SWTOR: Heta uppdateringar i en galax långt, långt borta

Robot
SWTOR: Heta uppdateringar i en galax långt, långt borta
Medlem
SWTOR: Heta uppdateringar i en galax långt, långt borta

Gör om Talent-träden till något som är spännande att välja mellan. Ta bort tråkiga abilities så jag slipper hålla koll på en 10-knapps rotiation.

Sen kan vi snacka Bioware!

Medlem

Bra att dom uppdaterar ändå. Jag har en slags hatkärlek till det här spelet. Var väldigt kul när det kom men det kunde varit så mycket mer...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Snart är det väl dags att dom fixar spelmotorn så spelet kan gå in i beta.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag känner samma som saru, det var väldigt roligt när det kom ut. Men sedan tappade jag intresset snabbt och kom aldrig igång igen. Kanske skall ge det en ny chans sedan efter updaten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag gillade spelet som fan när det kom, spelade upp 3 karaktärer till level 50, sen dog det ut och jag gick tillbaka till WoW. För ett tag sen så ville jag testa SWTOR igen men det kändes som att spela i sirap, inget flow alls, allt bara känns segt


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Värre flyt än GW2 otroligt nog

Medlem

Ge mig "Star Wars Galaxies"


signatur
Medlem

Jag började subscriba för två veckor sen när jag hörde att Cathar rasen släppts, tänkte att bra story skulle skulle göra levlingen rolig, men av installerade efter 4 timmar.. Det är inte SWTORs fel men jag har totalt tröttnat på den traditionella mmo modellen, kunde bara inte spela.. Vill så gärna ha ett bra mmo att spela förr utom DC Universella Online som är lite småkul på sin höjd då och då.

Medlem

Ursäkta stavningen ovan, FZ har ni ingen stavnings korrigering för oss Android användare, hittar bara citera och flagga + trött just nu...

Medlem

Droppen som fick det att rinna över för mig var BioWare's hänsynslösa girighet som uppstått. Jag har köppt Collector's Edition. Jag har subscribat hela tiden när jag spelat, jag har även lagt en stor del pengar på deras Cartel Market. Och med senaste uppdateringen så släppte de slutligen en "barber shop"... och tror du inte att det ska kosta riktiga pengar för att använde den också? Räcker det inte snart... Jag har tyckte det var okay upp tills då, men en så enkelt sak kunde väl ändå ha ingått helt i en subscription. Jag blev så besviken över deras sätt, tappade all lust att spela så jag avsubbade och avinstallerade. Tycker det är skandalöst.

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Ursäkta stavningen ovan, FZ har ni ingen stavnings korrigering för oss Android användare, hittar bara citera och flagga + trött just nu...

Lite off topic, men FZ har väl ingen stavningskontroll för någon(?). Det är ju webbläsaren som står för det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Samma sits som Wintermist... Collectors edition + sub men likt förbannat åker man på att handla cartel coins för prylar hit och dit. Dyrare nu än när det inte var f2p.
Och innan ni hoppar på - ja man klarar sig utan att öppna plånboken om man vill vara helt fetlåst och inte ta del av hälften av prylarna i spelet

Medlem

rift blir troligen ett mycket bätre f2p alternativ.

Medlem

Jag vill ha fler spelbara raser och det har jag velat sen starten. Rodian, Wookies, Ewoks, Yodas.. Just när det gäller Star Wars så finns det en drös massa coola raser men nej vi väljer istället att måla människorasen röd och stoppar ett par horn i pannan på den...

Medlem

Va nice.. va bra att även om det är F2P så kommer uppdateringar ändån
detta gillar vi.

xD


signatur

//Peace out

Medlem

Älskar Star Wars och SWTOR (vidare se signatur), men problemet är att det är ett vanligt MMO och så j**** statiskt klickande på tangentbordet.

Lösningen: typ Defiance - pangandes á la FPS/TPS gör all skillnad i världen. It's the future!


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Nice, enda mmorpgt som fångade mig ens lite gran.

Medlem
Skrivet av Exim:

rift blir troligen ett mycket bätre f2p alternativ.

Rift är riktigt kul. Man kan i stort skapa sin egna klass som man vill. Snygg grafik. Mycket att upptäcka, lite som Everquest, collections och sånt. Quests som man måste hitta och så. Riktigt riktigt kul.

Medlem
Skrivet av Spiff:

Samma sits som Wintermist... Collectors edition + sub men likt förbannat åker man på att handla cartel coins för prylar hit och dit. Dyrare nu än när det inte var f2p.
Och innan ni hoppar på - ja man klarar sig utan att öppna plånboken om man vill vara helt fetlåst och inte ta del av hälften av prylarna i spelet

Försöker absolut inte försvara BioWares girighet, MEN!, man kan köpa en stor mängd upplåsningar för ingame credits. Har en i mitt gille som kör f2p och kör med oss övriga utan några större bekymmer tack vare detta.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar