Humble Bundle Telltale, The Walking Dead!!!!!!!!!

Medlem
Humble Bundle Telltale, The Walking Dead!!!!!!!!!

Nu är de Telltales tur att sälja spel på Humble bundle!
https://www.humblebundle.com/weekly

Betala mer än average så får man alla fem episoder till The Walking Dead, just nu ligger averade på 3.97$. Har själv inte haft tid ellrr pengar till att spela igenom detta men nu kunde jag inte motstå!!

Alla spelen som kommer med:

The Walking Dead
Back to the Future: The Game
Sam & Max: Devil’s Playhouse
Poker Night at the Inventory
Hector: Badge of Carnage!
Puzzle Agent 1 & 2
Wallace & Gromit’s Grand Adventures


signatur
Medlem

Ett självklart köp, hade varit värt bara för TWD! Pengar till välgörenhet är alltid härligt! Drygar ut mina andra välgörenhetsbidrag med alla humble bundle jag kan hitta

Medlem

Tack för det tipset

Har de flesta redan men att ha dem DRM-fritt skadar aldrig och EFF kan behöve lite mer stålar


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

KoP
Medlem

Ligger average på 3.97$ för alla dom där titlarna? Jeez, folk är verkligen snåljåpar. Minst 40-50$ borde det ju vara värt.

Medlem
Skrivet av KoP:

Ligger average på 3.97$ för alla dom där titlarna? Jeez, folk är verkligen snåljåpar. Minst 40-50$ borde det ju vara värt.

Ja, snittpriset brukar alltid vara sjukt lågt, tråkigt nog. Bara hoppas på att det inte tvingar dem slå igen, jag gillar vad de gör: drm-fritt och driver ofta igenom portningar till mac/linux.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar