En bensintank på rykteselden om ett Mirror's Edge 2

Robot
En bensintank på rykteselden om ett Mirror's Edge 2

Ryktena avlöser varandra, men detta är kanske det mest trovärdiga ryktet hittills.

#mirrors-edge-2, #electronic-arts


Medlem
En bensintank på rykteselden om ett Mirror's Edge 2

Tjoho!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Medlem

Hoppas det blir nice!

Medlem

Hoppas att det är sant!

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Skulle det vara lika "sorgligt" som att Bayonetta 2 blev Wii U-exklusivt?

Din lilla Sony-fanboy.

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Skulle det vara lika "sorgligt" som att Bayonetta 2 blev Wii U-exklusivt?

Din lilla Sony-fanboy.

Haha :). Nah, det är PC versionen jag skulle vara ledsen över mer om den inte dök upp.
Enda anledningen till att Bayonetta 2 utvecklas är ju för att Nintendo halade fram lädret. Kan ju vara likadant med Microsoft och ME2. Vet inte hur bra Mirror's Edge sålde.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Skulle det vara lika "sorgligt" som att Bayonetta 2 blev Wii U-exklusivt?

Din lilla Sony-fanboy.

Haha :). Nah, det är PC versionen jag skulle vara ledsen över mer om den inte dök upp.
Enda anledningen till att Bayonetta 2 utvecklas är ju för att Nintendo halade fram lädret. Kan ju vara likadant med Microsoft och ME2. Vet inte hur bra Mirror's Edge sålde.

Jo, men var ligger det sorgliga?

Medlem
Skrivet av Kouhei:

Jo, men var ligger det sorgliga?

Blir det XBone exlusivt så kommer jag antagligen att missa det. Det är det sorgliga.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:

Jo, men var ligger det sorgliga?

Blir det XBone exlusivt så kommer jag antagligen att missa det. Det är det sorgliga.

För att du vägrar köpa en Xbox One?

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:

Jo, men var ligger det sorgliga?

Blir det XBone exlusivt så kommer jag antagligen att missa det. Det är det sorgliga.

För att du vägrar köpa en Xbox One?

Vägrar? Nej men risken är inte så stor. Det jag sett har inte fått mig att bli sugen på maskinen. Jag väntar tills efter E3 innan jag dömer ut den helt.

Medlem

Mirror's Edge 2 + Frostbite + Oculus Rift =

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:

Jo, men var ligger det sorgliga?

Blir det XBone exlusivt så kommer jag antagligen att missa det. Det är det sorgliga.

För att du vägrar köpa en Xbox One?

Vägrar? Nej men risken är inte så stor. Det jag sett har inte fått mig att bli sugen på maskinen. Jag väntar tills efter E3 innan jag dömer ut den helt.

Ja det hoppas jag verkligen att du gör eftersom de inte visat spelen än. Jag hoppas och tror att folk kommer få helt nya uppfattningar om både Xbox One, Ps4 och Wii U efter E3, när man dömer konsolen efter spelen.

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Skulle det vara lika "sorgligt" som att Bayonetta 2 blev Wii U-exklusivt?

Din lilla Sony-fanboy.

Bara för att man inte vill att en titel blir exklusiv till en krysslåda innebär att man automatiskt gillar Sony? Vad hände med PC? Vi lever fortfarande oavsett hur många som än påstår att PC är döende!

Jag vill inte se det exklusivt till någon platform. Inte till Sony, Microsoft eller PC, eller Nintendo för den delen.

Ett bra spel bör upplevas på alla platformar - tyvärr är det dåliga portar som sätter käppen i hjulet för det. Inte spelet i sig.

Så ja - det vore sorgligt om det blev exklusivt till Xbone.
Precis som det vore sorgligt om det blev det till Sony eller Nintendo. Det är bara mer troligt att det blir Xbone om något av de.

Medlem

Hoppas det kommer till PC så man kan lira, ettan va riktigt bra

Medlem

Är redan super-etablerat att mirrors edge 2 är på gång


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Skulle det vara lika "sorgligt" som att Bayonetta 2 blev Wii U-exklusivt?

Din lilla Sony-fanboy.

Haha :). Nah, det är PC versionen jag skulle vara ledsen över mer om den inte dök upp.
Enda anledningen till att Bayonetta 2 utvecklas är ju för att Nintendo halade fram lädret. Kan ju vara likadant med Microsoft och ME2. Vet inte hur bra Mirror's Edge sålde.

ME2 betyder Mass Effect 2..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av BadMrBox:

Kul med en uppföljare men skulle vara sorgligt om det blir XBone exlusivt.

Skulle det vara lika "sorgligt" som att Bayonetta 2 blev Wii U-exklusivt?

Din lilla Sony-fanboy.

Haha :). Nah, det är PC versionen jag skulle vara ledsen över mer om den inte dök upp.
Enda anledningen till att Bayonetta 2 utvecklas är ju för att Nintendo halade fram lädret. Kan ju vara likadant med Microsoft och ME2. Vet inte hur bra Mirror's Edge sålde.

ME2 betyder Mass Effect 2..

ME2 betyder vad man tycker att det betyder. I en artikel om Mirrors edge 2, då är det solklart att ME2 betyder mirrors edge 2. I en artikel som är helt orelaterad till både Mass effect eller mirrors edge utan kontext, visst då kan det bli lite förvirrande. Det är inte första gången en förkortning kan betyda flertalet saker.

1
Skriv svar