The Last of Us får singleplayer-dlc

Robot
The Last of Us får singleplayer-dlc

Naughty Dog släpper snart sitt hett efterlängtade spel och om du betalar lite mer får du billigare DLC.

#naughty-dog, #the-last-of-us-remastered, #sony


Medlem
The Last of Us får singleplayer-dlc

Bra att dom han förstöra spelet innan släpp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jävla stil alla har börjat med, season pass långt före släppen, innan man vet om det ens är bra.

Jag gråter blod för de stackars själar som hann köpa Colonial Marines season pass, usch


signatur

Game long and prosper

Medlem

Visste inte ens att det skulle ha multiplayer, men det blir säkert kul.

Medlem

Billigaste stället säljer för 468 kr, DLC 140 kr = 608 kr , de flesta PS3 titlar kostar i regel 599 kr, tycker inte det är så blodigt.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Billigaste stället säljer för 468 kr, DLC 140 kr = 608 kr , de flesta PS3 titlar kostar i regel 599 kr, tycker inte det är så blodigt.

Nej inte alls så farligt (roligt att man hitta dig här morlizer)


signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 5700X | GPU: AMD Radeon RX 7900 XT 20gb | RAM 32gb ddr4 3600mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb
PS5 2,8TB || Iphone 14 128gb || Nintendo Switch || LG B9S OLED 55"

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Bra att dom han förstöra spelet innan släpp.

Jag har inte spelat detta än men blir det som följer med på skivan sämre av att det finns DLC att köpa för den som vill?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Neatherblade:

Bra att dom han förstöra spelet innan släpp.

Jag har inte spelat detta än men blir det som följer med på skivan sämre av att det finns DLC att köpa för den som vill?

Om det blir som Dead Space 3 kan man känna så, där du måste ha DLC för att se slutet på spelet.

Medlem

jag tycker det är grisigt att man ska behöva köpa dlc för att få "hela" spelet vid release.

Medlem

Att folk ens accepterar detta skit...


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Att folk ens köper spel som kostar över 500 kr är helt sjukt

Medlem

Tänkte köra spelet direkt men säger emot pga detta, precis som insilence skrev, att man skall behöva betala extra för att få "hela" spelet vid en release..

Medlem

boskapen har talat

Medlem

Så blir det med konsollspel som den grå massan köper, för de köper fanimej vadsomhelst.


signatur

I drank what?

Medlem

Eller så gör man som mig, ger fan i att köpa ett spel som jag annars var riktigt nyfiken på.

1
Skriv svar