Inaktiv
Grid 2

Lite småsugen blir man ju, men vill ha Tomas recension på FZ först innan jag bestämmer mig, för då vet man hur spelet ter sig rent simulator-bilfysik-mässigt.

När kommer recension?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Boosing:

Lite småsugen blir man ju, men vill ha Tomas recension på FZ först innan jag bestämmer mig, för då vet man hur spelet ter sig rent simulator-bilfysik-mässigt.

När kommer recension?

Vi har spelet, men Tomas är ju pappaledig så kunde tyvärr inte ta det. Försöker hitta lämplig skribent.


signatur
Medlem

TB har slängt upp sin WTF IS? kan ju vara värt att spana in.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Gametrailers gillade spelet!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Boosing:

Lite småsugen blir man ju, men vill ha Tomas recension på FZ först innan jag bestämmer mig, för då vet man hur spelet ter sig rent simulator-bilfysik-mässigt.

När kommer recension?

Vi har spelet, men Tomas är ju pappaledig så kunde tyvärr inte ta det. Försöker hitta lämplig skribent.

Okej, så FZ vågar inte släppa spelet i händerna på någon av de nykläckta praktikanterna.
Men vad är det för fel på dig då ?

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Boosing:

Lite småsugen blir man ju, men vill ha Tomas recension på FZ först innan jag bestämmer mig, för då vet man hur spelet ter sig rent simulator-bilfysik-mässigt.

När kommer recension?

Vi har spelet, men Tomas är ju pappaledig så kunde tyvärr inte ta det. Försöker hitta lämplig skribent.

Jag förstår!

Medlem

Gillade man ettan så gillar man detta. Framför allt är det underhållande i Multiplayer där man infört ett smidigt partysystem. Kan sitta i flera timmar och brumma. Adda farbrorjoakim på steam om du är aktiv med spelet så kör vi!


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Håller inte med. Känns milslångt från Grid i fysiken. Ingen Cockpi Vy gör att man kör med Xbox 360 kontroll. Inte alls lika kul. MultiPlayer är som alltid kul i ett bilspel. Krashar dock ofta i Mp för mig på mitt Nvidia 860 och I7 Ivy.

Jag tycker bilarna och fysiken är skrämmande lik Need For Speed The Run. Inte samma grafikmotor och utvecklare men känslan tycker jag ändå är enormt lika.

Ångrar mitt köp på Steam och kommer inte köra detta spel fler gpnger... tror jag.


signatur

Det var detta...

Medlem

Har kört några timmar i Sp och tycker det är underhållande som arkad-rejser. Kört med paden och inte direkt kännt motivationen till att plugga in ratten för den här typen av fysik. Ganska förlåtande kontroller, även vid maxutslag på styr/gas/broms.

1
Skriv svar