A Hat in Time – något för Nintendo 64-älskaren

Robot
A Hat in Time – något för Nintendo 64-älskaren

Har du varma minnen från Super Mario 64 och Ocarina of Time? Då kanske A Hat in Time kan ge dig nya.

#gears-for-breakfast, #a-hat-in-time, #nintendo, #rare, #super-mario-64, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time, #banjo-kazooie


Medlem
A Hat in Time – något för Nintendo 64-älskaren

Redan bidragit

Medlem

Ja, tack.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag som trodde att det skulle släppas till N64 när jag läste titeln =(

Medlem

Min första tanke när jag såg videon var inte direkt N64, men det kändes väldigt mycket Rare över det hela.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Min första tanke när jag såg videon var inte direkt N64, men det kändes väldigt mycket Rare över det hela.

Tankarna for ju rätt fort till Wind Waker.

Hoppas de sneglar lite på Mystical Ninja starring Goemon också.

Medlem

Första bonusmålet på kickstarter borde alltid vara en buffert som går till extra testande och färdigställande. Har ju sett ett antal kickstarter projekt som lovat mer än de kan leverera.

Men för att säga något om det här spelet så tycker jag att det kan ha potential och självklart har jag en svag punkt för nordiska spelföretag.

Medlem

Ser riktigt trevligt ut.

Medlem

Haha, typiskt danska utvecklare att döpa sitt företag till något matrelaterat!

Medlem

Roliga är ju att det bara är en Dansk med i företaget.

Vilket fall som helst, blev skit glad när jag först hörde om detta spel, och hade tur att se deras youtube video om kickstarten strax efter dam lagt upp den, och kunde säkra min exklusiva hatt


signatur

Rwa?

Medlem

Det ser ju verkligen mumma ut. Har precis bingat på gamla N64-plattformare så detta är precis rätt i tiden för min del.

Däremot tycker jag det är lite konstigt att alla stretch-goals verkar vara så fundamentala delar av spelet. Känns ju konstigt att något så utförligt som ett helt coop-läge eller en helt ny bana är något som slängs in som en eftertanke.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:

Det ser ju verkligen mumma ut. Har precis bingat på gamla N64-plattformare så detta är precis rätt i tiden för min del.

Däremot tycker jag det är lite konstigt att alla stretch-goals verkar vara så fundamentala delar av spelet. Känns ju konstigt att något så utförligt som ett helt coop-läge eller en helt ny bana är något som slängs in som en eftertanke.

Vet inte om jag håller med dig. Main storyn kanske bara skall vara 4 chapters.
Och att co-op är ju inte någonting som måste vara med, utan annars blir det ju bara en renodlad singleplayer upplevelse.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Rocky Dennis:

Det ser ju verkligen mumma ut. Har precis bingat på gamla N64-plattformare så detta är precis rätt i tiden för min del.

Däremot tycker jag det är lite konstigt att alla stretch-goals verkar vara så fundamentala delar av spelet. Känns ju konstigt att något så utförligt som ett helt coop-läge eller en helt ny bana är något som slängs in som en eftertanke.

Vet inte om jag håller med dig. Main storyn kanske bara skall vara 4 chapters.
Och att co-op är ju inte någonting som måste vara med, utan annars blir det ju bara en renodlad singleplayer upplevelse.

Jo, men jag menar att implementera co-op i ett single player-spel är ju ett enormt åtagande. Känns udda att de lägger med det som ett stretch goal när en såpass stor addition rimligen borde ha varit spikad åtminstone på planeringsstadiet vid det här laget.

Medlem

Tycker det känns mer som Dark cloud snarare än Zelda
http://www.youtube.com/watch?v=kH_m0D_eV38 <3

1
Skriv svar