Spintires på Kickstarter – en lerig offroad-färd

Robot
Spintires på Kickstarter – en lerig offroad-färd

Leriga Spintires lovar att vara den ultimata offroad-upplevelsen. Två FZ-redaktörer tycker till.

#nyhetstips, #oovee-game-studios


Medlem
Spintires på Kickstarter – en lerig offroad-färd

Alltid lika trevligt med kantigt vatten!

Medlem

Är det som euro truck simulator fast offroad?

Medlem

Lite Off Road med lite tuff terräng utmaningar är trevlig avkoppling emellanåt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Har dom inte med Suggan så kan dom stanna i diket..

Medlem

Det ser riktigt vackert ut. Frågan är om spelet är/blir kul att spela.
Jag hoppas i alla fall att de uppnår målet med insamlingen.

Medlem

Kul att ni håller oss uppdaterade på intressanta Kickstarter-projekt! Tycker det är bedrövligt taffligt att "browsa" Kickstarter för spel så det är tur att vissa tar sig tid, eller på nåt vis får nys om kul projekt på horisonten.

Medlem

Ser ju snyggt ut Men vad är poängen egentligen? Blir det typ time trial barnor? Eller är det ett racing spel? O.o

Medlem

Hoppas att detta blir av
Offroad är kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Bara jag som skulle vilja se sådan markterrängförstörelse i t.ex. Battlefield 3/4?

Medlem

Jag hittade detta via WarThunders forum när någon fråga om fysiken på Ground Forces skulle vara liknande denna, så visade han videon

FYI så uppdaterade dom nyss och skrev att dom tänker släppa det fulla spelet i b.l.a svenska
http://www.kickstarter.com/projects/358753914/spintires-the-u...

ELF
Medlem
Skrivet av Xstioph:

Kul att ni håller oss uppdaterade på intressanta Kickstarter-projekt! Tycker det är bedrövligt taffligt att "browsa" Kickstarter för spel så det är tur att vissa tar sig tid, eller på nåt vis får nys om kul projekt på horisonten.

Kan inget mer än att hålla med. Att browsa projekt på kickstarter är rena helvetet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Deformerbar terräng! finns det några andra spel än Sega Rally (Revo) från 2007 som har det?

ELF
Medlem
Skrivet av hunden:

Deformerbar terräng! finns det några andra spel än Sega Rally (Revo) från 2007 som har det?

Minecraft


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av hunden:

Deformerbar terräng! finns det några andra spel än Sega Rally (Revo) från 2007 som har det?

Minecraft

Finns inte så mycket bilar i Minecraft väl? var främst bilspel jag tänkte på

1
Skriv svar