Detaljgranska Xbox One

Robot
Detaljgranska Xbox One

Räkna antalet usb-portar, se var fläktgallren sitter eller zooma in så nära du kan.


Medlem
Detaljgranska Xbox One

Kan snurra den hur mycket som helst, men det ser fortfarande ut som en VHS.

Medlem

Man kan ju snurra den ett helt varv (=360 grader)

Medlem
Skrivet av luftman:

Man kan ju snurra den ett helt varv (=360 grader)

Du kan snurra nästan allt 360 grader...

Medlem

gillar kontrollen. själva konsolen är väl helt ok. Man kan ju iaf ha den framme.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ser bara klumpig och onödigt stor ut.
Som Xbox.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tom inuti, det verkar inte lovande

Medlem

Jag tycker den är snygg iallafall, stilren.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Är jag den enda som faktiskt gillar utseendet på konsollen?

Medlem
Skrivet av ZlitZ:

Är jag den enda som faktiskt gillar utseendet på konsollen?

nope. Jag tycker den ser bra ut! stå på dig! vi är inte ensamma


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av ZlitZ:

Är jag den enda som faktiskt gillar utseendet på konsollen?

är vell inget fan av utseandet men den är i alla fall en av de snyggare konsolerna som har exsisterat dock har ju inte någon konsol varit direct snygg utan man har den för att spela på och då spelar det igen roll hur den ser ut så länge spelen är bra.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Dom där VHS-kommentarerna var kul första dagen, nu är det bara tjatigt och fånigt. Visst, en del liknelser är det, men Xbox One är knappast ensamma om det. Sedan så är den inte så ful heller, bara lite rektangulär.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt besviken. Sjukt tråkig design.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av luftman:

Man kan ju snurra den ett helt varv (=360 grader)

Du kan snurra nästan allt 360 grader...

Jag ber om ursäkt att min morgonhumor var endast underhållande för mig, ska genast sluta.

Medlem

Stilren, skulle passa fint där 360'n står..
Men det hänger ju på en aning mer än utseende.
MS har en hel jävla del att bevisa/ge svar på innan dom får mina pengar..

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av luftman:

Man kan ju snurra den ett helt varv (=360 grader)

Du kan snurra nästan allt 360 grader...

Jag ber om ursäkt att min morgonhumor var endast underhållande för mig, ska genast sluta.

Det är okej, jag förlåter dig.

Medlem

Har man ingen Jonathan Ive i bolaget så går det så där.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Varför har den dubbla HDMI-ingångar?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Varför har den dubbla HDMI-ingångar?

Så man kan seriekoppla den med en annan xbox för att få det där 3xXbox-molnet dom pratar om!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Varför har den dubbla HDMI-ingångar?

Det är en hdmi IN och en hdmi UT.

Medlem

Jag hör till de som gillar utseendet. Enkelt och stilren, och skulle passa bra in i min rektangulära TV-bänk. Ju mindre lampor, knappar, displayer och krimkrams desto bättre.

Medlem

jag har ingen aning om vart titanen till kamera ska få plats om jag skulle köpa en sådan


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Förstår inte varför folk klagar på utseendet/storleken, tänker ni ha den som prydnad och visa upp för farmor eller faktiskt ha för att spela på? En dator är ju inte liten och smidig direkt men där klagar ingen.

Medlem

Jag gillar den också. Enkel utan krussiduller. Lätt hänt annars att produkter blir överstylade och ser coola ut i ca 30sek innan ögat tröttnar. Hade gärna sluppit nyansskillnaden på höger och vänster sida. Ser lite schackaktigt ut i vinkel. Gladast är jag över att skivsläden är borta.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Varför har den dubbla HDMI-ingångar?

Bara ett antagande här men det kan ha något med det där snacket om en mini xbox360 man kan ha kopplad till sig (troligtvis kan det fungera med den vanliga 360boxen med).
Så man slipper använda mer uttag än nödvändigt. Många saker som delar samma sorts uttag, speciellt eftersom Microsoft förväntar sälja ytterligare 25miljoner xbox360.

Eller för att eventuellt koppla en extern digitalbox för dem som inte kör direkt med kortet i teven.. t.ex. boxar med inspelnings möjligheter så tv funktionen fungerar.

Medlem
Medlem
Skrivet av Rydike:

Förstår inte varför folk klagar på utseendet/storleken, tänker ni ha den som prydnad och visa upp för farmor eller faktiskt ha för att spela på? En dator är ju inte liten och smidig direkt men där klagar ingen.

Det går att få datorer som är ganska små, anledningen till storleken beror säkerligen på att Microsoft inte vill råka ut för samma katastrof som när de lanserade 360. De verkar ha en hel del att lära när det kommer till att bygga konsoler som inte är stora men samtidigt inte blir överhettade. För det är kylningen som är anledning till storleken, det kan jag sätta pengar på.

Kan mycket väl stämma att den ser större ut än vad den är men av det jag sett så ser den mer ut att vara i samma storlek som en digital box från 90-talet eller en VHS från samma årtionde.

Medlem

Jaja, vi har sett dem där bilderna några tusen gånger nu, sluta nu tack

Inaktiv

Är väl inget fel på en VHS? Där kan vi snacka om kvalité på alla filmer.

Medlem
Skrivet av tavener:

Jaja, vi har sett dem där bilderna några tusen gånger nu, sluta nu tack

Hear, hear!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

123
Skriv svar