Curiosity: Snart är experimentet över

Robot
Medlem
Curiosity: Snart är experimentet över

Hoppas det är någon rik filur som lägger tillbaka ett helt gäng lager igen ;D


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Hoppas det är ett trollface inutu. Alltså, en bild på Molyneux.

Medlem

Jag antar att någon vinner mycket pengar?

Medlem

Live stream
http://de.twitch.tv/runderscore

Teorier om vad det kan vara inuti kuben:
>En bild på Peter Molyneux liggandes naken i en hög med pengar.
>Half life 3.
>Black & White 3.
>En helt ny kub med dubbelt så många lager.
>En avsevärd stor summa pengar.
>Fable: Online

Medlem

har svårt att se vad det nu är som ska vara så livsavgörande, alltså för personen då som tar det sista blocket och vinner vad en miljon dollar? då kan jag förstå

Medlem

Jag förstår ingenting från den där streamen. Massa märklig japansk hiphop och alla vrålar go go go.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Inaktiv
Skrivet av Skäggbiffen:

Jag förstår ingenting från den där streamen. Massa märklig japansk hiphop och alla vrålar go go go.

Inte jag heller, och vad räknar den ner till? är ju mycket kvar av kuben, eller dom kanske inte behöver ta bort precis allt?
aja 1.30 kvar nu

Medlem

Det är inte säkert att klockan är en del av spelet, det är ju en mobiltelefondisplay som streamas.
Tycker att Molyneux har lyckats väldigt bra med det här experimentet, som har gjort alla väldigt nyfikna och varit väldigt lönsamt i förhållande till den extremt enkla idé som spelet bygger på. Tycker det är genialiskt.

Vilken stream?

Visar det sig vara ett B&W 3 lovar jag (av lycka och tacksamhet) att resa ner och anlägga brunnar i Afrika i resten av mitt liv.

Edit: resten av mitt liv efter avslutad utbildning. Innan dess tror ja nog jag kommer göra mer skada än nytta.

Medlem
Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

Jag förstår ingenting från den där streamen. Massa märklig japansk hiphop och alla vrålar go go go.

För att han som streamar och många i chatten är från 4chan, så då blir det mycket musik relaterat till den sidan. GO GO GALO SENGEN.

En hamster med horn uppenbarar sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Vilket antiklimax...

Riktigt antiklimax...

Medlem

Om Goddes blir en hit kommer ju personen tjäna pengar? Det hade jag inte sagt nej till iaf.

1
Skriv svar