Läskigaste spelet?

Medlem
Läskigaste spelet?

Tja, är lite av en skräckfantast och har kommit in i en period där jag är sjukt sugen på skräckspel. Så jag undrar vad ni har för spel som verkligen skrämmer skiten ur er.
Ni får gärna skriva en liten motivering och något bra moment ni haft med spelet också om ni har lust.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Tja, är lite av en skräckfantast och har kommit in i en period där jag är sjukt sugen på skräckspel. Så jag undrar vad ni har för spel som verkligen skrämmer skiten ur er.
Ni får gärna skriva en liten motivering och något bra moment ni haft med spelet också om ni har lust.

Amnesia The Dark Descent utan tvekan. Tror inte att det finns något läskigare spel i nuläget. Penumbra vilket också är likt Amnesia, samma skapare. Sen finns ju slenderspelen.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av yoyisy:

Tja, är lite av en skräckfantast och har kommit in i en period där jag är sjukt sugen på skräckspel. Så jag undrar vad ni har för spel som verkligen skrämmer skiten ur er.
Ni får gärna skriva en liten motivering och något bra moment ni haft med spelet också om ni har lust.

Amnesia The Dark Descent utan tvekan. Tror inte att det finns något läskigare spel i nuläget. Penumbra vilket också är likt Amnesia, samma skapare. Sen finns ju slenderspelen.

Har spelat igenom alla dom
Fyfan va grejer har flugit runt i rummet när man spelat Amnesia


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Among the sleep demot?

Medlem

Inte för att vara sån. Men detta kan vara den tredje tråden av detta slag med inte alls stort intervall


signatur

Everybody needs help.

Skribent

Zombi U är det senaste jag spelade. Sjukt läskigt och stämningsfullt. Inte perfekt, men jädrar vad läskiga moment som finns i det spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Zombi U är det senaste jag spelade. Sjukt läskigt och stämningsfullt. Inte perfekt, men jädrar vad läskiga moment som finns i det spelet.

Would never have gueesed
Trodde det var någon slags tecknad zombie-arcadspel.
Någon som spelat Paranormal?


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

1
Skriv svar