Steam + Sparfiler = </3

Skribent
Steam + Sparfiler = </3

Första dagen på minisemestern och jag får ett enormt sug att fortsätta spela Fallout: New Vegas. Jag har en femtio timmar tung sparfil där jag spelar ondskefull kannibal, men jag har inte rört den på flera månader. Jag trycker på play i Steam, varpå spelet gör en blixtsnabb "first time setup"-grej och raderar alla mina sparfiler.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Steam + Sparfiler = </3

Gamer-hug!

Medlem

Det var allt första gången jag hör talas om något liknande. Annars är det bara folk som inte orkar läsa när synkroniserings-meddelandet kommer upp som brukar ha problem med sparfiler.

Alltid tråkigt o få något raderat som man inte vill =(


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Det var ju synd, jag får alltid upp synka med datorn eller synka med STEAM; sedan är det bara att välja.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Kram!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Vi finns här för dig Mattias <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

å fi fasen, stackare


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Mina skyrim sparfiler försvann också. Som tur är gjorde jag en backup.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Alltid kul och börja på en ny karaktär, speciellt med bra spel synd endå att din save blev raderad.


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Skribent

Tack för alla fina ord och e-kramar! Placerade New Vegas på hyllan och beställde Harvest Moon: Magical Melody istället.

(För det är väl samma typ av spel, va!? )


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Synd. :/

Skrivet av magma:

Mina skyrim sparfiler försvann också. Som tur är gjorde jag en backup.

Vet du hur det gick till när dina sparfiler försvann?

Jag håller nämligen på att göra ett spel där sparfiler är väldigt viktiga (ungefär som Skyrims sparfilesystem), och jag vill helst motarbeta all form av "unintentional" sparfilersförlust.

Desto mer info om detta jag kan få desto bättre.

Tack.

Medlem

Varje gång jag vill spela Batman Arkam City måste jag börja på nytt. Steam suporten kan inte fixa felet. Så du är tyvärr inte ensam om crapet. Har startat ca 15 ggr men nu har jag tröttnat.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
1
Skriv svar