Shelter – döda zombier med kortlek

Robot
Shelter – döda zombier med kortlek
Medlem
Shelter – döda zombier med kortlek

Detta kan vara intressant. Är generellt svag för TCG och zombiekombinationen är iaf för mig ny :>

Jag vill nog hellre eliminera den / dem som ständigt gör dessa zombiespel. Brains!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förstår inte vad alla har emot zombie spel.
Finns ju andra saker man kan klanka ner på som har en mycket längre lista än just zombie spel.

Skrivet av Nocturnal:

Förstår inte vad alla har emot zombie spel.
Finns ju andra saker man kan klanka ner på som har en mycket längre lista än just zombie spel.

I den här nyheten är det zombies, i en annan nyhet är det kanske jordgubbar. Vi är inte kloka här på FZ


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett till spel som heter shelter. Jag har ju copyright på det namnet!

Medlem

Finns ju inte på Android :< får fel meddelande när jag trycker på länken.. och hittar den inte när jag söker

Inaktiv

Itunes-länken skickar mig till amerikanska sidan för Itunes men där finns den inte heller..!?


signatur

äldre än dig!

Skribent
Skrivet av Djuriic:

Finns ju inte på Android :&lt; får fel meddelande när jag trycker på länken.. och hittar den inte när jag söker

Skrivet av Nightportier:

Itunes-länken skickar mig till amerikanska sidan för Itunes men där finns den inte heller..!?

Av någon anledning verkar de ha plockat ner spelet. Får se om det dyker upp igen under dagen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag hann få hem det iaf Dökul höhö. Kommer säkert upp igen inom kort.

Medlem
Medlem

Kan bara tipsa om att amazon appstore nu funkar för sverige, så: http://www.amazon.com/gp/product/B00D190S40?ie=UTF8&ref=mas_d...

Finns även för windows phone: http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/shelter/48470bd7-...

Var det tagit vägen på google play och iTunes kan man undra.

Medlem

Kontaktade dem på twitter och han svarade att han hittade någon "MAJOR BUGGS" så han var tvungen ta bort dem :<

Medlem

Jag köpte det igår innan det tydligen försvann (?) och hade stora problem, det kraschade hela tiden på min SGS4. Får hoppas att det var dessa major buggs han menade och att det åtgärdas inom kort, för det verkade najs det lilla jag hann spela!

Medlem
Citat:

Thanks for getting in touch. I have updated the website with details of the problem.

Unfortunately, after release a number of users reported a lock-up on their devices. Whilst not everyone is affected, it is widespread enough that I felt the best course of action was to pull Shelter from the market until the issue is sorted.

I believe I have found the problem now and am testing as thoroughly as I can to make sure it is sorted, and that no other bugs were being hidden by this issue. Hopefully this means the game will be available again this weekend for Google Play, and towards the end of next week for Apple and Amazon.

Sorry this issue has affected you. I hope I can resolve it quickly so you can enjoy the game.

http://www.survivalistgames.co.uk/2013/06/shelter-pulled-temp...

1
Skriv svar