Fram med spypåsen – nöjesparker kommer till Simcity

Robot
Fram med spypåsen – nöjesparker kommer till Simcity
Medlem
Fram med spypåsen – nöjesparker kommer till Simcity

100 kr för nöjesparker.. kommer ju in på en riktig nöjespark för under 100 kr så vet inte va man ska ha det här till.

Medlem

Vart har dom tänkt att man ska placera det då?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Överprisade skitspel

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Vart har dom tänkt att man ska placera det då?

tänkte skriva det med, jag förstår verkligen inte vad dom tänk här alltså. Det finns ingen chans i helvete att man skulle även få plats med detta i sin stad om man nu inte gör bara en nöjes park stad men hur gay är inte det.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Vart har dom tänkt att man ska placera det då?

På din nya yta till staden som du snart kan köpa för 100 kronor.

Medlem

Betala för DLC i ett spel som har den mängden buggar? HAH! Lycka till, EA.
Tack för att ni gjorde SimCity så modvänligt också..

(Och nu tar jag ett par andetag och gör mig kaffe, sämsta bästa liret 2013)

Medlem

Smart rubrik, Mattias! (ej ironisk)

Medlem

Så, ska jag riva kärnkraftverket, vattenreningsverket eller två kvarter med fabriker eller samtliga för att få plats med nöjesfältet? To the drawing board!

100kr är för övrigt bedrägeri!

Medlem

Är det här något sorts sätt att registrera godtrogna idioter på för att söka upp och sterilisera dem, eller vad?

Medlem

Jag vet inte.
Ska man skratta eller gråta.
Sim city är ett skämt och jag är glad att jag inte köpt och kommer heller inte köpa.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av karun:

100 kr för nöjesparker.. kommer ju in på en riktig nöjespark för under 100 kr så vet inte va man ska ha det här till.

HAHA, bästa på länge!

Medlem

Det här är fan sjukt.
Mitt värsta köp någonsin:
SimCity.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Neatherblade:

Vart har dom tänkt att man ska placera det då?

På din nya yta till staden som du snart kan köpa för 100 kronor.

Det går nog ta lite mer för det om vi kollar på vad saker brukar kosta på Origin.

Moderator | Testpilot
Skrivet av karun:

100 kr för nöjesparker.. kommer ju in på en riktig nöjespark för under 100 kr så vet inte va man ska ha det här till.

Många gånger måste man ju betala för attraktionerna också och inte bara inträdet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av karun:

100 kr för nöjesparker.. kommer ju in på en riktig nöjespark för under 100 kr så vet inte va man ska ha det här till.

Många gånger måste man ju betala för attraktionerna också och inte bara inträdet.

Jo det är ju klart. Ville bara poängtera hur sjukt ett dlc som det här är prissatt. För 100 kronor får man 3 stycken entréer till nöjesparker i ett spel jämfört med vad det kostar att gå in på t ex: Liseberg där det kostar 90 kr att gå in. Hade lätt kunnat köpa ett typ "underhållnings-paket" där det hade ingått mer för 100 kr om innehållet hade varit tillräckligt intressant.

Medlem

Saknar theme park!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

seriöst!

100 spänn för ett nöjesfält?

som ingen har plats för!

Vad ska folk få betala för allt annat som saknas i nya sim city tunnelbana,terrängverktyg, större kartor, militärbas,offline läge osv...sjukt asså
Att spypåsen åker fram har nog mer med EA:s affärsmetoder att göra än alla bergochdalbanor tillsammans.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Sa bestämt att jag inte skulle köpa detta spelet pga av dessa anledningar (dlc). Men föll för hypen och det kommer då aldrig hända igen när det står EA på produkten......

Spelade några dagar efter release sen har det bara skräpat på datorn.

Snart kommer väl större ytor för endast 100kr ( som moderna datorer inte klarade av när det släpptes )

Skribent

Jag har börjat spela Simcity igen. Gillar det nu när det går att starta. En hel värld öppnar sig. Sedan är det ju inte perfekt någonstans.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fuck EA


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Det här är fan sjukt.
Mitt värsta köp någonsin:
SimCity.

Fast fatta du inte det innan? Själv väntar jag på en super rea med spelet och alla expansioner och DLC.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av totte1015:

Det här är fan sjukt.
Mitt värsta köp någonsin:
SimCity.

Fast fatta du inte det innan? Själv väntar jag på en super rea med spelet och alla expansioner och DLC.

Då väntar du i onödan, sims 3 alla expansioner och DLC har fortfarande inte sålts i ett paket, inte häller ettan eller tvåan.

Medlem

passande titel för ett sådant spel..

Inaktiv
Skrivet av karun:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av karun:

100 kr för nöjesparker.. kommer ju in på en riktig nöjespark för under 100 kr så vet inte va man ska ha det här till.

Många gånger måste man ju betala för attraktionerna också och inte bara inträdet.

Jo det är ju klart. Ville bara poängtera hur sjukt ett dlc som det här är prissatt. För 100 kronor får man 3 stycken entréer till nöjesparker i ett spel jämfört med vad det kostar att gå in på t ex: Liseberg där det kostar 90 kr att gå in. Hade lätt kunnat köpa ett typ "underhållnings-paket" där det hade ingått mer för 100 kr om innehållet hade varit tillräckligt intressant.

Även om det kanske började som ett skämt så fungerar jämförelsen inte riktigt. En riktig nöjespark är något du betalar för varje gång du besöker den. DLC är en engångskostnad och komms åt 24/7.

Ozo
Medlem

Önskar att folk hade mer stake att bojkotta EA helt, visa att deras metoder inte fungerar. Är glad att jag aldrig använt Origin, även om det lockat många gånger.

Medlem

Jag kan nästan ranka det här spelet som min personligt största besvikelse, någonsin... alla kategorier - inräknat Bayerns förlust mot Chelsea i CL 2012.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Är så jävla nöjd att jag inte köpte sims city.
Far åt helvete EA, blir inget köp från er tills ni bättrar er.

Medlem

Jag som tänkte köpa när det gått ned i pris, men med denna prislappen för det lilla så får den gå ned bra mycket till. Och med nuvarande sänkningstakt så blir det väl ungefär lagom till nästa spel i serien kommer. Om den nu inte drabbas av the Sims-sjukan...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag kan nästan ranka det här spelet som min personligt största besvikelse, någonsin... alla kategorier - inräknat Bayerns förlust mot Chelsea i CL 2012.

hehe som Barca fan kan jag intyga att Sim City (2013) är en större katastrof än 0-7 torsken i cl semin mot Bayern


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

12
Skriv svar