Red Orchestra: Rising Storm släpps strax

Robot
Red Orchestra: Rising Storm släpps strax
Medlem
Red Orchestra: Rising Storm släpps strax

Det står 15% rabatt?

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Det står 15% rabatt?

Liten miss av FZ: rabatten är 40% om du har vanliga RO2 också. Utan blir det 15%.


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mauz:
Skrivet av Fluffo:

Det står 15% rabatt?

Liten miss av FZ: rabatten är 40% om du har vanliga RO2 också. Utan blir det 15%.

Jaha, var inloggad


signatur
Medlem

Och jag kan bara tillägga till alla här att det är förbannat bra. Banorna är enormt mycket bättre än i Heroes of Stalingrad. Mer färg, liv, öppet och djungel <3

Det är ett bra köp helt klart.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Mer färg, liv, öppet och djungel &lt;3

Ja, för det såg inte riktigt ut så i Stalingrad på det glada 40-talet.
Kul att släpps snart. Jag har väntat på detta spel lääääänge!

Medlem

Har spelat nu 20 timmar. Jag kör bara Realism läget såklart.

Köp det!

Medlem

Det här spelet är verkligen något att rekommendera. Så himla roligt hardcore-spel! banorna och vapnen är riktigt grymma. Bolt Action at it's finest! :DDDD

Medlem

Rekommenderas, bara testat betan men det är kul. Lite förbättringar kvar att göra men det är lika roligt som RO2, om inte stundvis roligare.

Geeks Gaming

Klart köp på detta.
Har även en server på de som är mycket populär.

Medlem

Ett solklar köp för alla som gillar ett RIKTIGT pc fps långt ifrån cod och Bf:s trötta konsol mjölkningar.


signatur

More COOP for the masses

Medlem

den lilla pengen för detta är helt klart värt den! samt vem har inte velat kunna sprinta framåt med svärdet och skrika: BANZAI!!

Medlem

Betan har varit grym. Detta är ett RIKTIGT fps!

Medlem

Jävligt skoj spel, iaf har betan varit suverän Brutalt och realistiskt på en lagom nivå, uppskattar den nya atmosfären och de nya banorna som inte är fulla av snö och elände. Grym vapenkänsla featuring klassiker som Springfield, Thompson, Bar, M1 Garand etc. Värt att nämna är också att majoriteten av spelarna får köra med bolt-rifle vilket leder till riktigt nice gameplay imo.

Ger betan 5/5 Nallebjörnar.

Medlem

Jag som alltid har sett Americas Army 2 som det bästa FPS:et genom tiderna måste hålla med om att RO2 saknar konkurrens i dagsläget!
Det finns helt enkelt inget FPS till någon plattform som är lika bra eller ens nära.

Om man som jag har några år på nacken och gillar realistiska, taktiska och ensam-är-svag FPS så är detta det enda alternativet. Och det är ett riktigt bra alternativ!

Americas Army runt år 2006 var helt underbart, men idag är AA2 nääästan helt dött och AA3 är bajs, så jag får damma av hörlurarna och logga in på RO2 igen!

Medlem
Skrivet av AvalancheSWE:

Jag som alltid har sett Americas Army 2 som det bästa FPS:et genom tiderna måste hålla med om att RO2 saknar konkurrens i dagsläget!
Det finns helt enkelt inget FPS till någon plattform som är lika bra eller ens nära.

Om man som jag har några år på nacken och gillar realistiska, taktiska och ensam-är-svag FPS så är detta det enda alternativet. Och det är ett riktigt bra alternativ!

Americas Army runt år 2006 var helt underbart, men idag är AA2 nääästan helt dött och AA3 är bajs, så jag får damma av hörlurarna och logga in på RO2 igen!

Americas Army! Oj vad grymt det var. Älskade verkligen det, hur kul som helst. Rising Storm är nog den närmaste man kan komma just nu ja.

Medlem

Inget tipstack :/

Spelet är för övrigt precis som jag hoppades att det skulle vara! Det är fortfarande brutalt som RO2, men mindre camping (yay)


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan, alla unlocks och ranks kommer att tas bort vid release

Medlem

Det som stör mig är att löftet om att denna expansionen skulle vara gratis för alla som har orginalspelet verkar vara bortblåst. Precis som löftet om nya stridsvagnar och vapen.

Medlem

Förhandsbokar _aldrig_ spel.

Medlem
Skrivet av Thane:

Det som stör mig är att löftet om att denna expansionen skulle vara gratis för alla som har orginalspelet verkar vara bortblåst. Precis som löftet om nya stridsvagnar och vapen.

Gissningsvis har dom inte fett med cash, så om du inte föredrar konkurrs för ett så grymt gäng utvecklare borde du sluta gnälla och glatt betala!

Medlem

Lite synd att man inte kan ge sin extra kopia av Ro2 till någon annan. Den man får med när man köper spelet då dvs.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Thane:

Det som stör mig är att löftet om att denna expansionen skulle vara gratis för alla som har orginalspelet verkar vara bortblåst. Precis som löftet om nya stridsvagnar och vapen.

Men e de inte schysst att mod-teamet som gjorde det får en del av inkomsten?;)


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Förhandsbokar _aldrig_ spel.

där ser man


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Förhandsbokar _aldrig_ spel.

Gillade du Red Orchestra 2 så kommer du förmodligen gilla det här. Du får betan direkt när du spelar, den är online 24/7, har alltid hittat folk att spela mot, dag som natt. Har inte stött på buggar eller något annat rackartyg än, roliga banor!

Det här är ett av de få spel jag kan rekommendera att förhandsboka


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Atlas Tasume:

Förhandsbokar _aldrig_ spel.

Jag gjorde ett undantag med Rising Storm då det fanns en beta igång så jag visste redan vad jag skulle få. Man kan även börja spela direkt efter köp så det är så värt sitt lilla pris.

Sedan är det också ett sånt där fps som inte är gjort för handkontroll & soffpotatisar! Whaaaa? Jo, det är sant, det är inte en konsolport

Medlem

Det är ett kanonspel.

ELF
Medlem

Vill inte köpa på Steam, men blir väl illa tvungen. Hatar när spel är Steam-exklusiva. Men å andra sidan så är det väl bättre än konsol-exklusiva spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tack för tipset FZ, skulle missat det annars, detta ska köpas.

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Värt att nämna är också att majoriteten av spelarna får köra med bolt-rifle vilket leder till riktigt nice gameplay imo.

Det gäller ju enbart japanerna, jänkarna har tillgång till semiautomatiska M1 Garand-gevär. Precis som på riktigt mao.

Japanernas stridstaktiker var i mångt och mycket anpassade till att även motståndaren skulle ha repetergevär. När de körde samma aggressiva framryckningstekniker mot jänkarna led de stora förluster då amerikanerna kunde ge mycket mer eld i målet på kortare tid just tack vare att de inte hade "bolt-action" som primärt infanterivapen.

Detta har man delvis balanserat upp en smula i spelet genom att ge japanerna fler och bättre närstridsvapen och bonusar i stormanfall av "banzai!"-typ.

12
Skriv svar