Betatesta The Mighty Quest for Epic Loot

Robot
Betatesta The Mighty Quest for Epic Loot

500 nycklar till de som är lite äventyrslystna som loot-hungriga.

#the-mighty-quest-for-epic-loot, #dungeon-keeper, #littlebigplanet


Medlem
Betatesta The Mighty Quest for Epic Loot

Första gången jag faktiskt vann på en "Först till kvarn" sak!
Lyckan är stor.

Medlem

Vad jag sett från gameplay video, är imo att det är mest likt dungeon defenders, fast ja en utvecklad idé

Medlem

Ser kul ut!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt intressant ut! Nån som vet hur länge betan håller på?

/ LordDaimos

Medlem

Tackar, nyckel reserverad, finns det nån ETA på dom?

Edit: Nevermind: jag var bara lite otålig nu fick jag en i ett PM.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Låter intressant, tack för nyckeln!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Tack som fan detta kommer bli roligt och så passar det alldeles utmärkt att det regnar i dag

Medlem

"Still a better lovestory than twi...... still a better game than Diablo 3"

Medlem

Var tyvärr väldigt tråkigt :/


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Nyckel mottagen.
Skall testa och se om det är något att hänga i julgranen.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Vad jag sett från gameplay video, är imo att det är mest likt dungeon defenders, fast ja en utvecklad idé

Där har du fel.

För den delen kan jag inte rekommendera detta spel till nån efter att ha själv prövat det i ett par timmar. Spelmekaniken lider på ett riktigt dåligt sätt av deras free to play implementering. Vill du lvla din heroe? Jahapp, då måste du bygga denna grej som tar en timma, eller så kan du betala med gems för att skynda på det. Nästa gång tar det ännu längre tid + att du antagligen behöver uppgradera din bas kärna - som i sin tur kostar en massa som du antagligen inte har nog med lager utrymme för... etc, jävligt likt mobilspel med andra ord.

Förutom det tar det evigheter att komma upp i nivå så att man får tillgång till lite mer innehåll, och även då så är det typ 2-3 nyheter för 5 nivåer framåt.

Att bygga sin egen "dungeon" är en kul idé, men kostar bra mycket spel resurser att investera i för att få något vettigt, och är ganska meningslöst när allt kommer om kring - för man får inte mycket tillbaka för det hur mycket tanke och tid man än lägger ner på det. Och ja, gissa om du vill ha mer att jobba med - fällor, bättre trupper, uppgraderingar... ja då får du betala och vänta ett par timmar för det med.

Nej, humorn räcker inte långt då, när spelmekaniken är enormt repetitiv bland annat av det faktum att du endast har tillgång till 4:a aktiva "skills".

Tyvärr en besvikelse.

Medlem

Första gången jag fått en betanyckel från fz


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är väl alpha??

Medlem

Körs via Uplay. Blä.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Vilket skit. Free to play mobilspel som du ska spela på datorn? Skulle inte tro det. dessutom är det Uplay. Skit trist

Medlem

Ingen nyckel än, hur ofta skickas de ut?

Medlem

Skall testas, tackar

Medlem

Nää det var ingen höjdare dethär, conceptet är väl lite kul, men genomförandet var inge vidare.

Dessutom kändes combaten seg och jättetråkig, näh, tillbaka till "The incredible adventures of Van Helsing"


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Hade det varit Buy 2 Play så hade det troligtvis varit x10 bättre, detta spelet är så F2P skadat att jag tappade all förväntan av underhållning från det.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nää det var ingen höjdare dethär, conceptet är väl lite kul, men genomförandet var inge vidare.

Dessutom kändes combaten seg och jättetråkig, näh, tillbaka till "The incredible adventures of Van Helsing"

Van Helsing, positivt överraskad av detta spel. Snyggt och roligt med lite avslappnad känsla

Medlem

oh no, Jag har steam orkar inte ha fler än det... hade vart kul att testa, om någon inte fått en beta nyckel och dom tagit slut så pma mig så skickar jag min nyckel

Medlem

Nää, var nog ingen höjdare direkt... Ett casual diablo - dungeon keeper som man måste vara uppkopplad för att spela, blev disconnectad ett par gånger.

Och man kan inte ta på sig grejerna man lootat föränn man är utanför den max 2 minuter långa dungeonen.

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Zymac:

Nää det var ingen höjdare dethär, conceptet är väl lite kul, men genomförandet var inge vidare.

Dessutom kändes combaten seg och jättetråkig, näh, tillbaka till "The incredible adventures of Van Helsing"

Van Helsing, positivt överraskad av detta spel. Snyggt och roligt med lite avslappnad känsla

Köpte det i förrgår, RIKTIGT NAJS. gillar indieutvecklare som gör bra spel. Mycket bättre än D3 och TL2 imo. Världen är bra och detaljerad. Bra grafik. Riktigt jävla bra musik. Bra voice acting och käbblet mellan spöket och van helsing är skönt som fan !
Är iofs fortfarande på chapter 1 men gillar spelet skarpt.
Sedan är det rätt svårt också när man spelar på högre svårighetsgrader, vilket man kan välja direkt och inte behöver gå igenom spelet 4 ggr som i diablo 3.

Medlem

Orkade inte installera uplay.

GNGTPAMCACCHNRCX

Vidare instruktioner:
Hej!

Här kommer din alfakod till The Mighty Quest for Epic Loot. Följ instruktionerna nedan för att komma igång.

1. Om du inte har ett Uplay-konto, skapa ett på adressen http://uplay.ubi.com/
2. Logga in med ditt Uplay-konto på https://www.themightyquest.com/
3. Gå till Settings
4. Fyll i den bifogade koden i "Codes"
5. En "Download"-länk borde nu finnas i menyn. Tanka hem, installera och spela.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Verkar vara toppen spel! Helt klart värt. Sen ser det ut som att det blir som microtransation.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Orkade inte installera uplay.

GNGTPAMCACCHNRCX

Vidare instruktioner:
Hej!

Här kommer din alfakod till The Mighty Quest for Epic Loot. Följ instruktionerna nedan för att komma igång.

1. Om du inte har ett Uplay-konto, skapa ett på adressen http://uplay.ubi.com/
2. Logga in med ditt Uplay-konto på https://www.themightyquest.com/
3. Gå till Settings
4. Fyll i den bifogade koden i "Codes"
5. En "Download"-länk borde nu finnas i menyn. Tanka hem, installera och spela.

Ja så kan man ju göra

TTW56TXXECWH4CKT

Vidare instruktioner:
Hej!

Här kommer din alfakod till The Mighty Quest for Epic Loot. Följ instruktionerna nedan för att komma igång.

1. Om du inte har ett Uplay-konto, skapa ett på adressen http://uplay.ubi.com/
2. Logga in med ditt Uplay-konto på https://www.themightyquest.com/
3. Gå till Settings
4. Fyll i den bifogade koden i "Codes"
5. En "Download"-länk borde nu finnas i menyn. Tanka hem, installera och spela.

Ha så kul!

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Zymac:

Nää det var ingen höjdare dethär, conceptet är väl lite kul, men genomförandet var inge vidare.

Dessutom kändes combaten seg och jättetråkig, näh, tillbaka till "The incredible adventures of Van Helsing"

Van Helsing, positivt överraskad av detta spel. Snyggt och roligt med lite avslappnad känsla

Köpte det i förrgår, RIKTIGT NAJS. gillar indieutvecklare som gör bra spel. Mycket bättre än D3 och TL2 imo. Världen är bra och detaljerad. Bra grafik. Riktigt jävla bra musik. Bra voice acting och käbblet mellan spöket och van helsing är skönt som fan !
Är iofs fortfarande på chapter 1 men gillar spelet skarpt.
Sedan är det rätt svårt också när man spelar på högre svårighetsgrader, vilket man kan välja direkt och inte behöver gå igenom spelet 4 ggr som i diablo 3.

Dessutom fick vi ju lvl 30 scenario igår som är häftigt

12
Skriv svar