War of Nosgoth – ska Kain ut på nya äventyr?

Robot
Medlem
War of Nosgoth – ska Kain ut på nya äventyr?

oooh spännande! Undrar vem vi kommer spela då :).

Medlem

Legacy of Kain: Defiance var inte bästa spelet i serien, för mycket hack and slash med linjära banor. Soul reaver därimot...var nice

Skribent

Kommer jag bli lynchad om jag berättar att detta spelet gått mig förbi?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jamen för i helvete. Kan bli så jädrans bra!

Som Kassler skriver, Soul reaver ! ojoj, fantastiskt spel

Fan var asså:


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Kommer jag bli lynchad om jag berättar att detta spelet gått mig förbi?

När ska ni ta upp mitt tips om att ett nytt guilty gear är på gång? Det viktigaste som hänt denna vecka ju!

Skribent
Skrivet av bleak:
Skrivet av Johan Olander:

Kommer jag bli lynchad om jag berättar att detta spelet gått mig förbi?

När ska ni ta upp mitt tips om att ett nytt guilty gear är på gång? Det viktigaste som hänt denna vecka ju!

Gör vi inte det i morgon, så får du dra oss i öronen


signatur

I am the black wizards.

Medlem

HOPPASHOPPASHOPPAS!!!! :D:D:D

Medlem

Gimme gimme gimme säger jag bara!

Medlem

Räcker att de gör en remake på Legacy of kain: Blood omen så blir jag glad

Medlem

Johan Olander: Du kommer inte alls bli lynchad. Det är nog många som missat den här mörka sagan. Legacy of Kain serien har aldrig haft mastodontsiffror och speciellt i dessa tider med uppföljare som löser av varandra.
Men det är en relativt stor klick folk runtom i världen som håller varmt av den här serien. Själv ser jag hjärtligt fram emot en sequel/prequel/remake eller vad det nu blir. Bara jag får höra Michael Bell (Raziel) och Simon Templeman (Kain) väsa i mickarna en gång till om the Wheel of fate, the soul reaver och allt det där! ^^

Medlem

Bara hoppas att det inte är nåt jädra MOBA spel vilket tyvärr namnet War of Nosgoth får det att låta lite som :S

Medlem

Tycker fortfarande att soul reaver 2 har en av mina bästa spelupplevelser. Hoppas detta håller måttet.

Medlem

Får hoppas det är samma röstskådisar.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Johan Olander:

Kommer jag bli lynchad om jag berättar att detta spelet gått mig förbi?

När ska ni ta upp mitt tips om att ett nytt guilty gear är på gång? Det viktigaste som hänt denna vecka ju!

Gör vi inte det i morgon, så får du dra oss i öronen

Låter bra

Medlem

En av dom absolut bästa spelserierna jag spelat. Har ni missat detta så tycker jag synd om er.

Medlem

FUCK YEA! Har väntat på att de ska fortsätta med den här spel-seriern så jävla länge! Det här kommer bli en förhandsbokning redan nu känner jag xD

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Kommer jag bli lynchad om jag berättar att detta spelet gått mig förbi?

Ja, så enormt mycket. Gå nu och köp Legacy Of Kain: Soul Reaver, Soul Reaver 2 och Defiance (om dess två finns på PSn vet jag inte men du bör spela dom!!!!)


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av ohem:
Skrivet av Johan Olander:

Kommer jag bli lynchad om jag berättar att detta spelet gått mig förbi?

Ja, så enormt mycket. Gå nu och köp Legacy Of Kain: Soul Reaver, Soul Reaver 2 och Defiance (om dess två finns på PSn vet jag inte men du bör spela dom!!!!)

Glöm inte Blood omen först!

Medlem

Bara man får se och spela med Raziel

Medlem

Legacy of Kain-serien finns på Steam.

http://store.steampowered.com/sub/18636/


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ach, vill ha mer Soul Reaver.

1
Skriv svar