Utvecklas Mirror's Edge 2 till Xbox One?

Robot
Medlem
Utvecklas Mirror's Edge 2 till Xbox One?

om det håller samma stil som ettan och i värsta fall blir one exlusivt så kan jag nästa tänka mig att skaffa one..


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Nej snälla ge fan i det...
PC master race tears T_T

Medlem

Om det blir en "exklusive" deal för xbox kommer jag inte att köpa spelet även om det kommer senare till pc.

Medlem

Något jag absolut inte gillar är spel som släpps exklusivt till en konsol. Knappast något som gynnar oss kunder.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Även om detta inte stämmer så är det synd att Microsoft verkar spendera så mycket pengar på att köpa (tids)exklusivitet istället för att spendera dessa pengar på att verkligen utveckla exklusivt innehåll.

Att lägga massa pengar på att något ska komma ut senare på andra format är ju inget som gynnar spelare på något sätt överhuvudtaget.

Medlem

Gör inte uppföljare exklusiva, kolla bara på Bayonetta 2, det var ju sjuuukt många som blev glada på exklusiviteten där


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av chopper:

Något jag absolut inte gillar är spel som släpps exklusivt till en konsol. Knappast något som gynnar oss kunder.

I vissa fall kanske det gynnar kunderna i form av att exklusiva spel ibland blir bättre än vanliga spel?

Medlem

Var läser folk att det skulle vara exklusivt till xbox one? Amazon hade ju bara listat det till xbox, måste ju inte betyda att det inte kommer till ps4 och pc...

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Nej snälla ge fan i det...
PC master race tears T_T

Skulle vara någon sorts skämt om det bara kom till PC. Skulle sälja 2000 ex i stället för de 1,5-3 miljoner de tänker sig.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kastar kontanter på datorn redan nu. Behövs det så köper jag en One också.


signatur
Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Tobblish:

Nej snälla ge fan i det...
PC master race tears T_T

Skulle vara någon sorts skämt om det bara kom till PC. Skulle sälja 2000 ex i stället för de 1,5-3 miljoner de tänker sig.

Lägg undan pipan, sa aldrig att jag ville ha det PC exklusivt..

Medlem

Fan vad coolt Mirror's Edge 2 annars skulle kunna bli om dem enbart fokuserar på vad som är möjligt med mus och tangentbord =P....Och om dem la till raketgevär...och 80-tals disco musik...

=D

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av chopper:

Något jag absolut inte gillar är spel som släpps exklusivt till en konsol. Knappast något som gynnar oss kunder.

I vissa fall kanske det gynnar kunderna i form av att exklusiva spel ibland blir bättre än vanliga spel?

Blev lite nyfiken på ditt svar. Förstår inte hur en låsning till tex en konsol kan gynna oss kunder och varför/hur blir de bättre? Låter som du köpt deras bull att exklusiva är bättre!
Så att tvingas köpa en konsol för att få tillgång till spelet gynnar knappast spelare.

Det är ju som att säga ok jag tycker det är bra att jag måste köpa er konsol för att ni kör exklusivt.
Släpp till marknadens 2 stora Xbox samt PS.
Gynnar ingen utom de som tar betalt för inlåsningen.

Hade hoppats på att vi kunder skulle slippa detta i kommande nextgen konsoler.
Konkurrens trams som drabbar spelarna. No bendover för spel maffian.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Vadå FPS? Mirror's Edge är absolut ingen shooter! Om det är så folk har tolkat det förstår jag verkligen varför det inte sålde bättre. Hoppas verkligen inte det blir XBO-exklusivt. Det skulle verkligen suga, jag skulle bli tvungen att köpa en begagnad Xbox One, vänta på att den blir hackad, skaffa hacket, *censurerat*, och skicka 500kr i ett kuvert till DICE

Medlem

Svårt att se att DICE skulle vilja hypa Mirrors Edge 2 sida vid sida med Battlefield 4.

Men dom kan ju överraska.


signatur

Nämen!

Medlem

exklusive till xbox? Dice förtjänar ett slag i ansiktet om dom gör det

Medlem

Konkurrera med en bra design, bra och prisvärd tjänst och features istället för med exklusiva spel. Spel ska komma till ps4, xbo och pc alltid så man kan använda den plattform man har. Uppföljare som nån nämnde är ju ännu värre att ha exklusiv.

Har aldrig förstått varför publiken jublar när nån står på scen och säger att spelet är exklusivt för en viss konsol. "JAAAAA mindre valmöjligheter!"

1
Skriv svar