte det. Köpte det fullpris och måste säga att det nu i efterhand känns som man slängde pengarna i sjön. Doftar starkt av konsollportning och spelas föga förvånande bäst med gamepad.

Jag testade med gamepad och kände mig föga förvånande helt handikappad. Funkar bättre med mus och tangentbord!

Medlem

Har de fixat chatt-systemet än?

Geeks Gaming

Spelat i 17 min och då är registrering och karaktär grejen klar.
/avinstallera

Medlem

Dom har väl märkt att deras spel börjat dö och aktiva spelare-kurvan går kraftigt neråt, ungefär som ett 85 graders stup. Spelet är ju förbannat dåligt, tvingade mig själv och spela i flera timmar för att jag hade köpt det men började till slut gråta och sedan spydde jag över tangentbordet samt resten av skrivbordet följt av att jag avistallerade spelet. Jag hade en jädra tur att jag fick Defiance sålt hyffsat fort!

Medlem
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Wintermist:

Ok, spelat ett par timmar nu. Det är roligt, eller ja, roligt men frustrerande. Det förklaras knappt hur någonting fungerar, man får massa mods, men kan inte använda dem, man vet inte varför, menyerna är bara gråa utan förklaring.

Googlade och fann att man måste typ fått en massa status innan man kan använda dem. Det ligger långt fram, så varför ens ge sån enormt massa mods så tidigt. Förvirrande alltihop.

Menyerna är dåliga också, men det kan man leva med om man vänjer sig.

Att skjuta och allt det är roligt, till en gräns, sen blir det lätt enformigt.

Annars är det rätt skoj, man kan jobba ihop och allt det där. Bra att det är köpa och spela för det är absolut inte värdigt att ha en subscription.

Du tröttnar helt och hållet efter 10 timmar

Japp. Är rätt trött på det nu. Samma sak hela tiden. Stick dit, skjut allt, håll in E, gå vidare. Spelar ingen roll vilken "klass" man väljer i början, allt är samma, man känner att det spelar inte så mycket roll någonting alls.

Tro mig, ingenting blir bättre! Det är som du säger, håll in E, spring hit, skjut dom här fienderna, dra till nästa uppdrag som är identiskt med det förra. Det som gör saken värre är att 4/5 utav alla fiender i spelet har stun attacks, vilket gör striderna bara irriterande.

Arkfalls är det största skämtet sen årligt Cod i spelbranschen, man skjuter verkligen bara en rymdsten i vad som känns som 30 minuter, har man tur så hittar man en nästan osynligt utplacerad ammolåda så man kan fortsätta skjuta i några minuter tills arkfallstenen går sönder...och man får typ ingenting alls i reward!

Nepp, Defiance är det sämsta onlinespelet jag spelat under nästan hela 2000-talet, spelet är så vidrigt dåligt att det har förstört tv-serien för mig! Kollade in piloten som var helt ok, men efter det så har jag inte pallat fortsätta titta på serien tack vare spelet, blir bara sur så fort jag hör namnet.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spelat en stund nu, känns som ett sånt där "Mjaaaaaa...."-spel.
Känns som ett typ borderlands rpg fast utan de sjuka vapnen och humorn, svårt att tro att det blir ett köp


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Wintermist:

Man skulle vilja fråga, är det bra? Men då får man alltid en åsikt från någon annan, man kan se statistiskt, men då är det inte baserat på vad man själv gillar. Men nu kan man i alla fall testa själv. Och det kommer jag göra!

Jag tycker inte det. Köpte det fullpris och måste säga att det nu i efterhand känns som man slängde pengarna i sjön. Doftar starkt av konsollportning och spelas föga förvånande bäst med gamepad.

Jag testade med gamepad och kände mig föga förvånande helt handikappad. Funkar bättre med mus och tangentbord!

Håller med, man borde slänga med mus och tangentbord som standard till alla framtida konsoler enligt min mening.

Medlem

rekti skit äre!

Medlem

Det är så himla synd, för med lite mera puts så hade detta kunnat vara ett riktigt bra spel.

Inaktiv

Defiance är ett fullständigt misslyckat spel, och jag hade förväntat mig betydligt mer.

1
Skriv svar