Explosiva fältslag i Company of Heroes 2

Robot
Medlem
Explosiva fältslag i Company of Heroes 2

hmm before you play the next big fps, undrar om det är en hint om något som är pågång


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hmm before you play the next big fps, undrar om det är en hint om något som är pågång

Förhands titt innan du spelar det nästa stora fps:et. Dvs CoH2!

Kick ass trailer - ser så jävla mycket fram emot detta!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Rekommenderar detta varmt. Är med i betan sen launch.

Om du gillade ettan blir du inte besviken, det är mer av samma fast en smula bättre på alla sätt.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Rekommenderar detta varmt. Är med i betan sen launch.

Om du gillade ettan blir du inte besviken, det är mer av samma fast en smula bättre på alla sätt.

Håller inte med. Horribelt UI jämfört med ettan som det var under betan ifall dom inte har ändrat på det kolossalt mycket sedan april.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hmm before you play the next big fps, undrar om det är en hint om något som är pågång

Total War: Company of Heroes.

Medlem

Det absoluta bästa i tvåan är ljudet! Det har fått ett sånt jävla tryck, helt underbart att höra ett MGteam börja smattra!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av KatOne:

Rekommenderar detta varmt. Är med i betan sen launch.

Om du gillade ettan blir du inte besviken, det är mer av samma fast en smula bättre på alla sätt.

Håller inte med. Horribelt UI jämfört med ettan som det var under betan ifall dom inte har ändrat på det kolossalt mycket sedan april.

Måste hålla med dig, jämfört med ettan så är tvåans UI hemsk. Har också spelat betan men senast för några månader sen så det kan ju ha förändrats.

Gameplay för sig var sådär, föredrar fortfarande ettan.

Medlem

Väntar med viss otålighet


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Inzann:
Skrivet av sarg:
Skrivet av KatOne:

Rekommenderar detta varmt. Är med i betan sen launch.

Om du gillade ettan blir du inte besviken, det är mer av samma fast en smula bättre på alla sätt.

Håller inte med. Horribelt UI jämfört med ettan som det var under betan ifall dom inte har ändrat på det kolossalt mycket sedan april.

Måste hålla med dig, jämfört med ettan så är tvåans UI hemsk. Har också spelat betan men senast för några månader sen så det kan ju ha förändrats.

Gameplay för sig var sådär, föredrar fortfarande ettan.

Jag håller med om att ui är sådär, plottrigt enligt mig. Men jag älskar gameplayet så jag står ut.

Medlem

Taggad som *** !!

Medlem

Om man missat att spela Company of heroes, vilket ska man plocka upp nu?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

Om man missat att spela Company of heroes, vilket ska man plocka upp nu?

Company of Heroes.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av joary639:

Om man missat att spela Company of heroes, vilket ska man plocka upp nu?

Company of Heroes.

Har nämligen Opposing fronts och Tales of Valor oxå. Men de kanske inte är fristående?
Tales of Valor kom ändå 09 så tänkte det kanske är bättre kontroll och snyggare?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av conthox:
Skrivet av joary639:

Om man missat att spela Company of heroes, vilket ska man plocka upp nu?

Company of Heroes.

Har nämligen Opposing fronts och Tales of Valor oxå. Men de kanske inte är fristående?
Tales of Valor kom ändå 09 så tänkte det kanske är bättre kontroll och snyggare?

CoH vanilla håller definitivt måttet än idag. Grafikmässigt tycker jag inte tvåan har gjort några större kliv och CoH1 är ett spel med mycket kärlek i. Opposing fonts introducerar mina älskade britter så det är definitivt värt att spela också!

ToV är lite annorlunda då det är lite mer micro och tappade lite känsla tycker jag men finns definitivt underhållning där med.

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av conthox:
Skrivet av joary639:

Om man missat att spela Company of heroes, vilket ska man plocka upp nu?

Company of Heroes.

Har nämligen Opposing fronts och Tales of Valor oxå. Men de kanske inte är fristående?
Tales of Valor kom ändå 09 så tänkte det kanske är bättre kontroll och snyggare?

Tänk bara att de kan, eller rättare sagt skall, läggas till i Steam då CoH använder det för MP nu för tiden. Lägg bara till nycklarna i Steam och sedan får du tillgång till en "Steam Version" där expansionerna är inlkuderat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bra spel men misslyckas i multiplayer då de är konstanta problem med folk som laggar och blir droppade från spelet så är sällsynt att det blir en jämn match med alla spelare i båda lagen.

Otroligt att ett bra spel ska bli ospelbart på en sådan bagatell sak.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Bra spel men misslyckas i multiplayer då de är konstanta problem med folk som laggar och blir droppade från spelet så är sällsynt att det blir en jämn match med alla spelare i båda lagen.

Otroligt att ett bra spel ska bli ospelbart på en sådan bagatell sak.

Hmm. Nu har jag iofs inte spelat så vansinnig mycket, men är det fortfarande ett problem? Är det bättre om man bara spelar mot/med spelare i Sverige, eller är det lika illa?

// edit: stavning och förtydling


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Musiken i Trailern var sjukt dålig. Den var alldeles för HÖG.. Musiken skulle vara lägre för när pansarvagnar skjuter så ska dom låta BOOOOM!!!!! inte DunkaDunkaDunkaDunka *pang* DunkaDunkaDunkaDunka.. Nåja spelet ser ju bra ut i alla fall

1
Skriv svar