Red Orchestra 2: Rising Storm

Medlem
Red Orchestra 2: Rising Storm

Rising Storm har släppts nu och jag tycker det fordrar för en egen tråd där vi diskuterar spelet (hittade ingen adekvat på forumet men ta för all del bort denna om jag har missat något).
Jag började lira betan lite smått häromdagen och tycker det är kalas. Äkta RO-känsla fast mer spännande miljöer än Stalingrad imo. Eldkastarna är dessutom hur roliga som helst. Helt galen känsla att elda upp en hel grupp japsar som campar inne i en bunker!

Vad tycker folk?Sugna på panikartade djungelbakhåll, nattliga anfall och stormning av Iwo Jima? BANZAI!

Medlem

Köpte det när det var rabatt om man redan ägde RO2, får ta och kolla på det imorgon :), inte kört betan, så lite småsugen nu

Medlem

Skulle grymt gärna vilja spela det om jag hade tid, ska ta och köpa det om jag har råd ändå, och småspela lite. Tveksamt om jag har de 170 kronorna att lägga ut just nu.

Medlem

Fy fan va bra det är! Flyter mycket bättre än HoS samt att grafiken är bättre och banorna är fantastiska!
Helt såld på detta, spelar för det mesta på TWB servrarna och Skyttegrav


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar