Nytt spel från Earthworm Jims pappa

Robot
Nytt spel från Earthworm Jims pappa

Doug TenNapel vill göra ett nytt spel med leranimationer, en tematisk uppföljare till The Neverhood.

#the-neverhood, #earthworm-jim, #armikrog


Medlem
Nytt spel från Earthworm Jims pappa

Detta är ju så klart intressant. Hoppas det går bra.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Hoppas att alla som är intresserade bidrar! Neverhood är en oförglömlig upplevelse och ett helt unikt spel som jag minns varmt från när det släpptes. Bidrog själv med $145 nyss för att få den fysiska samlarutgåvan

Medlem

Gjorde han inte Skullmonkeys med? Det är ju en del av Neverhood universumet.

Edit: OMG! Terry är en sjukt bra kompositör! Jag vill ha!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Herregud så vackert

Medlem

Riktigt najs att Terry S. Taylor ska göra musiken, den är ju helt klockren i The Neverhood.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Apministern:

Gjorde han inte Skullmonkeys med? Det är ju en del av Neverhood universumet.

Edit: OMG! Terry är en sjukt bra kompositör! Jag vill ha!

Japp, absolut. Nämnde Jim och Neverhood för att de är mest kända.


signatur
Medlem

Btw den här killen skall tydligen vara en gigantiskt konservativ homofob osv.

Detta kan nog vara en karamell värd att suga på före man kickstartar. Även om det här kanske inte har något med spelet att göra.

Källa: http://gaygamer.net/2011/05/on_ratfist_doug_tennapel_and_w.ht... via ett forum som nu är borttaget.

21st (Forumanvändare med frågor): Do you honestly believe that every country save for yours is some repressive autocracy devoid of freedom?"

DTN (Doug TenNapel): "Just compared to ours. We kick ass."

21st:"Christianity: 78.5%"

DTN: Again, why we kick ass.

21st: "What argument do you have specifically against letting two adult men who love each other marry?"

DTN: The same argument I have against letting a man take a dump in the ladies room. And office appropriate for one sex isn't automatically appropriate for another, no matter how much a man loves taking a dump in the ladies room.

21st: "Lastly, i'm at least thankful you're not equating gays to pedophiles or zoophiles. That's more respectful than some."

DTN: Give me some time all I'll see what I can do. You realize this conversation is going to be used by your people to justify a permanent boycott of my work. They would probably use this argument to justify me not being able to visit anyone in any hospital while they're at it. THis argument isn't about laws and marriage, it's about cultural witch hunts. THere are a lot worse things than not being able to marry your same sex.

21st: "Right now, some states are, in fact, fighting to remove rights from people. Is that right?"

DTN: America has thousands of people's rights taken away every day. Take a number.
"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Oh blir ett givet köp om det kommer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Preed:

Btw den här killen skall tydligen vara en gigantiskt konservativ homofob osv.

EWJ står ju dock över alla sådana saker så...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Herr rygg

Fantastiskt! Det här får man sponra. Älskade musiken och stilen i Neverhood.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

EWJ! <3


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Har följt detta under en längre period på deras Facebooksida, blev helt såld direkt när jag såg att Doug hade ett nytt spel på gång! The Neverhood var ett utav de bästa spel jag spelat, har cd-skivan liggandes hemma i hyllan Detta ska bli riktigt intressant!


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem

Älskade The Neverhood, har kvar original-CD'n!

Medlem

Oh herregud JA!

Ge mig ett spel likt The Neverhood NU!

Musiken i spelet är så jävla skön


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Herregud! Nytt neverhood inklusive nya låtar från terry s taylor!

Fick ta mig fan rysningar, backar på direkten

Medlem
Medlem

Givet!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Älskade The Neverhood, har kvar original-CD&#039;n!

Kommer du ihåg om det var något mera demo på den CD´n ? Jag har för mig det, om det var något spel som hette Goosebumps eller nått i den stilen?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av KatOne:

Älskade The Neverhood, har kvar original-CD&#039;n!

Kommer du ihåg om det var något mera demo på den CD´n ? Jag har för mig det, om det var något spel som hette Goosebumps eller nått i den stilen?

tänker du möjligtvis på Boombots? Det var ett spel som släpptes några år efter The Neverhood. 1999 om jag minns rätt? Har aldrig spelat det själv men läste om det back in the days när Neverhood kom. Själv lirade jag Skullmonkeys efter The Neverhood!


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

1
Skriv svar