Förboka Payday 2 – få exklusiva prylar

Robot
Medlem
Förboka Payday 2 – få exklusiva prylar

Tragiskt

Medlem
Medlem
Medlem

Payday 2:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

men om man förbokar kan man inte kolla upp ifall det är bra eller inte ju.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Ni glömde skriva i artikeln att man får tillgång till betan i juli också, vilket är det som lockar mest med förbokningen antar jag.

Medlem

Varför alla negativa kommentarer?

Medlem

ser faktiskt fram emot spelet. för-köpte det på steam.

Medlem

Har förbokat två spel den senaste tiden varav det ena gick till F2P efter bara några månader och det andra spelet är ökänt för hur lång tid det tagit att utveckla det.

Nej det var ett misstag och det kommer inte ske igen, sista gången jag går emot mina principer oavsett om det så är spel jag väntat på i många år. Förbokningar är roten till allting jag avskyr med den här industrin.

Medlem

Why the hate? Schysst med svenskt lir ju. Och förbokningsförmåner är ju bra sätt för utvecklarna att säkra en viss försäljning. Det är ju inte OP hax prylar man får precis.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Varför alla negativa kommentarer?

Kanske för att första spelet var skit. Och nu försöker de kränga förbokningar genom att erbjuda skräp man inte kan få på annat vis. Skulle jag gissa ^^

Inaktiv
Medlem

Kan inte tagit många timmar o slänga ihop den dyngan

Medlem

Detta jävla "Attention ja hater spelet"!

Medlem

Spel med exklusivt "in game content" för dom som förhandsbokar kan dra åt hellsikke!#@

Medlem
Skrivet av VolvoJocke:

Why the hate? Schysst med svenskt lir ju. Och förbokningsförmåner är ju bra sätt för utvecklarna att säkra en viss försäljning. Det är ju inte OP hax prylar man får precis.

Jag dömmer alla spel lika hårt oavsett vilket land de skapats i och payday 1 var riktigt mediokert.

Sedan så tycker jag att ett bra spel inte behöver massa förbokningsskräp för att sälja

Medlem

förboka aldrig något spel. vänta och se vad det är, dom här sakerna behöver man inte, och blir det så i framtiden att man behöver förboka så vet jag inte vad man ska ta sig till...

vänta och se om det är nått att hänga i julgranen och sedan köp, gör utvecklarna en tjänst och även oss konsumenter, när man förbokar så blire bara bajs av alltihopa

Medlem
Skrivet av VolvoJocke:

Why the hate? Schysst med svenskt lir ju. Och förbokningsförmåner är ju bra sätt för utvecklarna att säkra en viss försäljning. Det är ju inte OP hax prylar man får precis.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av VolvoJocke:

Why the hate? Schysst med svenskt lir ju. Och förbokningsförmåner är ju bra sätt för utvecklarna att säkra en viss försäljning. Det är ju inte OP hax prylar man får precis.

https://www.youtube.com/embed/mf5Uj4XIT1Y

Oavsett vad den där John Bain raljerar om kommer jag fortsätta förhandsboka de spelen jag vet att jag vill spela. Vet man att man kommer gilla ett spel är det inget fel att förhandsboka det. Jag har inte gått på någon nit hittills.

Medlem

Duke Nukem Forever says hi. (samma utgivare som AvP btw)

Medlem

Men nu får de ju ge sig med dessa köpa-grisen-i-säcken-erbjudanden.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av VolvoJocke:

Why the hate? Schysst med svenskt lir ju. Och förbokningsförmåner är ju bra sätt för utvecklarna att säkra en viss försäljning. Det är ju inte OP hax prylar man får precis.

https://www.youtube.com/embed/mf5Uj4XIT1Y

Så du kan inte forma en egen åsikt och lyssnar på andra? Herregud. Dagens generation..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag tycker inte att det är konstigt att de som förbokar får lite mer.
Gör man något som gynnar ett företag så är det inte ovanligt att man får lite tillbaka i form av rabatter, en bonuspryl, etc.

Om man nu inte är villig att ta risken att binda upp sej på ett köp så kan man ju försöka glädjas med dom som har förbokat ett spel de längtar efter isället för att, i avund, kasta skit åt höger och vänster.
Nästa gång kanske ni blir belönade för att förboka ett efterlängtat spel.

Inaktiv

Glöm nu för guds skull inte att förboka så ni inte går miste om ert exemplar. Att det sedan visar sig vara kasst är inget argument emot. Förboka mer och hårdare.

1
Skriv svar