Phoenix Wright Trilogy HD till Ios nästa vecka

Medlem
Phoenix Wright Trilogy HD till Ios nästa vecka

IOS självklart...

Medlem

Awesome, kommer att kännas väldigt bra att ha hela trilogin i fickan vid alla tillfällen!

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

IOS självklart...

visst är det iriterande dock är det ios folekt som betalar mäst för appar så det är inte konsdiggt att det är en störe fockus för den då :/


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Inte Android?

Medlem

Det är lustigt att så få spel portas till Android, det är ju trots allt den största mobilplattformen...

Medlem

Tycker det pixliga ser mycket charmigare ute
Bakåtsträvare?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Aldrig spelat Ace Attorney, det kanske är dags nu.

Medlem
Skrivet av morfin91:

visst är det iriterande dock är det ios folekt som betalar mäst för appar så det är inte konsdiggt att det är en störe fockus för den då :/

Det där har börjat vända. Skillnaden är inte alls lika stor nu för tiden.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Moderator | Testpilot
Skrivet av joonsson:

Aldrig spelat Ace Attorney, det kanske är dags nu.

Mycket roligt spel, enda jag tycker är synd är att man inte kan påverka handlingen. Ganska straightforward men det glömmer man lätt när du som spelare måste klura ut allting för att ta dig längre.

Vet inte, jag gillar att ha val osv så det hade bara varit bättre med det men inte så spelet blir sämre utan


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=6627646

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det är lustigt att så få spel portas till Android, det är ju trots allt den största mobilplattformen...

Kan nog bero på att Android-platformen har så otroligt många olika telefoner med helt olika specifikationer och skärmupplösningar, medans iOS har en enhetlig standard och därmed enormt mycket enklare att göra enhetliga versioner på, det är nog en av anledningarna att iOS fortfarande utvecklas mest för.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar