Gameplay-debut för Wolfenstein: The New Order

Robot
Gameplay-debut för Wolfenstein: The New Order

MachineGames har delat med sig av en film som visar hur det ser ut när man tampas med nazister.

#wolfenstein-the-new-order


Medlem
Gameplay-debut för Wolfenstein: The New Order

Det där ser ju inte helt tokigt ut. Hoppas det går bra för dem!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser lovande ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent

Man har skärbrännare på sitt vapen <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tyckte det såg ut som automatisk HP regenerering, fy så hemskt
Den som uppfann det till spel borde få smisk.

Medlem

okey det där var ju bara förbannat jävla grym ide på ett vapen att bränna små hål att kunna skjuta igenom. Bu börjar jag bara undra hur begränsat kan man använda det där vapnet gällande material och hur stora/små hål kan man faktiskt göra.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Ballong:

Tyckte det såg ut som automatisk HP regenerering, fy så hemskt
Den som uppfann det till spel borde få smisk.

dom har sagt att det inte är hp regenerering. dom kör old school på den fronten.


signatur

God is dead

Medlem

Hmmm... Han säger att de har försökt att få "Wolfenstein"-känslan. Vilken Wolfenstein-känsla? Finns det någon specifik sådan? Definera en wolfenstein-känsla liksom.

Med tanke på att detta inte ens är i närheten av originalets känsla. Vilket också egentligen är omöjligt med en modern teknik och design. Så han kan ju inte mena det. Och "Return to Castle Wolfenstein" verkar inte detta Wolfenstein heller ha samma känsla av då det var betydligt mer "action-skräck" i det.

Skitsamma. Min poäng är att även om spelet verkar lite intressant trots allt, så känns det som att använda "Wolfenstein" i titeln är för att hoppas på bättre försäljning.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Skitsamma. Min poäng är att även om spelet verkar lite intressant trots allt, så känns det som att använda "Wolfenstein" i titeln är för att hoppas på bättre försäljning.

Man gör alltså en Syndicate.

Medlem

Tycker det är synd att man aldrig kan få spela SOM nazister i något spel.

Skiter i vad moralkärringarna säger, det är ett spel förfan!

Såg väl okej ut för övrigt.

Skägg.
10 Chambers

Jag går i alla fall inte igång på mounted guns...


signatur
Medlem

assså... ser lite ut som FOV 55 och ett vanligt fps?

Skribent
Skrivet av Skelögd:

Tycker det är synd att man aldrig kan få spela SOM nazister i något spel.

Skiter i vad moralkärringarna säger, det är ett spel förfan!

Såg väl okej ut för övrigt.

Man får ju spela nazister i många(nja) spel, och i Wolfenstein skulle det bara bli fel.

Fotnot: Jag spelar ALLTID nazister i spel. Det är något med estetiken.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tråkig miljö med gråa hangarer, påminner om senare delen av senaste spelet, den utdragna delen ombord zeppelinaren.
Ingen RTCW känsla här inte.
Men vi får hoppas på lite mer variation.
Har dock inga förhoppningar att det ska vara bättre än det Wolfenstein som kom för några år sedan, och det var på sin höjd mediokert.

Medlem

Det var inte mycket av spelet man fick se.. och mycket snicksnack Men jag tycker det verkar kunna bli riktigt nice. Vapenljuden lät goa!

Medlem

Mycket Old School stuk känns det som och det är ju positivt. Dock håller jag med Calle, mounted guns får det inte att vattnas i munnen direkt :-/


signatur

Nämen!

Kanske ska de ha en annan talesperson nästa gång som inte verkar påverkad av något (?)

Givet köp, ett spel som påminner om "Singularity" och det mesta som Raven Software har släppt tidigare måste man ha.

Ai:n verkar inte särskilt klipsk, men det är väl inte människan heller som sitter och spelar sådana här spel= match made in heaven


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Go Sweden!!! Bra att det kommer mer ip:s i svenska händer. Tycker spelet ser spännande ut. Hoppas de fortsätter med "think outside the box"

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Skelögd:

Tycker det är synd att man aldrig kan få spela SOM nazister i något spel.

Skiter i vad moralkärringarna säger, det är ett spel förfan!

Såg väl okej ut för övrigt.

Man får ju spela nazister i många(nja) spel, och i Wolfenstein skulle det bara bli fel.

Fotnot: Jag spelar ALLTID nazister i spel. Det är något med estetiken.

Klart man spelar Nazisterna när man får välja dem, de var intressantare och bättre på att kriga oavsett vad de åstadkom med detta i slutändan och det är väll ändå kriga du skall göra i ett spel där du får välja att spela som en Nazist? Men annars så kanske folk väljer att spela dem för att de förstår sig på dem minst eller något liknande kanske? Själv så spelar jag dem alltid för att jag älskar deras långa uniformer.

Medlem

Förstår verkligen inte alls den smånegativa attityden här, tycker det äntligen ser ut som att vi kan få ett nytt old school-fps. Visst, tycker heller inte att mounted guns är särskilt upphetsande men i övrigt ser det ut att vara grym vapenkänsla och det är A och O i ett fps. När kom det senast ett bra old school-fps liksom, Half Life 2? Hell, it's about time!

Medlem

Åter igen har de misslyckats för inte fan är detta ett Wolfenstein-spel! Allt gick fel med Wolfenstein 2009 och de ser ut som de fortsatt i det spåret, vilket är jäkla trist. Det är som stege99 säger, man inkluderar "Wolfenstein" i titeln för att tjäna några extra kronor.

Sen undrar jag varför man hela tiden envisas med att ha iron-sights på vapnen? Det behövdes inte förr och det behövs inte i dag! Det är bara ett jädra trams.

Visar det sig att Wolfenstein: The New Order är som Wolfenstein 2009 är det definitivt ett "icke-köpa"-spel.

Medlem

Designen känns väl lite sådär...icke Wolfensteinish, men jag kommer ge spelet en chans! Hoppas dom höjer FOV till pc versionen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Tycker det är synd att man aldrig kan få spela SOM nazister i något spel.

Skiter i vad moralkärringarna säger, det är ett spel förfan!

Såg väl okej ut för övrigt.

vill du spela som nazist eller tysk? inte samma sak...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Skelögd:

Tycker det är synd att man aldrig kan få spela SOM nazister i något spel.

Skiter i vad moralkärringarna säger, det är ett spel förfan!

Såg väl okej ut för övrigt.

vill du spela som nazist eller tysk? inte samma sak...

Nazist skrev han ju.

Medlem
Skrivet av Holstmeister:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Skelögd:

Tycker det är synd att man aldrig kan få spela SOM nazister i något spel.

Skiter i vad moralkärringarna säger, det är ett spel förfan!

Såg väl okej ut för övrigt.

vill du spela som nazist eller tysk? inte samma sak...

Nazist skrev han ju.

Jo, men jag hoppades han uttryckte sig fel. Vem f*n vill spela som nazist?!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar