Tonerna du kan njuta av under helgens spelkonsert i Malmö

Robot
Tonerna du kan njuta av under helgens spelkonsert i Malmö

Orvar Säfström har lämnat headbangandet i Entombed bakom sig och fokuserar nu helhjärtat på spelmusik.


Medlem
Tonerna du kan njuta av under helgens spelkonsert i Malmö

Ah skulle gärna gå, men Malmö är lite långt borta.

Skribent

Plus en på föregående talare. Var jäkligt bra när de besökte Göteborg på 1800-talet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ni No Kuni, Journey, och Bioshock Infinte hade varit lockande. Annars tycker jag de bytt bort allt för mycket riktiga godbitar från tidigare kalas. Men de vill väl sätta sin egen prägel och så vidare, men det känns ju som det bara är nytt nu. Inga gamla klassiker kvar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hade varit för jäkla roligt men 280kr känns lite i överkant för en student som mig själv.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Hade varit för jäkla roligt men 280kr känns lite i överkant för en student som mig själv.

studerar du kan du få studentrabatt på 50%

Medlem
Skrivet av Galactica:
Skrivet av Miindz:

Hade varit för jäkla roligt men 280kr känns lite i överkant för en student som mig själv.

studerar du kan du få studentrabatt på 50%

Ska definitivt kolla upp det i sådana fall, tack!
Sånt här är underbart!

Medlem

Vann biljetter till 2.0 (tror jag) när det begav sig, blev lite besviken över att det var så pass få låtar man hade lyssnat på tidigare och alla douchebags som gnällde över att det inte var Halo som spelades.

Men all in all så var det värt det, särskilt med en avslutning som Liberi Fatali.

Medlem

Hakar på när det blir göteborg nästa gång Orvar är en riktigt skön filur. Käkat på bankett där jag hade honom och en representant från Bergsala som bordsgrannar

1
Skriv svar