Fläskig film från League of Legends

Robot
Fläskig film från League of Legends

Fyra minuter datoranimerad trailer där dina favorithjältar tampas mot varandra.

#nyhetstips, #riot-games, #blizzard, #league-of-legends


Medlem
Fläskig film från League of Legends

Annie är så söt

"Beaten by a little girl!"

Medlem

Jao, är det nåt de kan så är det ju att härma och sno från andra...

#ShotsFired


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

RIOT GÖR EN LORE BASERAD FILM FÖR I H******

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jao, är det nåt de kan så är det ju att härma och sno från andra...

#ShotsFired

Klockrent!!

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jao, är det nåt de kan så är det ju att härma och sno från andra...

#ShotsFired

Jag vill också vara med!

Crysis är en ripoff av Wolfenstein.
WoW är en dålig kopia av MUDs.
Beatles borde sluta härma Justin Bieber också.
Apple härmar Motorola.
Mamma efterapar Nakna kocken. O_o
Husby försöker bli ett Mecka för grillfantaster.
När jag var liten såg mina tår ut som potatisar i sanden..

Sen är klippet rätt snyggt. Uppenbar kopia på Jennifer Aniston som är rätt snygg också.

Medlem

Den var ju ganska så nice, kul att se även fast jag själv slutat lirat LoL för ett ganska bra tag sedan nu. Och sedan kan jag ju tycka att stilvalet kändes lite wtf med tanke på hur spelet ser ut... det är ju inte direkt blodigt allvar man tänker på när man ser LoL.

DAMACIA

Medlem

Vad var syftet med trailern? Har de gjort en bara för att?


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Tyckte den var riktigt cool iaf
Mera! =D

Medlem

Fyra minuter bakom kulisserna för den intresserade:


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hintar de om ett nytt spelläge som typ TF2's Mann vs Machine ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Hintar de om ett nytt spelläge som typ TF2's Mann vs Machine ?

Ingen aning om vad Mann vs Machine är, men det låter som "pve"? I League finns ett bot-system för sådant. Om du menar besten i slutet, så tror jag det är den "riktiga" baronen. Baronen på Summoners Rift är ju något som skapats i efterhand, med legenden om den sanna baronen i åtanke. Jag hoppas de hintar om att det kommer en remake på baronen dock, han är ju fruktansvärt söt - men hade varit bättre om den var mer "läskig" som den i Twisted Treeline.

Baron Nashor (SR):

Vilemaw (TT):


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Genuskliché: Den kvinnliga krigaren har en urringad rustning med bar mage som verkar sämre lämpad för stick- och projektilvapen än den som hennes manliga motsvarighet bär. De borde ha kopierat Skyrim istället.

Medlem
Skrivet av rednacid:

Genuskliché: Den kvinnliga krigaren har en urringad rustning med bar mage som verkar sämre lämpad för stick- och projektilvapen än den som hennes manliga motsvarighet bär. De borde ha kopierat Skyrim istället.

Medlem

Är det bara jag som tycker synd om Tibbers?

Medlem

Ingen Rammus. Skräp.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

LoL=Dota for noobs

Anmäld under "Inlägget har som enda syfte att få så många som möjligt att bli förbannade." eftersom dels så hör det inte hemma i nyheten och dels så uppfyller det varken ett upplysande eller diskussionssyfte.

Skrivet av Gabe:

Ingen Rammus. Skräp.

Ja! Har också saknat honom i deras tidigare "cinematics".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tycker om League of Legends. Tycker om DotA 2.
De spelas ju inte på samma vis överhuvudtaget, hur blind behöver man vara för att på något jävla vänster blanda ihop dom?

Bara för att de har likheter betyder ju inte att de bör jämföras. Jag gillar båda spelen helt enkelt, och vissa dagar är det ena spelet mer passande för vad jag känner för.

Och du kallar dig själv en gamer när allt du gör är jämför spel med spel, spela dom istället för att sitta på nätet och gnälla över vad som är "äkta vara".

Medlem

Måste älska Doctor Who
Har tråkigt nog endast sett den nyare versionen (5 säsonger än så länge, på jakt efter 6:e o 7:e) och kommer nog inte se den äldre då jag inte riktigt klarar av att se gamla saker x)

För er som inte har koll, den där Gif:en är på Doctor Who (10:e regenerationen) och Rose (Första kompanjonen från Säsong 1 (2005)), avsnittet är S2E5 (Rise of The Cybermen) och cirka 32 minuter in i avsnittet.

Medlem

Kan man inte på något sätt ignorera användare här på FZ.


signatur

IDKFA

Medlem

Inget direkt fan av LoL men cool film iaf.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Jag har lärt mig att man ska inte tro på allt man läser. Tror dig inte alls faktiskt, med tanke på hur du skriver saker och uppför dig.

I den riktningen kommentarerna i den här nyheten borde få ett värdigt slut med den ovan.

Man kan ju undra hur länge forumadmins ska låta den här vågen av skitsnack, spam, och annat off topic ska få härja fritt under nyheter som handlar om Xbox/PS4/Wii U/Dota/LOL.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av mrFluffy:

Jag har lärt mig att man ska inte tro på allt man läser. Tror dig inte alls faktiskt, med tanke på hur du skriver saker och uppför dig.

I den riktningen kommentarerna i den här nyheten borde få ett värdigt slut med den ovan.
det nu.

Man kan ju undra hur länge forumadmins ska låta den här vågen av skitsnack, spam, och annat off topic ska få härja fritt under nyheter som handlar om Xbox/PS4/Wii U/Dota/LOL.

Du har rätt, ska inte sjunka så lågt igen. Slut med det nu.


signatur

IDKFA

Medlem

Detta är en av anledningarna varför LoL är bättre än Dota 2.

LoL gänget verkligen älskar sitt spel och sin Värld.

Det är något Dota 2 ALDRIG skulle släppa.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers

Sådär... 1,3,4.. 19 inlägg raderade. Två varningar utdelade.


signatur
Medlem
Skrivet av Remus:

Detta är en av anledningarna varför LoL är bättre än Dota 2.

LoL gänget verkligen älskar sitt spel och sin Värld.

Det är något Dota 2 ALDRIG skulle släppa.

Förstår inte syftet med att släppa en sådan film ens? Finns verkligen ingen anledning, lägg tid och resurser på spelet istället.

Medlem

Om det var såhär "mörkt" som i videon skulle jag spela det mer ofta, känns nu som jag spelar med lego, dock har de nya gubbarna blivit bättre på den mer vuxna stilen!

Medlem
Skrivet av Remus:

Detta är en av anledningarna varför LoL är bättre än Dota 2.

LoL gänget verkligen älskar sitt spel och sin Värld.

Det är något Dota 2 ALDRIG skulle släppa.

Ett bra spel glänser genom gameplay, då krävs det inte "fläskiga" filmer.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ett bra spel glänser genom gameplay, då krävs det inte "fläskiga" filmer.

Ett spel med så pass många spelare och storlek på e-sporten måste ju göra något rätt vad du än själv tycker.

LoL, Dota, Dota2, HoN och allt vad de nu heter är väl inte direkt bättre än de andra, de är bara annorlunda. Inget av dem är heller särskilt noob-vänligt förutom i Dota2 där de i alla fall varit snälla och lagt till så guider är integrerade och hjälper till med val av färdigheter och utrustning.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sådär... 1,3,4.. 19 inlägg raderade. Två varningar utdelade.

Thanks a lot!
Såg inte hur det såg ut innan, men det gick snabbt och det var vettiga kommentarer att läsa. En fröjd!

1
Skriv svar