Ny film från Civ 5: Brave New World

Robot
Medlem
Ny film från Civ 5: Brave New World

Spock! Undrar om han spelar själv, den gamle gubben?

Medlem
Skrivet av Varvarg:

Spock! Undrar om han spelar själv, den gamle gubben?

Bara så du vet, så är Leonard Nimoy inte berättarrösten i Civ5.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Varvarg:

Spock! Undrar om han spelar själv, den gamle gubben?

Bara så du vet, så är Leonard Nimoy inte berättarrösten i Civ5.

Oh, men var väl honom i trailern?

Medlem
Medlem
Skrivet av Varvarg:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Varvarg:

Spock! Undrar om han spelar själv, den gamle gubben?

Bara så du vet, så är Leonard Nimoy inte berättarrösten i Civ5.

Oh, men var väl honom i trailern?

Nix, Nimoy var med i 4an, men han medverkar inte i Civ V varken i spelet eller i trailers.

Rösten du hör här tillhör Morgan Sheppard

Medlem
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av Varvarg:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Varvarg:

Spock! Undrar om han spelar själv, den gamle gubben?

Bara så du vet, så är Leonard Nimoy inte berättarrösten i Civ5.

Oh, men var väl honom i trailern?

Nix, Nimoy var med i 4an, men han medverkar inte i Civ V varken i spelet eller i trailers.

Rösten du hör här tillhör Morgan Sheppard

Dom lyckades lura mig minsann!

Medlem

Inte förrens juni? Hur ska jag fixa det här?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Taggad!

...som FAN!

Civ - enda serien de inte fuckat ännu.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gött, längtar som fan

Inaktiv
Skrivet av 4liv3:

Inte förrens juni? Hur ska jag fixa det här?

Sorry, lider med dig men det är den 12e Juli är det som gäller
http://www.civilization5.com/bravenewworld/

Hade själv tänkt röjja loss med Civ för två månader sedan men beslöt mig för att vänta på expansionen....

Medlem

nice:)

...när kommer civ 6?

Även om expansionerna IMO varit bra och tillfört mycket börjar man fundera lite på framtiden och om det finns eventuella uppföljare på g.

Visst det har knappt gått 3 år sen 5:an kom och det det är bra att dem inte spottar ur sig uppföljare varje år sim vissa andra gör, men någon stans i Sid Meier hemliga labb borde det ju i alla fäll börja skissas lite på en 6:a med allt vad det innebär.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:

nice:)

...när kommer civ 6?

Även om expansionerna IMO varit bra och tillfört mycket börjar man fundera lite på framtiden och om det finns eventuella uppföljare på g.

Visst det har knappt gått 3 år sen 5:an kom och det det är bra att dem inte spottar ur sig uppföljare varje år sim vissa andra gör, men någon stans i Sid Meier hemliga labb borde det ju i alla fäll börja skissas lite på en 6:a med allt vad det innebär.

Det är nästan standard nu att det kommer 2 eller fler expar till Civ innan nästa stora kommer. Gissar, att om det inte kommer fler expar så kommer Civ6 2015 eller 2016 till och med.

Att det kommer ett Civ6 är ju ganska givet med tanke på hur bra denna serien säljer.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Känns inte som det kan kallas expansion med så lite innehåll va? Spelet är visserligen utmärkt men det finns en gräns.


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

Lite ondskefullt att släppa detta på sommaren. Då vill man ju vara ute.

Medlem
Skrivet av redruM:

Känns inte som det kan kallas expansion med så lite innehåll va? Spelet är visserligen utmärkt men det finns en gräns.

Ja det känns i tunnaste laget. Men det blir ett givet köp ändå.

Medlem
Skrivet av redruM:

Känns inte som det kan kallas expansion med så lite innehåll va? Spelet är visserligen utmärkt men det finns en gräns.

Men denna video visar ju inte allt som är nytt i expansionen, Det tillkommer 9 nya civilizationer, nya underverk, nya enheter nya scenarion osv... Låter som en fullgod expansion tycker jag.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av redruM:

Känns inte som det kan kallas expansion med så lite innehåll va? Spelet är visserligen utmärkt men det finns en gräns.

Ja det känns i tunnaste laget. Men det blir ett givet köp ändå.

Kan hålla med er, men om ni minns Gods & Kings expansionen så verkade det inte som om den tillförde särskilt mycket - men när man spelade spelet var det som ett helt nytt spel! Dom gjorde så mycket förändringar i hur spelet utspelar sig bara genom att ändra om och lägga till ytterligare element till grunden. Jag tror denna expansion kommer vara likadan ser mycket fram emot den!

Medlem
Skrivet av eatem:

Lite ondskefullt att släppa detta på sommaren. Då vill man ju vara ute.

Va?!
Jag är inte ute alls på sommaren om jag kan undvika det!
Klibbigt, svettigt, UV-strålning och massa räliga insekter som tvunget skall fastna på ens svettiga lekamen

Då passar det bra med nya titlar att spela och några kalla i kylen bakom mig

Medlem
Skrivet av Mindrax:

massa räliga insekter

rälig...inte ofta man ser det. Skåning?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Varför säger man aldrig "mjölkning" i samband med Civ? Det är samma spel så många gånger om, eller?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför säger man aldrig "mjölkning" i samband med Civ? Det är samma spel så många gånger om, eller?

Därför att det anses vara ett bra spel. Folk säger bara mjölkning om spel det är populärt att säga det om. Som CoD, BF etc.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför säger man aldrig "mjölkning" i samband med Civ? Det är samma spel så många gånger om, eller?

Skillnaden är ju att det inte är det. Däremot är det väl si och så att lägga till features från civ4 i expansioner till femman, kan jag tycka.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Mindrax:

massa räliga insekter

rälig...inte ofta man ser det. Skåning?

Absolut

Medlem

Fan så fint, man kommer hem från Asiensemestern den 25'e juni, sedan är det bara några veckor kvar till denna pärlan - WEEEE!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför säger man aldrig "mjölkning" i samband med Civ? Det är samma spel så många gånger om, eller?

I Civ lägger dom till nya saker, saker som förändrar spelet och skapar nya sätt att spela spelet på.

I sims lägger dom till funktioner som tidigare redan funnits. I CoD lägger dom till fyra nya kartor. Civ känns DLC inte alls lika mycket som om det är planerat i förväg för att kunna mjölka.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Varför säger man aldrig "mjölkning" i samband med Civ? Det är samma spel så många gånger om, eller?

En anledning är exempelvis att det inte kommer ett nytt Civ en gång per år.
Spelen skiljer sig också åt.

CJ
Medlem
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av Varvarg:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Varvarg:

Spock! Undrar om han spelar själv, den gamle gubben?

Bara så du vet, så är Leonard Nimoy inte berättarrösten i Civ5.

Oh, men var väl honom i trailern?

Nix, Nimoy var med i 4an, men han medverkar inte i Civ V varken i spelet eller i trailers.

Rösten du hör här tillhör Morgan Sheppard

Som apropå Nimoy faktiskt varit med i Star Trek från 2009 (vulcan), Star Trek VI: The Undiscovered Country (klingon), Voyager och The Next Generation.

Medlem

Jag kommer köpa denna när steam rabatterar, sen kommer jag installera allt och börja spela Civ 5 för att lära mig allt rätt från början och ha alla options från början som exempelvis religion från förra expansionen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Mindrax:

massa räliga insekter

rälig...inte ofta man ser det. Skåning?

Som norrlänning är man lyckligt ovetande om betydelsen?!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

12
Skriv svar